| Av |
Innlegg |
|
Tema: Drømmer
|
wertoi
Svar: 376
Visninger: 33255
|
Balangsen, jeg tror definitivt at det er plass til en drømmetyder i bygda vår.. 
 Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:07
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
ble
 Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 14:52
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
årsmøte
 Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 13:33
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
halmåkeren
 Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 12:19
|
 |
|
Tema: Heltetråden
|
wertoi
Svar: 225
Visninger: 26344
|
*støtte utnevnelsen*
Jo, fordi du tyder våre drømmer, bare like that. Og alt det andre Mareth sa.
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 21:34
|
 |
|
Tema: Her kan du juble over ny Gradering!
|
wertoi
Svar: 375
Visninger: 43880
|
| Glahn skrev: | 4000 poster!
Skjedde det noe nå, montro?  |
Du er jenkadanserinne ennÃ¥..! Selv etter hele 4000 poster.. NÃ¥r tar dette ende? Men det er en kul gradering, det er ikke til Ã...
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 21:30
|
 |
|
Tema: Kjælenavn på jenter...
|
wertoi
Svar: 147
Visninger: 23284
|
Satan? Det er jo ikke no koselig. Ille klisjè å kalle mørkkledde folk det..
Min mening er nå at det nærmeste man kommer satan er Justin Timberlake. Åja. Sånt merker jeg.
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 21:24
|
 |
|
Tema: Drømmer
|
wertoi
Svar: 376
Visninger: 33255
|
Profil..oi.. Hva skal jeg fylle inn..?
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 21:19
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
, hoppet
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 21:19
|
 |
|
Tema: Drømmer
|
wertoi
Svar: 376
Visninger: 33255
|
Vannelementet i seg selv er bra.. Følsomme drømmere...
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 18:23
|
 |
|
Tema: Drømmer
|
wertoi
Svar: 376
Visninger: 33255
|
Født i fiskene jeg og..
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 18:18
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
, var
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 18:17
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
Ettersom
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 18:02
|
 |
|
Tema: Now playing
|
wertoi
Svar: 4507
Visninger: 321043
|
P.O.D-Youth of the Nation
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 18:00
|
 |
|
Tema: Drømmer
|
wertoi
Svar: 376
Visninger: 33255
|
Noen som vet hva skjer når man våkner plutselig og det føles som man faller ned i senga..?
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 17:59
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
et
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 17:58
|
 |
|
Tema: hvis...
|
wertoi
Svar: 43
Visninger: 4282
|
Jeg har nå likevel alltid stått fast på at svart og hvit er farger likevel. Er så forvirrende når noen farger er farger og andre ikke.
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 17:56
|
 |
|
Tema: Historielek
|
wertoi
Svar: 2518
Visninger: 187054
|
rosebusk
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 17:55
|
 |
|
Tema: Klemmetråden!
|
wertoi
Svar: 1151
Visninger: 99229
|
Nå som du har fått en klem kjenner du meg litt bedre..
*klemme igjen*
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 17:53
|
 |
|
Tema: hvis...
|
wertoi
Svar: 43
Visninger: 4282
|
Tror rød lukter sånn omtrent som et tørket rosenblad..
 Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 17:52
|
 |
| |