|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Trondheim flytta nettopp
Hey!
Jeg flytta nettopp til Trondheim, i Osloveien. Skal begynne på sosionom.
Hvilken buss må jeg ta for å komme meg til helse&sosial-avdelinga?
Er det kult her i Trondheim?
Er det virkelig noe i denne kjæreste-garantien?
Noen andre som skal begynne på sosionom, evt går på helse&sosial-avdelinga på hist?
woo
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 28 Jul 2006, 11:48 Sist endret av BagBiter den Fre 28 Jul 2006, 11:56, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Det var et år at en student saksøkte høgskolen fordi han ikke fikk kjærste i løpet av året. Han tapte saken for å si det sånn... 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Fre 28 Jul 2006, 11:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
For det første: velkommen til byen!
Lurer du på bussruter foreslår jeg at du går inn på Team Trafikk sine sider og titter der. Stikk også innom en bokhandel og kjøp deg et bykart - jeg vet, det kan virke innmari turist, men det hjelper noe utrolig når du skal få oversikten over byen. Og den er jo egentlig ikke så stor.
Trondheim er stedet å være - jeg hadde ikke flytta tilbake hit etter endte studier ellers Du kan begynne med å slenge innom Cafe Filter på Ila på onsdagskvelder. Da er det nabokveld med 42 kroner halvliteren og en fast gjeng med gærne mennesker der. Ellers er Mikrobryggeriet i sentrum å anbefale for den som liker godt øl, og på Vivaldi som også er i sentrum har de fordømt god Irish Coffee, og ofte er det mange fine damer der og
Kjærestegarantien kan jeg ikke akkurat si har slått til for meg, men sikkert og visst er at det er utrolig mange utmerkede jenter i denne byen. Studiemiljøet er også suverent - bli med på fadderordninga og bli kjent med masse folk ved semesterstart.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 28 Jul 2006, 13:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Angående buss: Hør på Glahn. http://team-trafikk.no/
Trondheim er kulest.
Kjæreste garantien funka da fint for meg. Men jeg hadde 120 gutter i en klasse på 124 å velge fra. Tror det kommer veldig an på hva du gjør det til. Hot tips er å bli med på fadderordninga, fadderordning ruler rått.
Velkommen til byen.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 31 Jul 2006, 22:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Velkommen til bartebyen!
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 19:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Det er buss 6 som går den veien. Det vet jeg for jeg tar den bussen selv Studerer vegg i vegg kan du si, på lærerlinja på Rotvoll.
Vælkømminnj te skinnvest og mokkasinland da mannen 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 21:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
ååh... jeg har så lyst til å besøke trondheim, men på dine spørsmål så har jeg nok ingen svar .. men men.. har hørt at det er en helt toppers by (Bergen er bedere )
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Og så må du kjøre innom bommen i helgene og hilse på meg. For der jobber jeg 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
| Jaqo skrev: | Og så må du kjøre innom bommen i helgene og hilse på meg. For der jobber jeg  |
Oooh!! Da skal jeg dra til trondheim bare for å kjøre innom bommen ^^!
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |