|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Litago Tine meierier... slu jævler!
Dette er en ting som har irritert meg nokså lenge:
Jeg mener bestemt at Tine meierier er ute etter å lure den stakkars Ola Nordmann. På Litago-kartongen står det nemlig at man skal vende opp-ned før man åpner den, og nevner ingenting om at man skal vende den tilbake riktige veien igjen før man åpner helt. Dette vil resultere i, dersom man følger bruksanvisningen NØYE og tar den bokstavelig akkurat slik den står skrevet, at alt renner ut på eventuelle gulv, bord, stoler, klær, what not, før man rekker å snu tilbake.
Jeg synes derfor det er på sin plass at dem endrer det til "vend opp-ned og så tilbake igjen, før du åpner" på kartongene, så unngår man slike uhell!
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 29 Des 2006, 03:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Joda, la oss saksøke friele while we're at it fordi de ikke advarer deg om at du faktisk brenner deg når den veldig varme kaffen renner over deg. 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 29 Des 2006, 04:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
På en måte som at det står "Åpnes her" på melkekartongen, men det står ikke hvor den skal lukkes På kaffekopper man får på kaffesteder står det "Caution: Hot content", men på milkshake kopper eller bruskopper står det ikke "Cation: Cold content". Er liksom ikke kulde like ille som varme lenger? Jeg lukter konspirasjon lang vei.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 31 Des 2006, 05:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Og jeg har fått softis i begre med "Caution: Hot content".
Villedende informasjon. 
|
Skrevet: Søn 31 Des 2006, 13:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |