DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Søket gav 2318 treff
 Forumoversikten »  Søk
Side 23 av 116 [2318 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 21, 22, 23, 24, 25, ..., 114, 115, 116 Neste
Av Innlegg
 Tema: Å være 14 betyr ikke at man må være fjortis.
wertoi

Svar: 50
Visninger: 6592
Forum: Utropstegn! » Klagemuren

Fjortis eller ikke, jeg liker ikke kaffe. Og tror jeg at jeg aldri kommer til å gjøre heller...

InnleggSkrevet: Man 13 Sep 2004, 19:49
 Tema: Fin dag
wertoi

Svar: 30
Visninger: 6109
Jos skrev:
Naturlige Briller


Er denne filmen å få tak i? Helt genialt plot..

InnleggSkrevet: Man 13 Sep 2004, 14:40
 Tema: jeg skal hvertfall IKKE bli
wertoi

Svar: 109
Visninger: 19223
Vaskedame?

Nei, la oss ikke håpe det.. Razz

InnleggSkrevet: Man 13 Sep 2004, 14:34
 Tema: The Raven
wertoi

Svar: 14
Visninger: 3259
 The Raven
[b]Vet ikke om dette diktet har blitt lagt inn her før, men jeg gjør det, jeg. Genialt dikt, med utrolig bra rytme. Har du ikke lest det før, har du muligheten nå, og den bør du benytte deg av.[/...

InnleggSkrevet: Man 13 Sep 2004, 14:28
 Tema: Å være 14 betyr ikke at man må være fjortis.
wertoi

Svar: 50
Visninger: 6592
Forum: Utropstegn! » Klagemuren

Jo, cafe latte og sånt, når de skal leke metroseksuelle.

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:46
 Tema: Eventyr - skriv fulle setninger
wertoi

Svar: 1203
Visninger: 98673
Forum: Generelt » Tåkeprat

Ikke for høyt, for jeg fryktet at Leonard Cohen var nøye med kopirett og ting, og noe sånt var det siste jeg trengte der og da.

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:43
 Tema: jeg skal hvertfall IKKE bli
wertoi

Svar: 109
Visninger: 19223
Ikke noe som krever hardt fysisk arbeid. Jeg gidder ikke, rett og slett..

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:38
 Tema: Utdanning
wertoi

Svar: 76
Visninger: 13334
Ikke? uansett, når jeg er ferdig med media og kommunikasjon, skal jeg ta fotografering.

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:35
 Tema: knott
wertoi

Svar: 29
Visninger: 4219
Jeg har hørt at norgesrekorden er 8 eller noe. Prøvde å slå den, men det var plent umulig..

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:34
 Tema: Now playing
wertoi

Svar: 4507
Visninger: 322110
Forum: Hjerneføde » Musikk

Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow / What a Wonderful World

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:55
 Tema: Bruce Springsteen
wertoi

Svar: 6
Visninger: 766
Forum: Hjerneføde » Musikk

ønskemestern skrev:
Dessuten kjører han Rock-mot-Bush-prosjektet, og det fortjener heltestatus i seg selv..


Det fortjener han ros for. Og klapp. Og fordi han lager bra musikk.

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:53
 Tema: Hva vil du?
wertoi

Svar: 45
Visninger: 13257
Utifra det du sier, virker det som ganske godt valg. Ingen bakdeler?

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:52
 Tema: Frokost
wertoi

Svar: 150
Visninger: 17729
Pizza og solo. Forbanna praktisk sånn tidlig på morran, og ikke minst godt (pizzaen var selvsagt bedre i går, da den var varm).

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:50
 Tema: knott
wertoi

Svar: 29
Visninger: 4219
Har hatt 20 sure padder i munnen på en gang. En annen klarte 47 Shocked

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:48
 Tema: Eventyr - skriv fulle setninger
wertoi

Svar: 1203
Visninger: 98673
Forum: Generelt » Tåkeprat

Det regnet menn!

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:43
 Tema: faen
wertoi

Svar: 1345
Visninger: 126219
Forum: Utropstegn! » Klagemuren

Bush leder med 9% på Kerry ifølge en eller annen undersøkelse. Jeg vet ikke hvor verdig kandidat Kerry er, men han er jo simpelthen nødt til å være bedre enn Bush.

'You chose a dangerous man...

InnleggSkrevet: Lør 11 Sep 2004, 17:19
 Tema: Jeg møtte en kjendis!
wertoi

Svar: 73
Visninger: 13292
Jeg kjenner han som skjøt pilen i 'Den som frykter ulven'.. Han er riktignok ikke med i filmen.....

InnleggSkrevet: Fre 10 Sep 2004, 17:41
 Tema: Utdanning
wertoi

Svar: 76
Visninger: 13334
Jeg tror det er et sidefag på media og kommunikasjon..

InnleggSkrevet: Fre 10 Sep 2004, 17:18
 Tema: Favorittblomst?
wertoi

Svar: 9
Visninger: 960
Forum: Generelt » Tåkeprat

Eyden skrev:
Med risiko for å være veldig klisjè må jeg nok si rose. Helst den klassiske med dyp, rød krone og få men store torner.


Heelt enig.

InnleggSkrevet: Fre 10 Sep 2004, 17:06
 Tema: Jeg møtte en kjendis!
wertoi

Svar: 73
Visninger: 13292
Traff fotballandslaget til Hviterussland på Gardermoen. Men de er vel strengt tatt ikke kjente andre steder enn i Hviterussland.

InnleggSkrevet: Ons 08 Sep 2004, 21:41
 
Side 23 av 116 [2318 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 21, 22, 23, 24, 25, ..., 114, 115, 116 Neste
 Forumoversikten »  Søk


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group