|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Artige ting man kan gjøre
"En ting du kan gjøre, du tar tak i røret, og slenger det rundt som en slegge..." sang Knutsen og Ludvigsen for mange år siden. I denne tråden tenkte jeg vi kunne legge inn morsome, spennende eller psyke ting man kan gjøre om man kjeder seg.
Mine to første innlegg omhandler brus:
#1 - Klassikeren
Man trenger: en stor flaske Coca Cola Light, en pakke Mentos,et Smarties-rør eller en tilsvarende papphylse og en papp-plate.
Man åpner flasken, legger papp-plata over åpningen, setter hylsa over og fyller denne med Mentos. Så trekker man plata unna så Mentosen havner i colaen, og springer som en helt!
#2 - Morteren
Man trenger: en kasse eller tre med gjæret Mozel, et stort papprør eller lignende med rom for flaska.
Hva gjør man så? Jo, man setter røret litt på skrå, og slipper flaskene ned i det med bunnen først. Er Mozelen godt nok gjæret, vil dette skyte flaska opp i lufta! Husk regntøy 
|
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 21:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Hvorfor ikke gjøre det grådig enkelt? Gå inn i en leketøysbutikk, og finn en sånn tegnepå-tavle og skriv; Jeg er en skitten, liten pike.
Skal se de reaksjonene folk får 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 23:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| KamikazeKaninen skrev: | Hvorfor ikke gjøre det grådig enkelt? Gå inn i en leketøysbutikk, og finn en sånn tegnepå-tavle og skriv; Jeg er en skitten, liten pike.
Skal se de reaksjonene folk får  |
Av en eller annen grunn tror jeg det der funker mye bedre for deg enn for meg 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 08:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Bare snakke teitefransk og teitespansk.
Ufattelig irriterende for uinnvidde!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 14:44 |
 |
|
|
 |