|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Hvem har du lyst til å banke flat?
Vi vet alle at vold ikke løser noenting - Ja det vet vi! - Men noen ganger får vi lyst til å påføre enkelte personer skade; Det rykker i fingrene, du strekker dem ut og kveler en imaginær person, du banker løs på den samme imagære personen med en pute. Vi har vel alle hatt den følelsen.
...
Ikke det? Da er det vel bare meg da. Men uansett, jeg låner bort en storklubbe her, til alle som vil få utløp for sine hatske følelser. Er det noen du vil påføre smerte? Si det her!
Jeg begynner: Jeg har lyst til å kveste de radikale abortmotstanderne som enkelte steder nå til gjøre abort forbudt, til og med etter voldtekt og incest. *denge løs*
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 24 Jul 2006, 13:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Folk som vil gjøre noe til sitt eget selvom de vet de kommer til å ødelegge alt.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 24 Jul 2006, 19:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Re: Hvem har du lyst til å banke flat?
Nenja skrev: | [b]Vi vet alle at vold ikke løser noenting |
MERE vold derimot!
Jeg har en liste!
IDIOTER som tror at handicap-parkeringsskiltet er satt opp for å gjøre byen penere, eller noe sånn - som faktisk får seg til å KRANGLE med deg om plassen når du kommer med handicap-bevis, tre psykisk utviklingshemmede barn i bilen og de selv kjører den nyeste Audien, BMWen eller noe sånn og den eneste grunnen til at de går skjevt er at de strakk en muskel på golfbanen. Alle dem er ca et fluekjønnshår unna juling
"Du-får-ikke-snakke-med-meg-eller-se-på-meg-hva-er-det-du-ser-på-din-jævla-taper?"-folk
DENG!!
Stort sett alle som tar parti i midt-østen-konflikten. Denne konflikten har pågått så lenge, og med så store tap på begge sider at det er på tide å skjære igjennom. Både palestinere og israelere er med på å fyre opp under idiotiet, og det beste hadde vel vært å lage en 50 km bred demilitarisert sone mellom landene, for så å denge løs på dem om de i det hele tatt nyser i feil retning. Palestinakomiteen ser ikke at palestinerne er like ille som israelerne, mens kristenidioter som støtter israel pga at de er "guds utvalgte folk" bør ta øynene bort fra bibelen og tenke wwjd :p
Bush, bare for å ha nevnt det... eller egentlig ikke Bush, for han er jo bare en marionettefigur - jeg vil denge de som står bak Bush...
and the list goes on...
|
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 13:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Tittan skrev: | Stort sett alle som tar parti i midt-østen-konflikten. Denne konflikten har pågått så lenge, og med så store tap på begge sider at det er på tide å skjære igjennom. Både palestinere og israelere er med på å fyre opp under idiotiet, og det beste hadde vel vært å lage en 50 km bred demilitarisert sone mellom landene, for så å denge løs på dem om de i det hele tatt nyser i feil retning. Palestinakomiteen ser ikke at palestinerne er like ille som israelerne, mens kristenidioter som støtter israel pga at de er "guds utvalgte folk" bør ta øynene bort fra bibelen og tenke wwjd :p |
Da hadde det vel strengt talt ikke vært mer våpen igjen i de landene? Tror ikke Palestina kan harve opp 50 km en gang... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 00:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Asfrith skrev: | Tittan skrev: | Stort sett alle som tar parti i midt-østen-konflikten. Denne konflikten har pågått så lenge, og med så store tap på begge sider at det er på tide å skjære igjennom. Både palestinere og israelere er med på å fyre opp under idiotiet, og det beste hadde vel vært å lage en 50 km bred demilitarisert sone mellom landene, for så å denge løs på dem om de i det hele tatt nyser i feil retning. Palestinakomiteen ser ikke at palestinerne er like ille som israelerne, mens kristenidioter som støtter israel pga at de er "guds utvalgte folk" bør ta øynene bort fra bibelen og tenke wwjd :p |
Da hadde det vel strengt talt ikke vært mer våpen igjen i de landene? Tror ikke Palestina kan harve opp 50 km en gang...  |
Det var jo hele planen 
|
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 07:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ikke så mye problem løst, som problem fjernet 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 10:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
(I think you'll agree here, sweetness)
Elizabeth Swann! 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 19:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

|
Corvus skrev: | (I think you'll agree here, sweetness)
Elizabeth Swann!  |
Oh yes, I agree. I agree so very much! *denge*
|
de henger etter tærne?
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 19:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Stordalen! Den mannen er ond!! 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 02:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

|
Fluer og andre insekter som prøver å fly inn i nesa mi ustanselig, og unasett hvor mye jeg vifter, slår, brøler, løper eller rømmer så kommer de tilbake!
|
de henger etter tærne?
Skrevet: Lør 29 Jul 2006, 16:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

|
Jaa! Hate insekter. Det er fullt av dem på rommet mitt! Ekle, langbeinete insetker som flyr rundt over senga mi! DØØØ!
|
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 12:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Et insekt krøp over gulvet mitt i natt, og jeg slå på lyset for å se bedre. Det var en edderkopp så stor at jeg kunne stryke den på ryggen og kose med den. Men jeg klarte å motstå fristelsen...
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 12:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg er generelt ingen flat-banker, så jeg har ingen på den listen jeg.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 19:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Pyro skrev: | Jeg er generelt ingen flat-banker, så jeg har ingen på den listen jeg. |
Jeg har heller ingen liste, for det er bare et menneske jeg misliker så sterkt at jeg kunne tenke meg å banke. Det trengs ikke liste for å holde styr på ett menneske.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 19:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Pyro skrev: | Jeg er generelt ingen flat-banker, så jeg har ingen på den listen jeg. |
Betryggende
Jeg har heller ikke noe behov for å banke folk nå...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 01 Aug 2006, 14:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

|
Lillebroren min. Det er en konstant kløing i nevene som kommer hver gang jeg ser ham. Men det ville kanskje også funke å dytte ham ned i en eske og sende ham langt laaaangt bort dit han aldri kan komme tilbake igjen, eller transfigurere ham til en fotball, men det ville ikke være like tilfredsstillende.
|
Skrevet: Ons 02 Aug 2006, 23:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Enkelte bilister som kommer i luka på jobb og trur at det er JEG som har bestemt ditt og datt, hvorfor ting er som det er og sånn, og at alt er MIN feil!! Men NEI, FOR DET ER IKKE MEG FOR TENK!!!!!!!!
ikke døm meg folkens! Prøv å jobbe noen uker i bommen... You will be turned to the Darks side, jeg lover!!! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 04 Aug 2006, 11:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

|
Jeg har lyst til å denge litt løs på de som bestemmer at reklamen skal poppe opp overalt!
|
de henger etter tærne?
Skrevet: Tir 27 Feb 2007, 20:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Nenja skrev: | Jeg har lyst til å denge litt løs på de som bestemmer at reklamen skal poppe opp overalt! |
Snakker du om å poppe opp på dataen? Isåfall er det deg selv du må denge, for _enda_ ikke å ha byttet til Opera eller Firefox.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 27 Feb 2007, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten