DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Søvnløshet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
Black Dragon
Gjest

Søvnløshet

Er det noen av dere som har noen gode råd mot søvnløshet?Har vært plaget av dette noen uker,går rundt å gjesper hele tia,og legger meg nedpå.Får jeg sove,nei.Er det noen som kan hjelpe meg før jeg blir gal?

InnleggSkrevet: Tir 05 Mar 2002, 10:05
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Meg åxå

Du er sikkert veldig sløv om dagen? Jeg åxå. Og da får jeg aldri sove. Typen min, som trener hver dag, er alltid helt utslitt om kvelden, så... å gå en tur om kvelden er sikkert lurt!

Hvis det er altfor varmt for veffal ikke jeg sove. Ha det kaldt på rommet.

Hvis du har mye å tenke på, så setter du heller en cd veldig, veldig stille på, og forsøker å konsentrere deg om BARE hva teksten handfler om. Dette er en veldig stor utfordring, man begynner ALLTID å tenke på noe annet, men hvis du greier det er det lettere å sovne.

Jeg bruker å høre på mine gamle eventyrkassetter. Det funker som med musikken, bare at det er enkler å konsentree seg om å ikke ha tankene i hodet.

IKKE tenk at du må sove. Tenk heller at det gjør faktisk ikke så mye om du er oppe en hel natt. Du greier deg fint dagen etter selv om du har lite eller ingen søvn.

Hm.. Skal si hvis jeg kommr på mer.

InnleggSkrevet: Tir 05 Mar 2002, 12:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Black Dragon
Gjest

Re: Meg åxå

Takk Jentepust,skal prøve noen av tipsene dine Smile

InnleggSkrevet: Tir 05 Mar 2002, 14:07
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Funker?

Får du sove?

InnleggSkrevet: Tor 07 Mar 2002, 09:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Black Dragon
Gjest

Re: Funker?

Jepp,i natt sov jeg som en stein,prøvde musikktipset ditt,det funka kjempebra,ska på linedance i kveld,så kansje det funker det og.Takk for tipsene ivertfall Smile

InnleggSkrevet: Tor 07 Mar 2002, 10:31
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

;)

Anytime, baby

InnleggSkrevet: Tor 07 Mar 2002, 11:35
Black Dragon
Gjest

Re: ;)

Skal huske det Smile

InnleggSkrevet: Tor 07 Mar 2002, 13:22
    Til Toppen 
Astri
Gjest

Re: Søvnløshet

Vel...du kan jo forsøke å slutte å sove. bestem deg for å holde deg våken døgnet rundt. Finn på noe annet å gjøre om natten isteden for å sove, som for eksempel legge kabal, forsøke å slå din egen rekord på alle spillene på mobiltelefonen, skrive opp dine egne kåringer, for eksempel favorittplater, grupper, matretter, venner, de du hater mest i verden, bøker, dyr etc. spill ludo med deg selv. lær deg å spille på et nytt instrument, for eksempel munnharpe eller blokkfløyte, men ta hensyn hvis du har naboer eller samboere. kjøp en bok som påstår at den skal lære deg å danse på 1-2-3 og gå virkelig inn for å lære deg det. Løs kryssord. Skriv en roman.

Tro meg. Dette funker.

InnleggSkrevet: Søn 07 Apr 2002, 15:00
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet