|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Ånei, det er ikke borte.. du kan bare ikke se det lenger!!! mohohohaahahaAHOHOHAAAAA!!!
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
[ment for å skremme meine hüter]
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Høyresiden i politikken er en haug med egoistiske idioter som ikke ser lengre enn sin egen velfyllte lommebok og silikonpuppene til "dagens blonde venn".
The American Dream er et fint eksempel på dette:
"He came out of Tuscon with his two bare hands and now he's leaving in a Limmo" Hurra for ham, men hva med alle de han har tråkket på mens han jobbet seg opp mot Limmoen? Hva med CO2-utslippet fra limmoen, fabrikkene hans, og alt det? Hva med å dele litt med seg? Et vanlig syn i USA er følgende: En uteligger spør om penger, og den rike businessmannen sier "No way, it's your own fault you're in the gutter. If you had some backbone you'd be like me you fucking ass!"
Er det slik vi vil ha det? I think not...
|
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: Månen
|
*klapper i hendene sine*
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 16:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
| Tittan skrev: | Høyresiden i politikken er en haug med egoistiske idioter som ikke ser lengre enn sin egen velfyllte lommebok og silikonpuppene til "dagens blonde venn".
"He came out of Tuscon with his two bare hands and now he's leaving in a Limmo" Hurra for ham, men hva med alle de han har tråkket på mens han jobbet seg opp mot Limmoen? Hva med CO2-utslippet fra limmoen, fabrikkene hans, og alt det? Hva med å dele litt med seg? Et vanlig syn i USA er følgende: En uteligger spør om penger, og den rike businessmannen sier "No way, it's your own fault you're in the gutter. If you had some backbone you'd be like me you fucking ass!"
Er det slik vi vil ha det? I think not... |
Dette er det verste sosialist-svada jeg har hørt på lenge...lever du i en fantasiverden eller?
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 19:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Nå skal det sies til vedkommendes forsvar at det finnes mennesker som faktisk tenker slik - at alle folk som har det for jævlig har det slik fordi det er deres egen feil. Og ja - det er en ganske utspredt tankegang i USA.
Men det er ikke dermed sagt at alle folk som tilhører høyresiden av politikken tenker slik.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 00:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Det er svært få mennesker på høyresiden som tenker slik, og jeg er overbevist om at venstresidens disipler er like befengt med slike dårlige personlige egenskaper!
Ergo; vil jeg påstå at begge parters tilhengere besitter disse personlighetstrekk og følgelig blir dette en stigmatisering som faller på sin egen urimelighet...
...i all vennskapelighet 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 03:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Hey QIQrrr, les på kommunist og skit tråden også:
| Tittan skrev: | Kommunismen er død uansett, så jeg skjønner ikke hva dere driver å diskuterer. Ingen stat med vettet i behold vil noen sinne kalle seg en kommunist-stat nå etter at Sovjetunionen og resten av røkla falt.
Tanken om kommunisme er også ganske søkt i grunn:
"Arbeid etter evne, få etter behov"
OK, jeg får altså etter behov, dvs jeg får det jeg trenger for å holde meg i live. Dermed trenger jeg ikke arbeide så fryktelig hardt, fordi jeg får jo mat og slikt på lik linje med alle de andre. Dette fører til at utstyret vi får er dårlig, siden alle må få det samtidig, noe som gjør at det må samles opp i et lager før det kan deles ut. Noe som igjen gjør at jeg blir lei og arbeider mindre fordi jeg bare får skit, som igjen gjør at jeg får dårligere skit...
Kom med flere kommunist-floskler jeg kan rakke ned på!!  |
Jeg er kun en provokatør, og jeg ser jeg kan jobben min 
|
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 08:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
du er slem. denge stakkars lile meg i kommunist tråden.
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 09:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg denger alle som kommer med svada. Selvtekt er gøy!! 
|
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 09:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MAgger'n
Främling

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 16
|
| Tittan skrev: | Høyresiden i politikken er en haug med egoistiske idioter som ikke ser lengre enn sin egen velfyllte lommebok og silikonpuppene til "dagens blonde venn".
Er det slik vi vil ha det? I think not... |
Hva med alle liven han har forbedret?? Familiene han har fostret opp, under sin givende hånd?? Skatten han har betalt, både gjennom bedriftene sine, sin private økonomi og avgiftene han har betalt for bensinen og avgiftene han har betalt for limmoen ??
Fortjener ikke den stakkars utslitte mannen litt penger etter alt han har gjort for så mange folk ?? Livskvaliteten til såå mange stakkars mennesker har jo blitt så mye bedre. Det er de som vil ta fra denne mannen pengene som er slemme! En må jo unne stakkar'n litt da......
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 13:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JC\forum
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 166 Bosted: Oslo omegn..Kolsåsbanen leve!
|
| meine hüter skrev: | | hehe...inrømmer det; jeg er raddis og forvirra, men det er vel greit så lenge jeg vet hvea jeg snakker om? |
Man kan umulig vite hva man snakker om og samtidig være kommunist/anarkist....Isåfall burde du visst at det fungerer ikke i praksis:p
|
Skrevet: Søn 06 Jun 2004, 23:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
kommunismen fungerer i praksis, mange milliarder steder i verden. mauertuer, hørt om det??
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 16:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| meine hüter skrev: | | kommunismen fungerer i praksis, mange milliarder steder i verden. mauertuer, hørt om det?? |
Mennesker er ikke maur.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 20:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
flesteparten er ikke istand til å ta vare på seg selv, ergo maur...
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 20:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Selvfølgelig finnes det maur, det er de som kalles kommunister...en haug med hjernevaskede tullinger uten evne til å tenke selv 
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 23:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
man må tenke for å forstå kommunismen...såh...
|
Skrevet: Lør 12 Jun 2004, 11:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |