|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Tegninger: Vladimir Lenin, venner og bygninger *Updated*
"Homage to Christoffer"
Meg selv til venstre, Christoffer i midten, og den tredje i gjengen i bakgrunnen. Bedre venner finnes ikke.
"Santa Maria Maggiore"
Dette er en kirke jeg tegnet da jeg var i Roma. Den er etter min mening mye finere enn st. peterskirken, som egentlig var en skuffelse. Det var moro å tegne på gata, og jeg ble kjent med italienere. (og en amerikaner, de er absolutt overalt)
"Parthenon"
Kronen av Akropolis, byhøyden i Athen. Jeg har alltid forgudet greske templer, og nå fikk jeg se det vakreste av dem. Klart jeg måtte tegne! Det var litt vanskelig med vinden, og jeg ble solbrent i nakken. 6 timer går veldig fort når man tegner. Neste gang skal jeg huske solkrem.
"Vladimir Lenin"
Dette tegnet jeg her om dage. Brukte en liten kveld. A4, kull o.l. redskaper.

|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Fre 18 Aug 2006, 22:08 Sist endret av Optimist den Søn 27 Aug 2006, 15:03, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kunstnerpiken
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Aug 2006 Innlegg: 27
|
Wow! Så vakre Det første bildet er spesielt stemningsfullt og veldig levende. Elsker hvordan du har tegnet stoffet i klærne deres. Sterk forgrunn mot svak bakgrunn fungerer utmerket!
|
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 00:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Du har et stort talent, det er det ingen tvil om, likevel var det noe som skurret litt med den midterste personen på det første bildet. Du har ikke helt klart å få frem dybden i skuldrene hans, så det ser ut som om han knapt har noen skuldre i det hele tatt. Utover det var alle tre bildene helt fantastiske. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 09:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

|
Takk ^^ Du har rett i at det er noe rart med skuldra hans. Det så rart ut på fotografiet også, men ble forsterket på tegningen.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 15:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Seriøst det er dritbra. Gøy å se på Lenin. Men litt photoshoppa? ^^
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 19:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

|
mathianus skrev: | Seriøst det er dritbra. Gøy å se på Lenin. Men litt photoshoppa? ^^ |
Nope, ikke photoshop. Kontrastene er de samme som på arket. Men takk ^_^
|
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 20:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |