|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Den glade vandrer...
Kanskje litt morbid, men...
Hvordan vil du dø?
Hvis du kunne velge altså... 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 09:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
toth42 i 'hvis du skulle dø imorgen' skrev: | -Kastet meg på et fly til USA, som flyr over NASA's romfergeoppskytninger.
-Håpe hele veien på at det er en avfyring i dag
-Hoppe ut i fallskjerm(1. drøm oppfylt) over nevnte lokasjon
-Komme meg inn i romferga på et eller annet vis
-Bli med utenfor atmosfæren(2. drøm oppfylt)
-Gå ut av ferga, med romdrakt, og ligge helt stille og titte ned på Tellus(3. drøm oppfylt)
-Bli der til jeg sovner inn
-Håpe mannskapet gjør som jeg ba om, å bare kutte slangen, så jeg kan drive rundt i rommet på mine døde dager. |
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 09:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Da vil jeg gjerne bare sovne stille inn, etter å ha fått fortalt alle jeg er glade i at de er unike mennesker som bare fortjener det beste her i livet, og takke dem for at nettopp de har gjort mine dager her til dager med gode minner.
(og når jeg er dø skal jeg legges i Tigerburet )
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 13:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg er 99% sikker på at det finnes en identisk tråd allerede, jeg har ikke tid til å finne den frem nå. Etter eksamen skal jeg se om jeg finner den igjen, da vil denne bli stengt.
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 13:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
haakoo skrev: | Jeg er 99% sikker på at det finnes en identisk tråd allerede, jeg har ikke tid til å finne den frem nå. Etter eksamen skal jeg se om jeg finner den igjen, da vil denne bli stengt. |
Jeg vil tru det er den tråden toth har hentet sitt sitat fra du tenker på, men den handler ikke om det samme. Der er spørsmålet hva du ville GJORT den siste dagen du levde dersom du fikk vite at du døde i morgen!
Her er det derimot snakk om hvordan du vil dø dersom du har laaaaaaaaaaaaaang og goooooooooooood tid til planlegging
Sånn dersom du fikk velge måte å dø på, og ikke måtte gjøre alt du ikke hadde fått gjort fordi bare har en dag igjen å leve
Likt: Ja.
samme: Nei

|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 13:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
haakoo skrev: | Jeg er 99% sikker på at det finnes en identisk tråd allerede, jeg har ikke tid til å finne den frem nå. Etter eksamen skal jeg se om jeg finner den igjen, da vil denne bli stengt. |
Som Jaqo sier så er det en ganske lik en, men ikke heeeelt det samme.
Ikke for å helle bensin på bålet som har brent heftig i det siste, men når du skriver det sånn så virker det veldig som om du rett og slett bare er ute etter på ta ham...
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 13:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Dette begynner å bli litt for teit og åpenlyst...
Men tema:
Man hevder jo at den meste behagelige måten å dø på er å drukne, så hvis det er sant så vil jeg gjerne dø på den måten. Hvis ikke så må det være å sovne inn...Bare jeg får dø smertefritt så er jeg egentlig fornøyd 
|
_________________ when ya got em' by the balls,their hearts and minds will follow 
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 14:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg og trur jeg vil sovne inn. Ikke mens jeg sover, men mens jeg er våken. Så får jeg muligheten til å se åssen det er å gå fra våken til... ja. Dersom det er moolig da... Det får vi vel egentlig aldri vite...
Ellers har jeg også hørt at det å fryse ihjel visstnok skal være ganske behagelig, fordi man får en skikkelig varm og behagelig følelse i kroppen i øyeblikket man vandrer. Samme som ved drukning, at man får en enorm ro over seg i sekunden man dør, rett etter disse krampetrekningene. Dersom dette stemmer, så tror jeg at jeg går for enten drukning eller fryse-i-hjel.
Når det er sagt, vil jeg også helst ha familien rundt meg når jeg dør. Ha alle dem jeg er glade i og som er glade i meg samlet rundt meg, så jeg får tatt farvel til alle
Så da spørs det om jeg bestemmer meg for å sovne inn, i stedet...
Hmm... jaja! FÃ¥r vel egentlig bare vente og se... 
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg tror ikke det er så veldig behaglig å verken fryse ihjel eller drukne.
Det skal vistnok være behaglig i det sekundet man dør, men det tar jo litt tid frem til det skjer da... Og den tiden er neppe så koselig....
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 15:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Det er vel ikke så behagelig å dø før man har dødd liksom...tiden rett før er sikkert kjip og ekkel å sånn..uansett hvordan det skjer...hvis man ikke dør momentant på en eller annen måte
|
_________________ when ya got em' by the balls,their hearts and minds will follow 
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Pyro skrev: | Jeg tror ikke det er så veldig behaglig å verken fryse ihjel eller drukne.
Det skal vistnok være behaglig i det sekundet man dør, men det tar jo litt tid frem til det skjer da... Og den tiden er neppe så koselig.... |
Hvordan kan man egentlig vite at det er behagelig sekundet før man dør? Må jo være noen som har overlevd som har sagt det..
Jeg tror heller ikke det kan være særlig behagelig måte å dø på. Jeg hater å fryse!
Nå ja, jeg vil heller leve til jeg blir så gammel at det faller seg naturlig, og så sovne stille inn. Livet er ikke det værste man har, snart er kaffen klar 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 15:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Hmm... det tenkte jeg ikke på i farten...
Da går jeg for innsovning 
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 15:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Hvordan vil jeg dø?
Tja - nå er det å dø noe jeg bra skulle gjøre hvis jeg ikke var nødt. Men nødt er jeg. Derfor faller jeg gjerne død i bakken en gang om fryktelig mange år mens jeg er ute og går meg en tur eller noe liknende. Typen hjerteattak eller slag som bare sender meg hodestups bevisstløs bort. Ferdig med den saken. Den store skrekken er å bli sengeliggende i flere år.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 18:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg vil også være en av de gamlingene som bare plutselig styrter i bakken, død som en sild. Ingen forvarsel, ingen smerte - bare here today, gone tomorrow...
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Det var ikke nøyaktig samme tema, men begge var meningsløs spam om hvordan dø: MÅTER Å DØ PÅ!!!!
PS. Et tips, spar på kruttet til dere faktisk trenger det.
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 23:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
haakoo skrev: | Det var ikke nøyaktig samme tema, men begge var meningsløs spam om hvordan dø: MÅTER Å DØ PÅ!!!!
PS. Et tips, spar på kruttet til dere faktisk trenger det. |
Kanskje vi ikke synes det er meningsløs spam? Det er ikke sikkert at du har noen større rett til å bestemme hva som er spam eller ikke, selv om du er moderator.
Og kruttet? Vi er mange som har samlet opp krutt en stund nå, spikket og spart og av og til brent av litt på msn, men nå har noen kommet med en fyrstikk...
|
Skrevet: Lør 09 Des 2006, 00:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Edit: Det var en slik tråd allerede, beklager 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 10 Des 2006, 02:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Som nevnt tidligere, finnes det en tilsvarende tråd, er det bare for dere moderatorer å lage en link til den, og stenge denne tråden. aniraC klarte det perfekt med juleønsketråden for en stund siden. De kommentarene som har kommet mot deg her inne nå, haakoo, har kommet ikke FORDI du modererer, men på hvilken MÅTE du modererer. Hvis du ikke har tid til å lete opp den tråden du er NESTEN sikker på å finne, hvorfor tar du deg tid til å kommentere det? Vent til du har tid, og steng denne tråden i stillhet. Ingen vil klage på det.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 10 Des 2006, 17:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Jeg ville nok likt å dø på en smertefri måte, ihvertfall ikke en måte som tar kjempe lang tid... Hadde kanskje vært litt morsomt å hoppe ut av et fly kjempe høyt oppe. Da får man hvertfall et skikkelig kick før man dør...
|
_________________ Du må ikke sniffe lim!
Skrevet: Man 11 Des 2006, 10:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |