| Av |
Innlegg |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
og
 Skrevet: Søn 14 Mai 2006, 10:33
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
når
 Skrevet: Lør 13 Mai 2006, 18:43
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
agurker
 Skrevet: Fre 12 Mai 2006, 20:33
|
 |
|
Tema: Sagan om de Bannlysta
|
Langemin
Svar: 13
Visninger: 1415
|
LOL
"Du måste vara helt jävla dum i huvudet om du tror du kan ta deg in här"
 Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 20:37
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
Ed
 Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 20:21
|
 |
|
Tema: Russeknuter... Føkk it!!! Ja til Anti-russe-knuter!!!
|
Langemin
Svar: 55
Visninger: 9549
|
bare lurer på en ting: Er det fortsatt sånn i bergen at russen pisser i vanngeværene og angriper barneskolen= oO
 Skrevet: Man 08 Mai 2006, 17:24
|
 |
|
Tema: bak ditt bilde..
|
Langemin
Svar: 101
Visninger: 14543
|
| Tittan skrev: |
Hva heter familien da? London Taxi? Eller om dere kommer nordfra - MacYellowcab?  |
Du er ond:P
 Skrevet: Man 08 Mai 2006, 16:35
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
i
 Skrevet: Man 08 Mai 2006, 16:34
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
dyrene
 Skrevet: Søn 07 Mai 2006, 12:07
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
stort
 Skrevet: Lør 06 Mai 2006, 22:18
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
ønsket
 Skrevet: Fre 05 Mai 2006, 21:19
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
at
 Skrevet: Fre 05 Mai 2006, 16:17
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
nesa
 Skrevet: Tor 04 Mai 2006, 14:40
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
danset
 Skrevet: Ons 03 Mai 2006, 21:29
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
, Og
(OffTopic: Gjerne  hvilke sider tar du?  )
 Skrevet: Ons 03 Mai 2006, 14:48
|
 |
|
Tema: Ny lek (oversatt sang leken)
|
Langemin
Svar: 183
Visninger: 28294
|
Katatonia - Great Cold Distance.
Denne da?
[i]Å, for en stemme som torden
Og en tunge til å drukne krigens strupe
Når meningene er ristet
og sansene blitt gale- Hvem kan motstå?
Når sje...
 Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 22:00
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
pærene
 Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 21:44
|
 |
|
Tema: Genialeste sitat?
|
Langemin
Svar: 362
Visninger: 38676
|
Jeg har et par fra min blonde venninne:
1) (rett etter at hun hadde fått reggis) Jeg lesper: Balle!
2) Jeg har tjull L: Saks! (denne var bevisst)
3) Du lyver så det lyver av deg!
4) Hvordan vi...
 Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 21:42
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
Jeg
 Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 21:39
|
 |
|
Tema: Historielek
|
Langemin
Svar: 2518
Visninger: 185086
|
sa:
 Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 21:35
|
 |
| |