|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Hva skal den nye dragen min som jeg fikk fra knaskerot hete?
Ja, altså.. dette er vel egentlig ganske enkelt... Bare nevn noen navn som den nye dragen min som jeg fikk av knaskerot skal hete... Aaaaalle forslag skal vurderes også skal jeg nok plukke ut det som dragen likte best !
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Flammehavet syns jeg hadde passet bra, for det var ganske hett her før jeg fikk den av gårde...
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
*synge* TROGDOOOOR, TROGDOOOR, trogdor was a man, i mean, he was a dragon man, or mabe he was just a DRAGON*/synge*
Trogdor er fett
Ellers har vi jo altids Gunleif, Drikledal eller Grimheim.
Når skal vi få se bilder av dragen?
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:26 Sist endret av darkfrog den Tir 08 Aug 2006, 00:32, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Gunleif er for likt mitt virkelige navn, så det skal jeg ha meg frabedt. Jeg vil ikke sammenlignes med et beist av dette kaliberet...
Men Infernohelvete er kanskje greit? Det kunne forøvrig vært ei overskrift på www.dagbladet.no 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | Flammehavet syns jeg hadde passet bra, for det var ganske hett her før jeg fikk den av gårde... |
hihi.. så det var så hett ja..?? 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | *synge* TROGDOOOOR, TROGDOOOR, trogdor was a man, i mean, he was a dragon man, or mabe he was just a DRAGON*/synge*
Trogdor er fett
Ellers har vi jo altids Gunleif, Drikledal eller Grimheim. |
Weee ! det var mange geniale navn, jaa 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | Gunleif er for likt mitt virkelige navn, så det skal jeg ha meg frabedt. Jeg vil ikke sammenlignes med et beist av dette kaliberet...
Men Infernohelvete er kanskje greit? Det kunne forøvrig vært ei overskrift på www.dagbladet.no  |
heter ikke du gunstein da??
hehe.. infoernohelvete er jo kos det ja 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
gkel skrev: | heter ikke du gunstein da?? |
Helt riktig, men med stor G takk
gkel skrev: | hehe.. infoernohelvete er jo kos det ja  |
Vet ikke hvor trivelig det er, jeg syns kanskje ikke det. Men det er et bra navn på en drage syns jeg. Eller hva med Ildfjes?
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Knaskerot skrev: | gkel skrev: | heter ikke du gunstein da?? |
Helt riktig, men med stor G takk
Vet ikke hvor trivelig det er, jeg syns kanskje ikke det. Men det er et bra navn på en drage syns jeg. Eller hva med Ildfjes? |
Så orginale dere skulle være da Hva med Gudmundur eller Kjøttkvern eller Knaskegnager'n 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
darkfrog skrev: | Så orginale dere skulle være da Hva med Gudmundur eller Kjøttkvern eller Knaskegnager'n  |
Knaskegnager`n er jo ganske trivelig, det ligger jo i familien min. Så hvis eieren ønsker å relatere til meg hver gang ho roper etter dragen, så er jo det et alternativ. Men jeg står fast ved Infernohelvete egentlig, for den lille rakkeren spytta flammer i begge ender.
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
gkel skrev: | heter ikke du gunstein da?? |
Knaskerot skrev: | Helt riktig, men med stor G takk  |
Beklager så mye.. Jeg retter meg selv Gunstein med stor G!
Knaskerot skrev: | Vet ikke hvor trivelig det er, jeg syns kanskje ikke det. Men det er et bra navn på en drage syns jeg. Eller hva med Ildfjes? |
hehe.. nei.. du har rett.infoernohelvete er kanskje ikke så kos at det gjør no'... men bra drage navn er det jo... Ildfjes er også bra, ja..
Forresten.. du sa ikke om dragen var gutt eller jente .. bare at den var grønn 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
gkel skrev: | Forresten.. du sa ikke om dragen var gutt eller jente .. bare at den var grønn  |
Det er ei jente, ei aggressiv jente...men du klarer sikkert å temme ho!
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | darkfrog skrev: | Så orginale dere skulle være da Hva med Gudmundur eller Kjøttkvern eller Knaskegnager'n  |
Knaskegnager`n er jo ganske trivelig, det ligger jo i familien min. Så hvis eieren ønsker å relatere til meg hver gang ho roper etter dragen, så er jo det et alternativ. Men jeg står fast ved Infernohelvete egentlig, for den lille rakkeren spytta flammer i begge ender. |
hihi.. joda.. kanskjegnager'n er egentlig ganske genialt, ja...Så altså,.. slik jeg forstår det nå så står det mellom Knaskegnager'n eller infernohelvete ?? .. kan sikkert velge mellom dem hvis ikke dsgf folka kommer med flere forslag... men altså.. de to er i alle fall mine favoritter !
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | gkel skrev: | Forresten.. du sa ikke om dragen var gutt eller jente .. bare at den var grønn  |
Det er ei jente, ei aggressiv jente...men du klarer sikkert å temme ho! |
hihi.. ok.. jeg klarer nok det ja 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Men ta bilde av dragen da Mine drager venter spent på og se hvordan din drage ser ut.
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Men ta bilde av dragen da Mine drager venter spent på og se hvordan din drage ser ut. |
hehe.. det skal jeg nok få gjort, ja.. men først så må den komme frem.. Knaskerot sendte den nemlig i posten til meg i dag.. så får den nok i morgen eller noe sånt.. hvis den ikke fikk lyst til å fly selv da.. da kommer den sikkert utpå kvelden i dag ! så jeg skal ta ett bilde så fort den kommer 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Jeg syns egentlig den var litt søt...så jeg har den her hos meg enda, for jeg ville ikke slippe den...den har noe ved seg lissom. Men jeg sender den imorra med budbil, du har den før 12 imorra formiddag. Lover assa... 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 00:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Knaskerot skrev: | Jeg syns egentlig den var litt søt...så jeg har den her hos meg enda, for jeg ville ikke slippe den...den har noe ved seg lissom. Men jeg sender den imorra med budbil, du har den før 12 imorra formiddag. Lover assa...  |
Er det noe du har tegnet, eller er det en skulptur? 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 01:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | Jeg syns egentlig den var litt søt...så jeg har den her hos meg enda, for jeg ville ikke slippe den...den har noe ved seg lissom. Men jeg sender den imorra med budbil, du har den før 12 imorra formiddag. Lover assa...  |
hehe.. ok... *gleder seg til 12 i morgen*!!! Du blir nok min helt sånn siden du har skaffet meg dragen !!! og jeg skjønner godt at du ikke vil gi slipp på den! drager er jo så søøøøte! også spruter de flammer, men er fortsatt søte 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 01:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
darkfrog skrev: | Er det noe du har tegnet, eller er det en skulptur?  |
Det er en ekte drage, lissom...på størrelse med ei katte. Den er bare 4 dager gammel, og spyr ut flammer i tide og utide fordi ho har ikke helt fått kontroll over dem enda. Skulptur...tegning...neinei. Det er ekte, ja 
|
Skrevet: Tir 08 Aug 2006, 01:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |