|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
eViLiE
Gjest
|
Re: blonde picture perfekt babes med hår
Nuh har jeg bare lest de 3 øverste innlegga. men jeg vil bare legge til at det finnes folk som ikke går etter utsende i hele tatt.
Therese: Det finnes jævlig mange gutter som ikke er slik. Det eneste som er er at det kan være litt vanskelig å finne de da..
Jeg selv mener vaffal at jeg aldri har gått etter utsende på noen av de gutta jeg har vart sammen med..
Jeg sier ikke det at jeg ikke synes at de har vert søte, kjekke o.l men det jeg har blitt forelska i har vaffal vert personligheta..
Og uansett, jeg er i den formening om at alle mennesker har noe vakkert med seg. og at viss man ikke finner noe så er man bare trangsynt..
men det er nuh meg.
And anyway, mottoe mitt i slike saker er: kan jeg få meg shærste, kan alle =)
|
Skrevet: Man 11 Feb 2002, 22:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
eViLiE
Gjest
|
Re: blonde picture perfekt babes
Oh, vil bare legge inn en ting til
Man elsker ikke mennesker for at de er vakre,
men de er vakre fordi vi elsker dem..
|
Skrevet: Tir 12 Feb 2002, 17:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Personlighet vs Utseende
Jeg vil bare si at jeg er helt enig med alt det BSDbitchen vår har sagt her..
1. Jeg tror ikke noen med hånden på hjertet (og uten å lyve) kan si at utseendet ikke teller i det hele tatt.. Alle mennesker har fordommer.. alle mennesker bryr seg om hvordan kjæresten (eller en potensiell kjæreste) ser ut.. Denne personen skal du tross alt vise frem til verden. Og du skal tenne seksuelt på denne personen (iallefall om du har planer om å ha sex med vedkommende) og jeg tenner iallefall ikke på en jeg ikke liker utseendet til.
2. Når du blir kjent med en person, og du liker personligheten hans/hennes så forandrer du ditt syn på personen. En person du i utgangspunktet ikke var tiltrukket til/syntes var pen kan du etter å ha blitt kjent med vedkommende synes er den vakreste personen på vår jord...
3. Alt i alt er det en kombinasjon av utseendet og personlighet som er viktig.. har du bare en av delene kan du slite ganske mye, men jeg tror likevel man kommer lengre med bare en bra personlighet enn med bare et bra utseende...
Og til slutt vil jeg bare si:
Jeg har masse fordommer, men jeg prøver å ikke la de hindre meg i å bli kjent med folk! Jeg kunne aldri vært sammen med en jeg ikke syntes var kjekk!! (*smile for seg selv* /me har verdens kjekkeste kjæreste!!!) Men likevel en fyr kunne sett ut som Brad Pitt (som forøvrig bare blir kjekkere og kjekkere), hadde han hatt en personlighet som jeg ikke kunne fordra hadde han ikke hatt en nubbesjans på meg!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 18 Feb 2002, 12:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
therese^
Gjest
|
Re: Personlighet vs Utseende
enig! men det er en deeeel gutter jeg kjenner som ikke vil bli kjent med jenter som ikke er perfekte....... og det er sakk om MANGE tilfeller! ikke bare et par...
|
Skrevet: Man 18 Feb 2002, 22:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
da cruz
Gjest
|
Re: blonde picture perfekt babes
BSDgirl skrev:
>
> Det er helt sant. Om du er veldig glad i en person, så blir
> vedkommende vakker.
Særdeles enig.
|
Skrevet: Tir 19 Feb 2002, 18:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Da kjenner du tydeligvis de feile futtene.. gutter som ikke vil bli kjent med en jente fordi hun ikke er "perfekt" (hva er egentlig perfekt?) de går glipp av veldig mye, og de er utrolig umodne og rett og slett TEITE!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 20 Feb 2002, 14:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2204 Bosted: Asker
|
Tenkte jeg skulle nevne at 'en perfekt jente' må være noe av det kjedeligste som finnes.
Og dessuten, jo mer en jente strever for å bli 'perfekt' (på hva enn måte hun vil bli perfekt), jo mer ufordragelig blir hun egentlig.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 21 Feb 2002, 07:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|