DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
BÄs-setting
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Av Innlegg
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
 BĂ„s-setting

Jeg er lei av Ă„ hĂžre at menn ikke er annet enn utro svin!
Beklager om dette irriterer noen feminist-sÞstre jeg ikke deler meninger med, men det fÄr da vÊre grenser!

Mannen til min mors venninne har forlatt kona, antakelig for en annen dame. Min mor setter seg sÄ ned og starter en lang belÊring for meg om at ''slik er alle menn, og han der kjÊresten din ogsÄ, bare vent, fÞr eller senere finner han ogsÄ en annen, alle menn er slik, venter pÄ noe bedre, stikker av, fra seng til seng, kvinne til kvinne' osv, osv... 'du er for ung til Ä skjÞnne, du tror at den du er glad i er det eneste unntaket, men du vil lÊre gjennom bitter erfaring, men er utro, de finne seg en ny uten Ä blunke, velger alltid den enkleste utveien...''

Gee, thanks for the romantic hopes, mom!
Jeg derimot, er overbevist om at en ganske stor prosent av vÄre hannkjÞnn der ute er reale karer, og er ute av primitivitetens grotter.
Jeg blir ikke lett provosert, men jeg er drittlei av Ă„ hĂžre denslags!

InnleggSkrevet: Sűn 18 Mar 2007, 22:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
Meget godt sagt!!! Bra du forsvarer oss griser! All honĂžr til deg!

edit: ment som "griser"

InnleggSkrevet: Sűn 18 Mar 2007, 23:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Corvus: er mora di alltid sÄnn? Razz HÞrtes ikke sÊrlig positivt ut mtp pÄ pÄvirkning og slikt.
Men det er uansett bra at du tror pÄ dine egne fÞlelser og ikke svelger sÄnt som det der.

Alle menn er griser, men det er vel et fÄtall som er sÄ ille som det mora di beskriver. Alle jenter er ogsÄ griser, men ogsÄ et fÄtall som er sÄ ille som det der.

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 08:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Min tante er ogsÄ sÄnn Very Happy Hun er aktiv i Otar, og hun mener at alle menn er overgripere (JA, overgripere.)
Hun syntes ogsÄ det er blodig diskriminerende at det er grÞnn MANN og rÞd MANN og en MANN pÄ fotgjenger skiltet og en MANN pÄ ditt og datt! Det er rett og slitsomt Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 08:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Det verste er jo at de bytter ut de skilta og slikt nÄ :S Syns det var koselig med han mannen med hatt og greier som gikk over fotgjengerfeltet ;D

Det er for dumt nĂ„r man skal ha det SÅ riktig. Blir for dumt.

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 09:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
darkfrog skrev:
Min tante er ogsÄ sÄnn Very Happy Hun er aktiv i Otar, og hun mener at alle menn er overgripere (JA, overgripere.)
Hun syntes ogsÄ det er blodig diskriminerende at det er grÞnn MANN og rÞd MANN og en MANN pÄ fotgjenger skiltet og en MANN pÄ ditt og datt! Det er rett og slitsomt Razz

Oooh, gjett om jeg skulle likt noen timers diskusjon med tanta di..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 10:21
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
Det er noe jeg ikke har skjĂžnt... siden Ottar eller Otar eller hva det heter er en kvinnesaksgruppe, hvorfor har de da valgt et mannenavn?

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 16:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Eruanna skrev:
Corvus: er mora di alltid sÄnn? Razz HÞrtes ikke sÊrlig positivt ut mtp pÄ pÄvirkning og slikt.
Men det er uansett bra at du tror pÄ dine egne fÞlelser og ikke svelger sÄnt som det der.

Ehm... pretty much. NÄr kjÊresten min er pÄ besÞk (Han er forresten feminist) mÄ vi ikke bare sove pÄ forskjellig rom, men i forskjellige hus. ; Han mÄ ligge hos besteforeldrene mine i huset ved siden av, mens jeg mÄ vÊre pÄ mitt eget rom - ikke senere enn midnatt.

Mhm. MĂ„ bite meg i tunga hvar gang hun starter foredragene sine, for ikke Ă„ rope ut hva jeg egentlig mener.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Corvus skrev:
Eruanna skrev:

Ehm... pretty much. NÄr kjÊresten min er pÄ besÞk (Han er forresten feminist) mÄ vi ikke bare sove pÄ forskjellig rom, men i forskjellige hus. ; Han mÄ ligge hos besteforeldrene mine i huset ved siden av, mens jeg mÄ vÊre pÄ mitt eget rom - ikke senere enn midnatt. (og jeg er 18 Är.) Herregud, det skal bli godtÄ flytte ut.

Mhm. MĂ„ bite meg i tunga hvar gang hun starter foredragene sine, for ikke Ă„ rope ut hva jeg egentlig mener.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:16
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Corvus skrev:
Ehm... pretty much. NÄr kjÊresten min er pÄ besÞk (Han er forresten feminist) mÄ vi ikke bare sove pÄ forskjellig rom, men i forskjellige hus. ; Han mÄ ligge hos besteforeldrene mine i huset ved siden av, mens jeg mÄ vÊre pÄ mitt eget rom - ikke senere enn midnatt.

Wow. Det er rett og slett bare DRØYT :O

All hail deg som faktisk overlever med det Razz

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:24
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Eruanna skrev:
Det verste er jo at de bytter ut de skilta og slikt nÄ :S Syns det var koselig med han mannen med hatt og greier som gikk over fotgjengerfeltet ;D

Hehe, mulignes ute av tema, men jeg har sett en Nemi-stripe med akkurat dette samtale-emnet. Fin stripe, men jeg kan ikke finne den frem til dere nÄ.
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Hvorfor ikke fortelle din mor hva du mener?

Men likevell, mennesker setter folk i bÄs hele tida, det er ikke noe spesielt at man ser pÄ menn pÄ den mÄten. Det ligger erfaringer bak slike ting. Jeg f.eks. fÄr direkte beskjed av meg selv hver gang noen sjekker meg opp pÄ byen eller prater til meg (gutter og menn), at de er drittsekker og at jeg skal komme meg bort med en gang. For sel om det ikke er slik, er det menneskehjernenes reaksjon pÄ erfaringer, evnt. redsel. De fleste fordommer bygger jo pÄ redsel eller fÄ erfaringer. Synes ikke du skal dÞmme di mor sÄ hardt, for tror alle, hvis de ser i seg selv, sitter med lignende holdninger.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:35
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Nenja skrev:
Eruanna skrev:

Hehe, mulignes ute av tema, men jeg har sett en Nemi-stripe med akkurat dette samtale-emnet. Fin stripe, men jeg kan ikke finne den frem til dere nÄ.

Helt ute av tema, men jeg syntes jeg mÄtte vise dere denne:

Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

PÄ fotgjengerovergangskilta er det faktisk mann. Ikke bare et menneske med hatt. Man ser det at det er en mannskikkelse. Very Happy Koselig fyr. Liker ikke den stygge som er nÄ. Ser ut som en seigmann pÄ ville veier.

Den ene lÊreren min pÄ skolen er veldig fÊl pÄ Ä sette i bÄs. Han liker ikke jenter. Han mobba oss fordi han mente at hvis man spurte en jente om hva slags type buss det var de nettopp kjÞrte med, sÄ visste de ikke det, men visste at den var blÄ. Men om man spurte gutter klarte de klart Ä svare hva slags buss det var. Det skulle han da demonstrere da det var noen som kom for seint til timen fordi bussen var forsinka. Han spÞr den ene jenta "hvilken farge var det pÄ bussen?" Og hu svarer jo selvfÞlgelig blÄ. SÄ setter han i den verste ondskapsfulle og arrogante latteren sin. Om noen spÞr om fargen svarer man da ikke merket! Hater bÄssetting.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 21:54
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Hadde ogsÄ en slik lÊrer, men etter en del klagebrev og samtaler med rektor fikk han tilsnakk og mÄtte skjerpe seg.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 22:17
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Skummelt at det er sÄ mange, spesielt lÊrere, som er sÄnn. Og i detta tilfellet tror jeg ikke det er stort Ä gjÞre med det. Han har vÊrt sÄnn i alle Är virker det som. (Det er ogsÄ veldig skummelt nÄr han plutselig klikker i vinkel. Han blir rett og slett forbanna av ingenting. skriker og sender ut drepende blikk.)

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 07:41
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ronja skrev:
Hvorfor ikke fortelle din mor hva du mener?

Synes ikke du skal dÞmme di mor sÄ hardt, for tror alle, hvis de ser i seg selv, sitter med lignende holdninger.

1. Jeg er for ung til Ă„ dĂž.

2. Vel. NÄ var jo liksom poenget det at dette var i litt vel ekstrem grad. -og, for Ä si det pÄ din mÄte; 'les innlegget mitt litt nÞyere'.

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 18:16
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet