|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Bamse i sengen Har du bamse i sengen din? Hva heter den? Hvilken funksjon har den?
Jeg har tre tigere i sengen min. En sånn stor mamma-tiger med en baby, og en sånn vanlige-bamse-sized tiger som jeg holder rundt når jeg sovner.
Og den ligger alltid i armkroken når jeg våkner... 
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 12:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Jeg har skikkelig kosebamse, og han er virkelig deilig å bruke som både pute (ligge på magen slik at ene armen kommer bak nakken) eller jeg kan bare holde rundt den når jeg vil
Her ikke noe navn ennå, men er av mine venner blitt døpt min "latino lover", ettersom jeg kjøpte ham i Spania i fjor høst 
|
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 12:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg har et gigantisk tusenben (uten tusen ben) som jeg fikk av ash\, også har jeg en liten tiger og et par andre bamser og en ordentlig godbjørn som heter Kinky.
Godt jeg har stor seng.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 12:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Har en klokkeradio i senga jeg..
Kan ikke huske sist jeg eide en bamse, bortsett fra den tøffe djevelen jeg vant på tivoli, som sitter fastspent i midt-baksetet i bilen når jeg skal kjøre aktivt.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 12:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Har en Pica i senga... 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 13:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Jeg har en kosebamse, men han ligger ikke i senga mi, dessverre. Kanskje på tide å finne ham fram igjen?
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 13:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
Jeg har to bamser i senga; en sittende Ole Brumm-bamse (ca. 30 cm høy), og en hvit harepus-bamse som er litt mindre.
Ole Brumm`en kaller jeg bare for Brumm, og Harepusen kaller jeg for pus.
Jeg har ingen andre ved siden av meg å klemme på om natta, så da får jeg heller klemme på bamsene mine i stedet...
|
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 17:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
dette er det nærmeste jeg kommer..Bamsen min har fått plassen ved nattbordet, selv om jeg har 180seng alene...
jeg fikk av eksen min engang..står "you make me smile" på den 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 15 Nov 2006, 17:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Jeg har en rund og god liten katt med striper. Den heter Lille-Brun. Den er profesjonel mareritt-jager.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 20 Nov 2006, 21:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Jeg har en liten, grønn blekksprut med navn Ink, er totalt nydelig og ursøt. Han sitter ved senga og passer på, ordentlig vaktblekksprut han ja.
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Man 20 Nov 2006, 21:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
Jeg harm hatt utallige bamser i senga mi. De fleste har nå bikkja mi tatt, blandt annet en stor løve som heter "Løve."
jeg har også hatt en KJEMPESTOR bamse som het storeBjørn (eller lilleJørn), men nå sitter han ved siden av gitaren min.
Men jeg har fortsatt en i senga, det er den eldste bamsen min som jeg har hatt hele livet og som har mista hodet sitt et par tusen ganger. Han (ja, det er en gutt) heter Bibbi. Verdens nydeligste:D
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Man 20 Nov 2006, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Jeg ga opp for lenge siden å ha kosebamse og holde rundt i sengen, for om morgenen dagen etter så lå de alltid på merkmystisk vis midt på gulvet.
Farlig å dele seng med meg, ja. 
|
Skrevet: Man 20 Nov 2006, 22:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
toth42 skrev: | Har en klokkeradio i senga jeg..
Kan ikke huske sist jeg eide en bamse, bortsett fra den tøffe djevelen jeg vant på tivoli, som sitter fastspent i midt-baksetet i bilen når jeg skal kjøre aktivt..  |
Den djevelen ja, hvor mye var det du brukte for å vinne den?
Du hadde en bamse din teiting, du fikk den av meg.
Jeg har en bamse, en liten en som jeg fikk av Tore. Den er bare til pynt, heter ikke noe spes tror jeg..
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Man 27 Nov 2006, 02:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Ronja skrev: | toth42 skrev: | Har en klokkeradio i senga jeg..
Kan ikke huske sist jeg eide en bamse, bortsett fra den tøffe djevelen jeg vant på tivoli, som sitter fastspent i midt-baksetet i bilen når jeg skal kjøre aktivt..  |
Den djevelen ja, hvor mye var det du brukte for å vinne den?
| STFU..
Ronja skrev: |
Du hadde en bamse din teiting, du fikk den av meg.
|
eh.. Åja! Den er.. på.. verksted? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 27 Nov 2006, 20:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Nei, faktisk så hadde du den bamsen der for ikke så veldig lenge siden, finn den før jeg kommer på besøk neste gang, hvis ikke blir jeg sur. Det var en fin bamse. 
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Tir 28 Nov 2006, 11:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
abroke
Främling

Ble Medlem: 01 Mai 2006 Innlegg: 9
|
har ingen bamser i sengen min her i studenthybelen min, men hjemme har jeg faktisk 1 som heter elvis, navnet kommer ikke av musikkeren elvis, men er et mer "tilfeldig" navn som han bestemte selv. det er en gismobamse, og den er veldig søt ellers har jeg en rekke bamser som har flyttet ut av sengen, alle disse har selvfølgelig også navn. og har dessverre noen bamser i fengselet på lofte, de bamsene har ikke gjort noe feil, men det var rett og slett ikke plass til dem nede lengre.
de viktigste bamse om jeg skulle skrive en historie om dem heter: hm, det stoppet jeg opp har nesten glemt navnene demmes.. "grøniken" det er kun kallenavnet har glemt det ekte navnet, det er en frosk som er kjøpt i tyskland. han er ofte med foreldrene mine på tur, og leter etter frosklandia. og så har jeg elg, som naturlig nok er en elg. deretter har jeg rask, som er en hund. tåke som er en liten bamse. elgis som er broren til elg, (men han er større).
faren min er forfatter og det er nok litt av grunnen til at jeg har satt navn på alle sammen. det ska sier at det ikke alltid er jeg som har kommet opp med navnene eller egenskapene til bamsene. 
|
Skrevet: Tor 07 Des 2006, 01:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Bamsen som hunden min brukte å leke med sitter på nattbordet ved sengen min. Får meg selv liksom ikke til å legge den bort, for den gir meg litt den følelsen av at Mira fortsatt er der sammen med meg når jeg har den der... 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 07 Des 2006, 01:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Akasha
Främling

Ble Medlem: 06 Des 2006 Innlegg: 3
|
Jeg har en svart og hvit deilig pusekatt med armer og bein, som er kjempemyk og lyder navnet CarusoII. Ja han er faktisk veldig lydig! Og så har han hatt på seg. Altså, han har ikke gjort på seg, han har hatt på seg! Han har hatt en annen hatt før, nå bruker han min bestefars gamle hatt. Ja det er akkurat det han har gjort! Og han er skikkelig snill den pusen. Han bare ligger der liksom.. Eller sitter, alt etter hva jeg sier han skal gjøre. Skikkelig lydig pus! Ikke som en normal katt nei...
|
Skrevet: Tor 07 Des 2006, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Vel jeg har en bamse, som jeg har hatt siden jeg var liten, men den har ikke plass i senga lenger
Det er en hvit, og meget trist løve som har mistet det meste av manken sin (lekte frisør som liten). Den heter Leopoll. Var nok egentlig meningen den skulle hete Leo-Pål, men sånn ble det ikke 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 15:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg har ingen bamser i senga, men jeg har på hylla over senga. Gamle Theodor begynner å bli såpass slitt at han kunne trenge noen sting slik at han henger skikkelig sammen igjen.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 19:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |