|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
therese^
Gjest
|
aggresjon...
noen som vet om en bra måte å få ut aggresjon på? som ikke går utover uskyldige helst.... prøver å få skaffa meg sånn punshing bag, men det sier desverre lommeboka mi nei til.....
hjelp meg, før jeg får enda større psykiske problemer!
|
Skrevet: Ons 06 Feb 2002, 15:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
Gjest
|
Re: aggresjon...
1. Skru av pc'en
2.Gå en lang tur.
|
Skrevet: Ons 06 Feb 2002, 18:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Finn noen skyldige folk som du kan la det gå ut over...
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 10:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
Gjest
|
Gå tur er en veldig fin ting å gjøre når man må få ut aggresjon.. Bare husk på at du må gå tilbake igjen oxo.. Og det er en fordel å vite hvor du er og hvordan du kommer deg tilbake.. Ellers kan det bli litt kjedelig..
|
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 11:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Astri
Gjest
|
Legg deg ned på bakken, lukk øynene og håp at verden forsvinner raskt. Hvis den ikke gjør det, kan du forsøke å bite deg selv i armen. Plutselig er aggresjonen gått over til intens smerte. Da har du plutselig noe annet å tenke på. Dessuten er ditt sinne knyttet til et nøytralt objekt, nemlig armen din som blir utsatt for denne grusomme smerten.
Noe annet som også fungerer, er å drikke sinnsyke mengder med alkohol på andres regning, gå i usedvanlig stygge klær bare for å irritere andre, legge ut en hatliste på hjemmesiden din på internett, tenke stygge tanker om folk, hoppe opp og ned i en time, gå usedvanlig sakte over veien slik at det blir lang kø ved fotgjengerovergangen etc.
Det sentrale er selvsagt at når du har mye innestengt aggresjon, fortjener ikke andre å gå rundt og være i godt humør.
|
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 11:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kverulant
Gjest
|
Kjøp noe billig som du kan knuse. Det hjelper lite med glass eller lignende. Det må være du kan bruke litt lenger tid på å ødelegge. Det er en befriende følelse og ødelegge noe. Jeg har en tendens til å ELSKE følelsen : )
Noe gammelt skrap som skal kastes går også veldig fint å bruke : )
|
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 18:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Jeg er fullstendig enig med Strider, det å gå tur er en utmerket måte å bli kvitt aggresjon på. Selv foretrekker jeg å gjøre det mens jeg lytter til noe tung og aggressiv musikk, fortrinsvis Limbonic Art. (Men nå for tiden bør jeg ikke bli sint, fordi øretelefonene mine er til reperasjon, og de 100-kroners ørepluggene jeg kjøpte for å kunne høre musikk i venteperioden ikke er særlig egnet til Limbonic Art (eller musikk generelt sett), og neppe tjener til annet enn å øke aggresjonen.
|
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 21:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Sett på nickelback så høyt at det nesten gjør vondt, og riv i stykker de plakatene du liker minst på rommet ditt. Det aller deiligste er å kaste egg eller glass i bakken.
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 10:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
Luk løvetann, eller smell igjen alle dører du finn. Musikk er bra. Du kan få deg ein vera-sint-på-venn, som du kan slå på. Det aller beste er å slå på eit menneske, men det angrar du slik på etterpå. Difor er ein vera-sint-på-ven perfekt, dykk lagar ein avtale om å slå kvarandre om dykk følar behov for det. Men bare med hendene, balltre og slikt gjer fort at du må få deg ein ny vera-sint-på-ven.
|
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 13:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Black dragon
Gjest
|
Finn noe "dødt" å slå på,ikke slå noe levende da får du enten julig eller skyldfølelse fordi duslår noen/noe som ikke kan forsvare seg.Ta deg en lang tur til et øde sted og SKRIK,det hjelper for meg,dra til et møbel f.eks et skap,da får du så vondt at du ikke orker å tenke på sinnet.Betal noen for å få rasere et rom,det gjør underverker,ellers kan du gjøre hardt fysisk arbeid,da bruker du opp sinnet og du gjør noe nyttig samtidig.
|
Skrevet: Tir 19 Feb 2002, 12:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |