|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
dette er kansje litt på kanten
vi (jeg) bare lurer på om det er noen kjemikere der ute(her på forumet)
mitt spørsmål er som følgene: viss jeg blander disel og full gjørsell hvordan regerer disse to stoffene med verandre altså går di i lufta eller er det bare litt ustabilt?
|
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 02:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
den blandinga du får er fortsatt VELDIG stabil, MEN med riktig blandeforhold får du ett treeeeegt eksplosiv....
skal du har bedre forklaring?
|
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 11:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
også var det lunte noen forslag til hvordan man lager det?
|
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 13:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
http://www.capricorn.org/~akira/home/terror.html
http://hackingdave.host.sk/terror.htm
http://www.adl.org/Terror/focus/16_focus_a.asp
kansje jeg burde lese dette først
|
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 14:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
holder ikke med lunte, du må ha noe til å sette det av og, og få satt det av på en sånn måte å at det fungerer bedre enn kinaputter....
|
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
ok
|
Skrevet: Man 23 Jun 2003, 16:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003 Innlegg: 314 Bosted: Drammen
|
kamerat av meg tokk ett kinderegg (den gule saken inni) fylte på med kunstgjørsel og disel lagde ett lite hull og stappe en kinaputt i....teipa godt... tente på og løp..... det er også og anbefale og ta en colaflaske (for den er tykkest) fylle bonn med plumbo... ta no folie som du ruller i VELDIG små kuler... tar en flaske til som du fyller men VARMT vann.... så går man ut (for detta bør man ikke gjøre inne) heller vanne oppi flaska med plumbon, skrur fort igjen, rister godt og kaster flaska fort som f....
vass man ikke har plumbo kan man leke man lake med masse rart man finner på ett vanelig kjøkken.... det og kondensfjærner..... brenner godt det...
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Tir 24 Jun 2003, 13:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Jepp, mye gøy man kan gjøre med ting man finner på kjøkkenet. En kjøttøks, for eksempel. Strekk ut hånda og slå eggen på kjøttøksa hardt mot fingrene. I mange tilfeller oppnår du da akkurat det samme som hvis du prøver å lage de improviserte bombene som har blitt nevnt her.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tir 24 Jun 2003, 15:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Avstumpning av fingre og andre legemsdeler, ja...
Kanskje ikke videre smart.
Riktignok eksperimenterte jeg endel med fyrverkeri da jeg var liten, men jeg tror aldri det var noe så voldsomt farlig...
|
Skrevet: Tir 24 Jun 2003, 16:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
basse skrev: | kamerat av meg tokk ett kinderegg (den gule saken inni) fylte på med kunstgjørsel og disel lagde ett lite hull og stappe en kinaputt i....teipa godt... tente på og løp..... det er også og anbefale og ta en colaflaske (for den er tykkest) fylle bonn med plumbo... ta no folie som du ruller i VELDIG små kuler... tar en flaske til som du fyller men VARMT vann.... så går man ut (for detta bør man ikke gjøre inne) heller vanne oppi flaska med plumbon, skrur fort igjen, rister godt og kaster flaska fort som f....
vass man ikke har plumbo kan man leke man lake med masse rart man finner på ett vanelig kjøkken.... det og kondensfjærner..... brenner godt det... | ps ikke bruk glassflaske 
|
Skrevet: Tor 26 Jun 2003, 21:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
D.Bug
Främling

Ble Medlem: 24 Apr 2003 Innlegg: 9 Bosted: Bergen
|
haha :)
Lekte en del med slikt da jeg var liten jeg og... gøy med ild ja...
Jeg mener at dersom du bruker kunstgjødsel og disel, og rører det sammen sånn cirka 50/50 til du får sen slags fløffy kondens (tenk eggedosis) så har du en billig dynamitt.. sier pang dersom du pakker det rett... *bomm* jaja drit i det ... det morsomme er at du kan ta i noen dråper uskyldig Zalo på det fløffye tidspunktet og få 'O du store ild... ja riktig gutter og jenter kjære hjertevarmen sjøl... napalm... morro... men jeg vil ike nbefale å tenne på inne, eller i skog for denslags skyld... den der med zaloen har jeg ikke fått prøvd skikkelig enda... den har jeg bare blitt forklart av en bekjent som ikke er helt god oppe i hode... 
|
_________________ - pain is temporary, the lesson is forever.
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 17:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |