DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Tegninger: Vladimir Lenin, venner og bygninger *Updated*
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
 Tegninger: Vladimir Lenin, venner og bygninger *Updated*

"Homage to Christoffer"
Meg selv til venstre, Christoffer i midten, og den tredje i gjengen i bakgrunnen. Bedre venner finnes ikke.

"Santa Maria Maggiore"
Dette er en kirke jeg tegnet da jeg var i Roma. Den er etter min mening mye finere enn st. peterskirken, som egentlig var en skuffelse. Det var moro å tegne på gata, og jeg ble kjent med italienere. (og en amerikaner, de er absolutt overalt)

"Parthenon"
Kronen av Akropolis, byhøyden i Athen. Jeg har alltid forgudet greske templer, og nå fikk jeg se det vakreste av dem. Klart jeg måtte tegne! Det var litt vanskelig med vinden, og jeg ble solbrent i nakken. 6 timer går veldig fort når man tegner. Neste gang skal jeg huske solkrem.

"Vladimir Lenin"
Dette tegnet jeg her om dage. Brukte en liten kveld. A4, kull o.l. redskaper.

InnleggSkrevet: Fre 18 Aug 2006, 22:08
Sist endret av Optimist den Søn 27 Aug 2006, 15:03, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Kunstnerpiken
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Aug 2006
Wow! Så vakre Very Happy Det første bildet er spesielt stemningsfullt og veldig levende. Elsker hvordan du har tegnet stoffet i klærne deres. Sterk forgrunn mot svak bakgrunn fungerer utmerket!

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 00:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Du har et stort talent, det er det ingen tvil om, likevel var det noe som skurret litt med den midterste personen på det første bildet. Du har ikke helt klart å få frem dybden i skuldrene hans, så det ser ut som om han knapt har noen skuldre i det hele tatt. Utover det var alle tre bildene helt fantastiske. Smile

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 09:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Takk ^^ Du har rett i at det er noe rart med skuldra hans. Det så rart ut på fotografiet også, men ble forsterket på tegningen.

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 15:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Seriøst det er dritbra. Gøy å se på Lenin. Men litt photoshoppa? ^^

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 19:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

mathianus skrev:
Seriøst det er dritbra. Gøy å se på Lenin. Men litt photoshoppa? ^^

Nope, ikke photoshop. Kontrastene er de samme som på arket. Men takk ^_^

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 20:09
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet