DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Billettluka
Roskilde 07
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
 Roskilde 07
Yaay!!

Såh! Hvem skal på roskilde?
Og hva gleder man seg mest til?? Hoppido Hoppido Hoppido

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 00:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg skal selvfølgelig! Det blir min 7. gang Shocked Very Happy
Og jeg gleder med allermest til Björk selvfølgelig!!!

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 18:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ojojoj! Blir min andre.. Laughing

Beastie Boys og Basement Jaxx kommer jo selvfølgelig til å ta helt av, så selv om jeg aldri egentlig har hørt noe særlig på noen av de kommer det jo til å bli knallgøy!!

Men det er nok Muse, Björk og Thomas Dybdahl jeg gleder meg mest til.

(og en 1000g dobbel buggy burger i roskilde by! Den er så god den!)

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 19:57
Ennasus
l33t
l33t

Hva skal jeg si, jeg startet tidlig..? Og de siste årene har jeg jo bodd tett på. Ikke kult å være i København under Roskilde festivalen. Da er man _alene_ da!
Jeg gleder meg også til å se Muse, The Killers, Arctic Monkeys, Red Hot Chilli peppers (selvom de ikke var spesielt gode sist..), Basement Jaxx _er_ gøy på konsert! Også er det masse gode danske bands, f.eks Mani Spinx og Moi Caprise (sist nevnte mest fordi kjæresten til venninna mi har startet å spille for dem!)
Men ja, utrolig bra program så langt i år! *Glede seg* Hoppido

InnleggSkrevet: Ons 28 Mar 2007, 15:23
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Er veldig skeptisk til Red Hot Chilli peppers egentlig...liker mye av den gamle musikken deres, men har hørt at de ikke er gode i det hele tatt live. Bl.a. pga vokalist som ikke kan synge... Håper ryktene tar feil. Kommer iallfall til å stikke innom, så kan man jo bare rusle videre om det ikke er stas...

InnleggSkrevet: Ons 28 Mar 2007, 18:18
Ennasus
l33t
l33t

De spillte på Roskilde i *tenke* 2002, da så jeg dem. Det var ikke særlig imponerende fremført, men de spilte hitsen og man kunne synge med Smile
- Altså ikke den største opplevelsen, men likevel hyggelig nok, om man ikke har noe mye bedre å gjøre!
Men for all del, det kan jo hende det blir bedre denne gangen.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 10:51
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Man håper jo på det!
Uansett blir det jo alltid gøy på roskilde da.

Men denne gangen skal jeg sørge for å komme meg til en frisør før jeg drar...hår ned til rumpa er ikke veldig praktisk i lengden. Wink

InnleggSkrevet: Fre 30 Mar 2007, 00:18
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Blir roskilde i år ja, tjollahop! Very Happy

Gleder meg mest til Arctic Monkeys, Beastie Boys, Björk, Thomas Dybdahl, Forest & Crispian, The Killers, Muse, Red Hot Chilipeppers og selvfølgelig... The Who.

Blir vel å presse flest mulig band inn imellom alle konsertene.

Edit: RHCP har jeg sett to ganger, den første gangen sugde de noe utrolig - særlig pga vokalisten.
Den andre gangen var de helt utrolige, alt stemte, det var så funky som det får blitt og vokalisten jamma som aldri før.

Dreper man bare det man har av forventninger blir det nok bra Razz

Blir forresten min fjerde gang, wow.

InnleggSkrevet: Man 02 Apr 2007, 12:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Billettluka
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet