DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Sommerferieplaner
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Sommerferieplaner

I dag fant sola veien gjennom gardinsprekka, og heeelt fram til meg altfor tidlig om morgenen, så nå kan det umulig være lenge til sommeren!

Spørsmålet da er jo selvfølgelig hva man skal finne på i sommerferien! Har dere noen gode forslag til hva man skal finne på? Ikke at det er noe stort problem å få de 8 ukene til å gå, men gode forslag er alltid fint. Jeg har jo allerede blitt overtalt til å tygge sugerør med gamle slektinger tre hele dager til ende, men skal DSGF finne på noe kanskje? Eller skal vi bare kaste daim på hverandre og være lykkelige? Smile

InnleggSkrevet: Tor 14 Mar 2002, 14:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg foreslår:

Å sove til man våkne hver dag, og så ta på seg en tynn, tynn sommrkjole uten undertøy og gå ut i sola barbeint med en iskrem, imens en sval vind blåser lett og kjøler deg ned, og så finner du kjæresten din eller søt gutt du kan bli kjæreste med, og så legger dere dere på magen med ansiktet mot hverandre og spiser isen og prater til langt på natt.

Det skulle vere i en setning med vilje, for effektens skyld.

InnleggSkrevet: Tor 14 Mar 2002, 14:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Re: Jeg foreslår:

Ikke fortell gutten at du ikke har undertøy på, sånt blir det bare tull av.

Ellers vil jeg jo foreslå at folk kommer til Oslo, så ordner vi en 5-6 meter lang grill, et par gitarer og soveposer så tar vi en helg under åpen himmel og nyter sommeren for det den er.

InnleggSkrevet: Tor 14 Mar 2002, 15:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BSDgrill
Gjest

nyte sommeren

Meg grill, ja? Wink
Selv om det er sommer så skal man ikke ta for gitt at været er bra nok til å ha en helg under åpen himmel. En helg under åpen himmel når skyene legger seg som ekkel, klumpete grøt, før de plutselig revner og etterlater seg den største syndefloden du har sett på en stund, er ikke å nyte sommeren. Men jeg tror jeg skal finne veien til Oslo, jeg klarer jo til og med å finne veien til Baj helt alene selv om jeg egentlig sover.

Men atte finn en helg som passer for alle med fint vær, så kommer jeg Smile

InnleggSkrevet: Tor 14 Mar 2002, 15:55
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Re: nyte sommeren

Du bare mååå dra frem snørrværet, hihi, la oss nå i det minste håpe at det blir sol og greier og styr. Jeg vil ha åpen himmel og sovepose og bål og venner rundt det. Mhm. Det blir en fin sommer

InnleggSkrevet: Tor 14 Mar 2002, 16:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: nyte sommeren

Jammen..
Jeg har vokst opp på vestlandet, stedet hvor man kan drukne på asfalten, er det noe rart jeg tenker på snørrvær? ;P

Dessuten er jeg allergisk mot sol. Nemlig.

Men jeg kan sikkert dra med meg soveposen for din skyld Bård Smile

InnleggSkrevet: Fre 15 Mar 2002, 13:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vismut
Gjest

Re: Jeg foreslår:

Hadde vært kult med en helg under åpen himmel ja... Si ifra.. så blir jeg med jeg..

InnleggSkrevet: Fre 12 Apr 2002, 12:31
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet