|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Parents meeting the parents uæææh!
Om ca en time kommer de. Foreldrene mine og foreldrene hans. For å møtes for første gang.
*gulp*
Tenk om de hater hverandre?? Tenk om de ikke finner noe å snakke om, og det bare blir pinlig stillhet?? Tenk om...tenk om..uæææh!
*nervøs*

|
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 18:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Re: Parents meeting the parents uæææh!
songbird skrev: | Om ca en time kommer de. Foreldrene mine og foreldrene hans. For å møtes for første gang.
*gulp*
Tenk om de hater hverandre?? Tenk om de ikke finner noe å snakke om, og det bare blir pinlig stillhet?? Tenk om...tenk om..uæææh!
*nervøs*
 |
Slapp av, det kommer nok til å gå helt fint
*klemme og ønske lykke til*
|
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 18:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Så så.. De skal iallefall TREFFES!!
Vi har vært sammen i 4,5 år nå, og våre foreldre har enda ikke møttes.... DET er ille det!
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 21:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Ååååh!!!!
Det kunne ikke godt bedre!
De bare skravlet og skravlet, så Andreas og jeg fikk nesten ikke sagt noe selv. Alt gikk over alle forventninger. De dro ikke hjem før nå, og det selv om mamma og pappa har over en times kjøretur hjem, og pappa skal tidlig opp i morgen.
det eneste som mangler nå, er at mamma virkeliggjør den lille ideen hun hadde om å invitere de hjem til Rakkestad til jul, sånn at vi slipper å velge hvem vi skal dra til...
(jeg tror forresten at en moderator kan få lov til å flytte denne tråden til lykkebrønnen istedet..var plutselig ikke klaging likevel)
|
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 23:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |