|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
therese^
Gjest
|
blonde picture perfekt babes
ja, MÅ bare spørre. HVORFOR blir gutter alltid forelsket i de blonde, tynne, picture perfect babes, og bare sier ÆSJ til alle andre. 85% av alle de jentene er bitchy! de dumper og dumper og dumper, og driter i følelsene til guttene. nå sier ikke jeg at andre ikke er sånn, men det er et flertall av de overnevnte som er sånn.. runnen til at jeg skriver dette, er at en god venn av meg har opplevd dette tuuusen ganger!! først virker hun kjempe søt og snill, men neida. en dag satt jeg på mirc, et nick dumpet inn på det toppen som jeg ikke vet hva heter, og begynnte å snakke med meg. replikk nr. 4 var noe sånt som: har du bilde? det har jeg, og derfor sa jeg ja.. han maste på å få det, og greit, jeg sendte d til han, og føyde til at jeg ikke er spesiellt pen. det neste han sa var: FY FAEN SÅ JÆVLI STYGG DU ER!!!! veldig kosli spør du meg! jeg hadde jo ikke akkurat tvinga han t å se på bilde men.. sånn er vel livet da. men jeg synes at gutter burde begynne å fatte at utseende ikke er alt! personligheten er verdt mer! drittlei å bli dumpa pågrunn av det. har ofte blitt dumpa fremfør min blonde pene venninne.... men jeg må bare få med at jeg IKKE har noe imot de pene jentene.. mange av de er kjempe gode venner!
|
Skrevet: Ons 30 Jan 2002, 17:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
Gjest
|
Re: blonde picture perfekt babes
Interesting.
Jeg hadde akkurat tenkt å starte en tråd om utseende/personlighet
så jeg gjør det heller her.
Hva synes dere teller mest? Jeg vil helst ha ÆRLIGE svar, det er altfor mange som sier at personlighet teller og mener det motsatte :)
*nysjerrig på folks meninger*
Get it on..
|
Skrevet: Ons 30 Jan 2002, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2204 Bosted: Asker
|
Selvfølgelig spiller utseende en rolle, men en særdeles liten en (nå snakker jeg for meg selv). Er det kun utseende det går på er man bare utrolig umoden og burde heller ikke involvere seg. Er det mutual burde det selvfølgelig gå bra, men jeg synes litt synd på folk og fe av denne oppfatningen.
Men samme hvordan du vrir og vender på det er ikke utseende til å komme foruten, du skal tross alt se på denne personen, være med denne personen etc. og det går jo ikke om du -ikke- klarer å se på personen liksom. Hørtes muligens snodig ut, men det finnes som sagt ubeskrivelig mange mennesker i alle aldre som er like voksen som en 3-åring. Man får heller lese en bok om å være naiv for det ligger der hos ganske mange.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 31 Jan 2002, 07:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Ta denne med en klype salt, den er uansett vagt utenfor emnet:
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=197157
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
Skrevet: Tor 31 Jan 2002, 07:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Vel. Jeg mener at utseendet teller noe, men såklart personlighet teller mest, fordi det holder ikke med bare bra utseendet hvis en er teitere enn fluer.. Asså.. så vil jeg si det med hårfarge.. liksom..jeg blir ikke noe mer tiltrukket av blonde jenter enn andre, det er sikkert mange gutter enige om. Og heller ikke tynne jenter er no bra, dem skal ha litt god-mage, mener jeg. "mer å ta i, mer å være glad i.." til en viss grad. personlighet teller desidert mest, men ofte hvis en er på sjekkeren, så er førsteinntrykket en viktig del.. fordi man kan jo ikke lese en persons personlighet utifra hvordan han/hun ser ut.. og da er det jo egentlig kun utseendet det går på
takk
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 31 Jan 2002, 11:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
therese^
Gjest
|
enig enig.. utseende teller selvfølgelig litt! men jeg hadde en diskusjon med en gutt som mente at billige jenter er bra!!!!!!!!!!!!! bare hu er fin....
|
Skrevet: Tor 31 Jan 2002, 17:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
..og hva han mener er fint, er det bare han som vet.. smaken er som baken osv..
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 31 Jan 2002, 19:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Det sier bare litt om ham og hva som foregår oppe i hodet hans. Og det er ikke nødvendigvis positivt. Still, hvis en jente vet dette og har seriøse hensikter så er hun bare naiv, og da kan hun ha det så godt.
|
Skrevet: Tor 31 Jan 2002, 20:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blondie
Gjest
|
Mulig at vi blondiner er litt dummere enn gjennomsnittet, men bitchy? Hallo...tror ikke hårfargen/figuren til ei jente sier noe som helst om personligheten. Tror heller du er litt misunnelig! Sorry, men det du sier er helt patetisk!
|
Skrevet: Fre 01 Feb 2002, 17:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
Gjest
|
hih
|
Skrevet: Fre 01 Feb 2002, 21:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kverulant
Gjest
|
Selv foretrekker jeg brunetter... men det er så... kanskje fordi jeg er blond selv... hvem vet... mørkt hår og samtidig blå/grå øyne og jeg er fanget...
oh well... men... personlighet teller selvfølgelig... det må være mulig å snakke med personen, og få et vettug svar.. et forhold er en del mer enn sex og 'vise frem dama'...
|
Skrevet: Lør 02 Feb 2002, 01:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Schlavlar
Gjest
|
Fordi dei er dumme, kanskje? Personleg tykkjer eg raudt hår er finast, kanskje med isblå auge...
Men det er underordna. Det er så mange dumme mennesker rundt omkring, at viss du skal finne nokon du kan elske kan du ikkje bry deg med slike detaljar.
Eg har prøvd å finne personlegheita ved å sjå på kleda. (dvs. heldt meg langt unna rosa ting) Kule klede= kul personlegheit (og med kule klede meinar eg ikkje dyre merker)
Denne teorien har gått så grundig på reva, at eg har slått han frå meg. Veit ikkje eg.
|
Skrevet: Lør 02 Feb 2002, 15:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Jeg har fra ett eller annet sted at man (i alle fall gutter) foretrekker jenter med noenlunde samme hårfarge som sin mor. I svært mange tilfeller synest jeg det stemmer bra, også når det gjelder hva jeg selv ser på som penest. (sort/mørkt)
Men jeg har litt vanskelig for å se hvordan noen på noen måte kan mene at det å være 'dum' kan være en god egenskap hos en partner. Altså da som mer positiv enn 'ikke dum' Skjønt, det er vanskelig å definere dum, selvsagt. Og for ikke å snakke om hvorfor enkelte 'spiller' dum for å virke tiltrekkende. Det er virkelig bak mål.
Når det gjelder hva som er viktigst av utseende og personlighet, så tror (regner med) at generelt sett blir personlighet viktigere med alderen, og at utseende er viktigst i 'bli-kjent'-fasen.
|
Skrevet: Søn 03 Feb 2002, 00:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
therese^
Gjest
|
er nok ikke misunnelig nei. det kan jeg love deg. og det jeg sier er ikke patetisk, men min erfaring......
|
Skrevet: Søn 03 Feb 2002, 21:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Jeg tror faktisk at man kan ha en ok personlighet selv om man liker rosa. Om noen ikke er enig, så får de heller bare holde seg langt unna meg de rosa kosetøflene mine i plysj.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Tir 05 Feb 2002, 16:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Utseende/personlighet
"Det er personligheten som betyr noe," sier jo alle hele tiden. Dårlig selvinnsikt, tenker jeg da. Du bryr deg om utseendet, du har fordommer, og du putter folk i bås. Er det så vanskelig å godta?
Om man klarte å akseptere det, så hadde man kanskje kunne ha gjort noe med det.
Jeg har en liten teori om dette som så mye annet. Et pent utseendet er tiltrekkende, så når du er ute på byen er det utseendet som avgjør om du gidder å bli bedre kjent med de du møter eller ikke. Men, når dere så har blitt bedre kjent er det personligheten som avgjør om dere går lenger eller ikke. I begynnelsen teller utseendet mest, men til slutt er det personligheten som er avgjørende.
|
Skrevet: Tir 05 Feb 2002, 17:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Re: blonde picture perfekt babes med hår
Baj skrev:
>
> Selvfølgelig spiller utseende en rolle, men en særdeles liten
> en (nå snakker jeg for meg selv).
---
Likevel har jeg uhyre vanskelig for å forestille meg at Baj noen gang kommer til å bli sammen med ei jente uten hår på hodet. Jeg tror vi bryr oss mer om utseendet enn vi liker å innrømme.
|
Skrevet: Tir 05 Feb 2002, 17:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kverulant
Gjest
|
Jeg har ennå ikke vært forelsket i en blond picture perfect babe, så jeg vet ikke helt hvorfor gutter skal bli det. Men hvis jeg en gang motformodning faktisk blir forelsket i en blond picture perfect babe, så skal jeg gi beskjed om hvorfor. Ok ?
|
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 18:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Det tror jeg må vere noe av det beste du har sagt, stinemor. Fy fFarao så enig jeg er! Og så er det jo sånn at hvis du finner ut at du kanskje elsker personligheten, eller liker den veldig, veldig godt, så blir personen mye penere enn du la merke til før.
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 10:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Det er helt sant. Om du er veldig glad i en person, så blir vedkommende vakker.
|
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 21:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |