DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
AAAARRGGHHH FAEN TA EBUYER.COM!!!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
 AAAARRGGHHH FAEN TA EBUYER.COM!!!!
terroristorganisasjon!!

1. Jeg trenger en laptop her i England. Jeg soeker hoyt og lavt, og finner etter ukers leting den perfekte til ogd pris paa ebuyer.com.

2. Jeg skal kjoepe den. Men Ebuyer.com tar ikke utenlandske kort, bare britiske.

3. Jeg aapner konto i England kun for aa kjoepe laptopen. Det tar lang tid, og jeg maa innom to banker flere ganger foer alt er i ordne.

4. Pappa sender penger til den nye kontoen. Det tar over en uke foer de kommer fram.

5. Jeg bestiller laptopen paa nytt paa ebuyer.com.

6. Neste dag: Det er problemer med betalingen. Jeg har nok tastet inn noe feil.

7. Jeg avbestiller laptopen, forklarer at jeg nok tastet inn noe feil, og proever igjen.

8. Jeg logger inn for a sjekke status. WTF??? "Account inactive"!!! Vennligst kontakt blablabla. Jeg ringer dem. Etter noe koetid faar jeg vite av en dame at hun skal sende email til den avdelingen som stengte kontoen min og proeve og fikse det. "Vennligst proev aa logge inn igjen i morgen tidlig". Hvor mange maaneder skal det ta aa kjoepe en laptop!!!!???? AARGH!!!

InnleggSkrevet: Tir 24 Okt 2006, 16:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Overvurdert og faktisk dra til en butikk IRL og kjøpe Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 26 Okt 2006, 15:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
Jeg har vaert i alle PC-butikkene i Canterbury for aa finne en laptop som imoeter kravene til arkitektskolen, og de eneste jeg har funnet koster over 10.000 kr. Her fant jeg en god en flere tusen kroner billigere.

Fortsettelse:
Etter aa ha ringt dem mange ganger har de sendt meg en mail og ber meg om aa fakse imformasjon om meg sammen med kopi av pass. Jeg har sendt det i dag.

InnleggSkrevet: Tor 26 Okt 2006, 16:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet