|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Hangover
Noen som har en vidunderkur mot fyllesyke?
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Drikke mindre kvelden før?
Eller drikk en del vann når du kommer fra byen, alkohol gjør at du får lavere væskeopptak og dermed får du vondt i hodet... (såvidt jeg vet...)
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Joda jeg kan det der med å drikke vann før jeg legger meg...5000% av dagsdosen av B12 funker også litt, men enda har jeg ikke kommet over en vidunderkur som eliminerer hangover 100% prosent. Den som finner opp en kur blir mangemilliardær!
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Russerne har visstnok en pille som er på vei ut i det europeiske marked.. den bel utviklet med et helt annet formål, nemlig at man ikke skulle bli full når man drakk. dette ville jo være en enorm fordel ved spionasje-arbeid o.l.
men det viste seg at pillen ikke stoppet fylla, men derimot utelukket alt som hette bakrus!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
http://www.drinkstuff.com/products/product.asp?ID=582
Er det denne du mener?
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Det sies jo at å spise antihistaminer hjelper (allergimedisin). Men det tror jeg egentlig ikke no på.. Fordi bakrus ikke er en allergisk reaksjon, men dehydrasjon! Så drikk masse væske! Det er det eneste som hjelper. Både før, mens og etter du drikker.
Jeg synes alltid sjokkomelk er godt når jeg er bakrus! 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| QIQrrr skrev: | http://www.drinkstuff.com/products/product.asp?ID=582
Er det denne du mener? | Jepp! funker ikke den, da...?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Antihistaminer hjelper litt, men det forhindrer bare delvis at celler reagerer på acetaldehyde (hovedårsaken til fyllesyke)...dehydrering er bare en del av all elendigheten, dette har jeg nemlig "forsket" på lenge 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
| 0nskemestern skrev: | | QIQrrr skrev: | http://www.drinkstuff.com/products/product.asp?ID=582
Er det denne du mener? | Jepp! funker ikke den, da...? |
Vet ikke, skal teste den ut, men nå er VISA-kortet borte (glemt på pub) 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg tror jeg støtter Tittans "drikke mindre kvelden før." Det er da virkelig ikke noe poeng i å drikke seg fra sans og samling?
Drikker man med måte, blir man heller ikke plaget av det dagen derpå. I alle fall blir ikke jeg det. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
I går drakk jeg en flaske rødvin og tre halvlitere...det er nok til at jeg blir uggen...
Imidlertid er jeg i stand til å sette til livs 4-5 flasker rødvin eller tilsvarende i løpet av en kveld...og da er jeg døden nær dagen derpå!
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
4-5 flasker rødvin?? På et døgn kanskje.. Men en kveld?? Da hadde jeg vært ganske død også, og det før det rakk å bli dagen derpå!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 11:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| QIQrrr skrev: | | Imidlertid er jeg i stand til å sette til livs 4-5 flasker rødvin eller tilsvarende i løpet av en kveld... |
Prøv å drikke vann i tillegg til alkohol. Da får du ikke plass til så mye alkohol, og du slipper verdens værste tømmermenn...
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Jeg holder på å komponere min egen anti-fyllesyke pille akkurat nå... 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Anti-hangoverpille!
Bloody Mary
Ingredients:
1 1/2 oz Vodka
3 oz Tomato juice
1 dash Lemon juice
1/2 tsp Worcestershire sauce
2-3 drops Tabasco sauce
1 wedge Lime
Mixing instructions:
Shake all ingredients (except lime wedge) with ice and strain into an old-fashioned glass over ice cubes. Add salt and pepper to taste. Add the wedge of lime and serve.
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Dét min goda mann er en aldeles nydelig drink, men jeg tror ikke trikset er å kurere ondet med samme onde, det har jeg prøvd tidligere...jeg snakker her om en hemmelig kjemisk formel utelukkende bestående av naturlige substanser 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Hehe, javel... Ikke si jeg ikke prøvde 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Du har vært til uvurderlig hjelp...nå er jeg mye bedre, har tyllet i meg et par liter væske også har jeg spist...
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jepp, mat bruker å hjelpe det også 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 13:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Drikk melk, spis ost eller få i deg andre meieriprodukter før du legger deg så går dagen etter som en drøm.. Kjente ingen verdens ting dagen etter russedåpen og den var ikke lite fuktig
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 05 Mai 2004, 08:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: