|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 69 Bosted: Nord for Sinsenkrysset
|
VELKOMMEN!!
Vil bare ønske meg selv velkommen til forumet siden ingen andre mest sannsynlig gidder å gjøre det....
|
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 18:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Joda, joda.
Velkommen skal du være!
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 18:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
Tuuuusen takk....... 
|
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 18:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Velkommen skal du være fra meg også! Håper du vil trives her.
|
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 18:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
Skal nok gå greit.... Spørsmålet er om dere vil trives med meg 
|
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 18:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Det tror jeg går så greit så.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 18:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Hmm, jeg får være så høflig og flink jente at jeg også ønsker velkommen da. Men en med DT-avatar må jo være et bra tilskudd 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 19:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Hei på deg, fra meg til deg... 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Lør 22 Mai 2004, 23:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
| Mareth skrev: | Hmm, jeg får være så høflig og flink jente at jeg også ønsker velkommen da. Men en med DT-avatar må jo være et bra tilskudd  |
Hihi, thanx... Må jo bare digge DT da... Og skal innrømme at jeg ikke likte helt de 80-tallsflashbackene jeg fikk da jeg ble titulert Främling her i forumet....så dette må jeg gjøre noe med 
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 01:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Velkommen skal du være! men PS; ta en kikk på reglementet, hvor det blant annet står at animasjoner i avatar og signatur ikke er så veldig poppis.. Ikke at det plager meg, men regler er til for å følges... eller var det brytes.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 01:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
Hø... jeg driter i regler, de er absolutt til for å brytes! Hva galt kan et blunkende øye gjøre???
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 01:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Jeg har ikke fått med meg hvorfor animasjoner er en uting. Det kan være fordi de tar mere plass / resursser. Du får forholde deg til reglene på din måte, og ta de følgene det får.
Det jeg har å si som betyr noe er: Velkommen!
Se også gjerne etter presentasjonstråden på Hilsener og Hyllester, hvor flere medlemmer har fått lov å presentere seg selv.
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 02:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
| Kaipa skrev: | | Hø... jeg driter i regler, de er absolutt til for å brytes! Hva galt kan et blunkende øye gjøre??? |
Hvis du driter i retningslinjene, har du sannsynligvis ikke så fryktelig mye på dette forumet å gjøre. Vær så snill å respektere reglene, de er der for en grunn.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 12:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
Vel....
| Retningslinjer skrev: | | Som du sikkert ser kan mye av det som står i disse retningslinjene samles under fellesparaplyen "sunn fornuft". |
Derfor syns jeg moderatorene skal bestemme om avataren min skal fjernes eller ikke, er det egentlig en fornuftig grunn til det så skal jeg selvfølgelig føye meg etter den... MEN det skal legges til at dette er det første forumet jeg har sett hvor animerte avatarer liksom ikke skal være tillatt, halvparten av morroa med avatarer er jo at de nettopp kan være animerte...
Og før jeg la til denne prøvde jeg å legge ut bare bilde (uten blunkinga) men det kom ikke opp selv om det fulgte ALLE betingelsene om størrelse og slikt....!
(det jeg skrev om å drite i regler var liksom ment litt ironisk da, men kanskje ikke alle forstod det....)
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 16:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Noe av poenget med ingen animerte avatarer, er at det finnes en del irriterende eksemplarer, som vi har sett for mange eksempler på her. Og å vurdere enkelttilfeller og si at "du får ha animert avatar, men du får ikke" blir for urettferdig.
Hvorvidt noen synes animerte avatarer er morsomme eller ikke, er ganske subjektivt, og ettersom det har vist seg at flere av forumets brukere finner animerte avatarer forstyrrende og irriterende, prøver man å unngå dette.
Og skal man bruke ironi, bør man bruke den på en slik måte at det kommer tydelig fram. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 17:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Velkommen skal du være...
...for min del spiller det ingen rolle hvilken avatar du har.
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 17:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
| Veronica skrev: | Noe av poenget med ingen animerte avatarer, er at det finnes en del irriterende eksemplarer, som vi har sett for mange eksempler på her. Og å vurdere enkelttilfeller og si at "du får ha animert avatar, men du får ikke" blir for urettferdig.
Hvorvidt noen synes animerte avatarer er morsomme eller ikke, er ganske subjektivt, og ettersom det har vist seg at flere av forumets brukere finner animerte avatarer forstyrrende og irriterende, prøver man å unngå dette.
Og skal man bruke ironi, bør man bruke den på en slik måte at det kommer tydelig fram.  |
Men min er jo ikke sååå irriterende...er den det? Det står jo nettopp i retningslinjene at man kan bruke sunn fornuft, og uti fra det bryter jeg ikke noen regel, fordi jeg bruker sunn fornuft og mener at min avatar, til tross for at den er animert, ikke er irriterende eller støtende på noen vis. Skulle en admin eller moderator (noe ikke du er ) mene noe annet får de si det til meg og fjerne den, og jeg skal ikke klage på det valget. Dessuten er det vel litt selvmotsigende å ikke tillate avatarer som rører litt på seg mens _smil_ som blinker og spretter i tide og utide er helt greit?!? Alle nettlesere har forresten en innstilling der man kan skru av animasjoner hvis man syns de er irriterende...enkelt og greit.
Jeg bruker ironi akkurat på den måten jeg vil, om ikke folk forstår det er det ikke mitt problem
| QIQrrr skrev: | Velkommen skal du være...
...for min del spiller det ingen rolle hvilken avatar du har. |
Tusen takk , men det får bli opptil sjefene her å bestemme....
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 19:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
Eh... Glem det jeg skrev om at du ikke er moderator Veronica, så jo det nå når du var logga på..... Jaja, feil kan man ta.
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
| Kaipa skrev: |
Skulle en admin eller moderator (noe ikke du er ) mene noe annet får de si det til meg og fjerne den, og jeg skal ikke klage på det valget. |
Jeg er moderator, og jeg har sagt det til deg. Jeg tror andre har sagt det til deg også, og personlig synes jeg enhver brukers mening burde være like mye verdt en moderators og en admins.
| Sitat: |
Dessuten er det vel litt selvmotsigende å ikke tillate avatarer som rører litt på seg mens _smil_ som blinker og spretter i tide og utide er helt greit?!? |
Nei. En smiley i et innlegg er ikke det samme som en smiley i en avatar.
| Sitat: |
Jeg bruker ironi akkurat på den måten jeg vil, om ikke folk forstår det er det ikke mitt problem |
Strengt tatt er det vel ditt problem om folk ikke forstår hva du mener. Hvis du bruker en uklar ironi kan du i alle fall ikke klage i etterkant på at folk tar det du sier seriøst.
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kaipa
Varm i trøya

|
Ingen, ikke du en gang, har fortalt meg at du er moderator (før nå, men egentlig oppdaga jeg det helt av meg selv), det står heller ikke noen steder i din info om at du er det... (har jeg oversett noe vil jeg at du skal fortelle meg hvor det står)
Selvfølegelig skal alle få lov til å mene ting, og alle kan få lov til å klage på alt om det er det de vil, men skulle alles meninger blitt tatt til ettereretning slik at alle fikk det som de ville hadde dette forumet vært et evig kaos!! Og så lenge man ikke har rettigheter til å slette (i dette tilfelle avatarer, for jeg går utifra at det hadde vært slettet for lengst om du hadde hatt mulighet ) filer/innlegg er det heller ikke den personen som bestemmer til slutt, samme hvor mye andre klager. Jeg har sagt at jeg sender saken over til de som bestemmer dette, så får de ta en avgjørelse. Å diskutere oss to i mellom er vel nokså nyttesløst...
Jeg klaget da heller ikke.... Jeg forklarte tydelig at det var ment som en ironi, men at alle kanskje ikke skjønte det = jeg skjønte selv at ironien ikke var helt klar og ville bare presisere det, men hvis det er galt her på forumet også gir jeg meg ende over....
|
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 19:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |