DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Stillhetens ærender
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
Jaqo
Gjest

Stillhetens ærender

Jeg er en person som trives med å gå på do og gjøre mitt der.
Men jeg synes det bråker unødvendig mye når man skyller ned.

Lydløs WC, er det en ok idé, eller finnes det allerede?

InnleggSkrevet: Man 19 Nov 2001, 15:39
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Re: Stillhetens ærender

Du kan jo forsåvidt bare legge ned lokket før du skyller ned. Men jeg har prøvd en del temmelige lydløse toalett så de eksisterer nok, ja.

InnleggSkrevet: Tir 20 Nov 2001, 02:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
marte
Gjest

Tenk viss du instalerer lydløs do og så går du på do med ein ven eller to i naborommet, og så trur dei at du ikkje trekk ned etter deg. Det ville vore trist ville det ikkje?

(så ein gang ein larsom vits der det kom ein man ut av eit kafedo, og så lyste det opp ein lampe som blinka "har ikke vasket hendene" LArson er genial)

InnleggSkrevet: Tir 20 Nov 2001, 09:11
    Til Toppen 
Jaqo
Gjest

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg som regel må tisse midt på natten, og jeg bor hjemme hos min kjære far og hans samboer. Doen er rett ved soverommet deres. Jeg vil nødig vekke dem, men når jeg skyller ned, bråker det noe alldeles for jævlig, og å ta ned doskålen hjelper lite...

InnleggSkrevet: Tir 20 Nov 2001, 14:18
    Til Toppen 
Audi
Gjest

jeg forstår deg godt...selv liker jeg det egentlig ikke når folk kan høre hva jeg gjør på dass...
hører på radio...kjekt...

InnleggSkrevet: Fre 23 Nov 2001, 19:26
    Til Toppen 
fillifjanka@hotmail.com
Gjest

Stille før stormen

Syns godt det kunne vere lydløse ærender, så kan man heller høre når man skyller ned. Og når man vasker henna. Så blir det sånn "jeg vet ikke om du hadde diare og prompa noe jævlig på do, men jeg vet at du trakk ned og vaske henna. Flink jente" (Samme gjelder når man er på sånne fellesdoer, dah, og sitter og hører på alt det jævlige som komme rut av naboen.

InnleggSkrevet: Tir 27 Nov 2001, 20:56
    Til Toppen 
dybvik
Gjest

Stille

Hm. Virker som om noen har missforstått tråden litt..

Handler ikke tråden om lydløs skylle-ned-etter-at-man-har-vært-på-do ?

Hvorfor da trekke inn diverse lyder man eventuelt lager når man sitter på doen og får ting ut av seg ?

Jeg har forresten alltid hatt rom vegg-i-vegg med badet. Det er ikke alltid like koselig. Enten våkner man av diverse sitte-på-doen-og-trykke-lyder, eller så våkner man i alle fall av skylle-ned-lyden.. Med andre ord ikke veldig kult.

InnleggSkrevet: Ons 28 Nov 2001, 11:37
    Til Toppen 
Audi
Gjest

Re: Stille

know what you mean, men d værste med å ha rom ved siden av dassen er røra, og lyden som kommer fra dem...

InnleggSkrevet: Ons 28 Nov 2001, 13:55
    Til Toppen 
Jaqo
Gjest

Re: Stille

Ja, det er en skikkelig irriterende lyd, så derfor: LYDLØSE DOER/RØR/WHATEVER Smile

InnleggSkrevet: Søn 02 Des 2001, 13:14
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet