Deprecated: Implicit conversion from float 129930.99999999999 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Spørsmål til gutta.. liker dere å jakte på kvinner ?
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Spørsmål til gutta.. liker dere å jakte på kvinner ?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [33 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
 SpørsmÃ¥l til gutta.. liker dere Ã¥ jakte pÃ¥ kvinner ?

Er det slik at dere menn finner stor tilfredstillelse i å "jakte" på kvinner dere liker ? Stemmer det, eller funker det for dere at kvinnen tar den rollen når hun har bestemt seg for deg ?

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 18:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Nei, jeg synes ikke det er noe særlig gøy å "jakte" på kvinner...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 18:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
ok, så du foretrekker å avvente og satser på at kvinnen tar initiativet videre ? (Nå snakker jeg ikke nødvendigvis om en simpel flørt på byen, men kanskje en du har begynt å date osv.)

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 18:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Jeg satser på samspill, jeg. Hvis jeg ikke føler noen interesse, gir jeg meg, men så lenge det er det, går jeg videre Smile

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 19:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Jeg er syyyykt sjenert, så jeg er nesten nødt til å satse på at jenta sjekker meg... Embarassed
Men så synes jeg også at jenter som sjekker er sexy og da Wink

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 20:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
men er det å sjekke når man liksom har møtt hverandre et par ganger og sånn da ? da er det mere på hvem som tar initiativet til å opprettholde kontakten..dette er to forskjellige ting..sjekking skjer vel før man får hverandres tlf nr osv ?

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 20:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Hmmm... Poeng.

Joda, er ikke nervøs for å ta det første steget, skape kontakt. Men hvordan det går derfra vil alltid komme an på reaksjonen.

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 21:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

ellemelle skrev:
ok, så du foretrekker å avvente og satser på at kvinnen tar initiativet videre ? (Nå snakker jeg ikke nødvendigvis om en simpel flørt på byen, men kanskje en du har begynt å date osv.)

Nei, jeg er bare ikke for denne "sjekke på byen" greia. Har sett alt for mange idiotiske gutter, som burde innsett for lenge siden at de ikke har peiling på jenter, men allikevel fortsetter å kaste seg over alt med pupper... Det er rett og slett ikke min greie - jeg foretrekker å være edru når jeg skal bli kjent med andre mennesker Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 22:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Det er utrolig kjipt å jakte etter jenter, derfor har jeg sluttet. Orker ikke gå på byen for å lete etter ei å ta med hjem lenger, sitter heller i baren og venter på at ei jente skal komme til meg med en lapp med tlf nr eller en invitasjon til dansing eller prating. Det er altfor få jenter der ute som tar initiativet...for mange trur at gutter alltid skal ta skrittene.

InnleggSkrevet: Fre 11 Aug 2006, 23:44
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Enig med Kaskerot!
Likestillingen gjelder også her!! Laughing

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 12:57
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Jeg sier som Bjørn Eidsvåg, fritt sitert: Jeg kan ikke gå alle skrittene for deg. Du må gå de sjøl.

Så til alle single jenter der ute: Kom dere ut på byen, finn meg i baren og prat med meg! Det kan hende du finner meg interessant vettu Wink

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 15:51
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Hva med dere jenter? Liker dere å bli jaktet på da, sånn for å snu det litt andre veien... (hvis jeg får lov??)

InnleggSkrevet: Lør 12 Aug 2006, 20:31
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Kommer an på jaktmåten...

Om noen ser flørtende på en, kommer bort og prater, gir oppriktig ros (som ikke går på "fine mugger det var på deg a"), smiler, kanskje ber opp til en dans, osv... Så ja. Veldig kos å bli jakta på.

Om personen opptrer pressende, er masete, full, klår (uten lov) eller kommer med sleipe sjekketriks så er det absolutt ikke gøy lenger å bli jakta på...

InnleggSkrevet: Søn 13 Aug 2006, 01:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
"Jakter" ikke etter noen man kjenner og er ute etter noe mer enn en flørt med, da er det mer samspill som noen sa, ikke ensidig jakt..

men "sportsfiske" som er nevnt en annen plass, det å bare prate med folk av motsatt kjønn på byen, og danse om man driver med slikt, kan være morro.. Men da er det greit å ikke gi noen forhåpninger da, om man ikke er interr. i å f.eks ha dem med hjem..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 13 Aug 2006, 15:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Jeg tar gjerne kontakt først, og kanskje en gang til, men hvis jenta ikke viser interesse etter det, så gidder jeg ikke. Vil ikke ha en jente som ikke har guts nok til å ta kontakt.

Resultatet av dette er at jeg har vært singel skremmende lenge.

InnleggSkrevet: Søn 13 Aug 2006, 19:55
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Det er jo ikke gøy for noen å måtte jobbe alene hele veien, uten bekreftelse på interesse da... Gutt eller jente.

InnleggSkrevet: Man 14 Aug 2006, 09:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
"Jakte" på kvinner?

*Ser for seg en mann som løper etter en kvinne med gevær.*

Nei, jeg tror ikke det.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Ons 04 Okt 2006, 13:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Nenja skrev:
"Jakte" på kvinner?

*Ser for seg en mann som løper etter en kvinne med gevær.*

Nei, jeg tror ikke det.

Neinei!! Vi jakter med HÃ…V!! Laughing

InnleggSkrevet: Ons 04 Okt 2006, 19:09
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Og av og til setter vi opp intrikate feller, med klær, parfyme og slikt... bare for å se hva som ender opp med å gå i dem... Det er kjipt når det er en narkis, men jaja... Rolling Eyes

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 04 Okt 2006, 23:24
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Musefelle? Razz
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 05 Okt 2006, 07:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [33 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet