|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Hva er egentlig den mest riktige måten å spise spaghetti på?
spaghetti er jo virkelig vanskelig å spise, så hvordan spiser man egentlig dette merkelige fenomenet??
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Det er opp til hver enkelt. Noen foretrekker å snurre det rundt i ei skje og få altfor masse på gaffelen. Andre er smartere og knekker spagettien før man koker den, slik at den er kortere og mer medgjørlig... 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| Knaskerot skrev: | Det er opp til hver enkelt. Noen foretrekker å snurre det rundt i ei skje og få altfor masse på gaffelen. Andre er smartere og knekker spagettien før man koker den, slik at den er kortere og mer medgjørlig...  |
Hmm.. jaa.. det hørtes jo fornuftig ut... temmelig smart du:D
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
| gkel skrev: | | Knaskerot skrev: | Det er opp til hver enkelt. Noen foretrekker å snurre det rundt i ei skje og få altfor masse på gaffelen. Andre er smartere og knekker spagettien før man koker den, slik at den er kortere og mer medgjørlig...  |
Hmm.. jaa.. det hørtes jo fornuftig ut... temmelig smart du:D |
Som mangeårig student med dårlig råd og dårlig tid lærer man seg noen triks, vettu...*skryte* 
|
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| Knaskerot skrev: | | gkel skrev: | | Knaskerot skrev: | Det er opp til hver enkelt. Noen foretrekker å snurre det rundt i ei skje og få altfor masse på gaffelen. Andre er smartere og knekker spagettien før man koker den, slik at den er kortere og mer medgjørlig...  |
Hmm.. jaa.. det hørtes jo fornuftig ut... temmelig smart du:D |
Som mangeårig student med dårlig råd og dårlig tid lærer man seg noen triks, vettu...*skryte*  |
hehe.. joda.. det er sikkert flott det.. kanskje du studerer spaghetti spising?? du skulle ikke ha et eget senter i alpene hvor det sitter folk fra heele verden og spiser spaghetti på forskjellige måter, også skal dere finne ut hvilken som er riktig?? ... er det en liten mulighet for dette?? 
|
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 19:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Spaghetti skal slurpes. Jo mer slurping jo bedre smaker den. Om man i tillegg får masse saus i hele ansiktet sånn at noen må slikke det av så har man spist en vellykket spaghetti-rett.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 21:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| sharee skrev: | | Spaghetti skal slurpes. Jo mer slurping jo bedre smaker den. Om man i tillegg får masse saus i hele ansiktet sånn at noen må slikke det av så har man spist en vellykket spaghetti-rett. |
Hihi.. joooo! jeg ser poenget ditt ! slurping er virkelig en god spaghetti spise måte 
|
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 22:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Knaskerot skrev: | Det er opp til hver enkelt. Noen foretrekker å snurre det rundt i ei skje og få altfor masse på gaffelen. Andre er smartere og knekker spagettien før man koker den, slik at den er kortere og mer medgjørlig...  |
Spaghetti skal ikke knekkes! Den skal kokes as is, og slurpes i seg. Det er en grunn til at jeg kaller det Slurphetti 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 07:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Spaghetti skal enten slurpes, eller så fanger man en passelig klump på gaffelen og biter av det som måtte henge ut av kjeften. Å brekke opp spaghetti er kun tilgivelig når man ikke har stor nok kjele til å koke den hel 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 08:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
| Glahn skrev: | Spaghetti skal enten slurpes, eller så fanger man en passelig klump på gaffelen og biter av det som måtte henge ut av kjeften. Å brekke opp spaghetti er kun tilgivelig når man ikke har stor nok kjele til å koke den hel  |
Pøh...jeg knekker, ferdig snakka 
|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 12:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Spagetti skal slurpes når man er alene, eller har en frivillig som slikker bort sausen som kommer i ansiktet, når man skal være sivilisert skal den knekkes eller snurres på gaffelen. Nudler skal spises med spisepinner!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 14:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
bruker jeg spisepinner, blir jeg aldri ferdig! hehe
men jeg lager aldri spaghetti kun til meg selv, og får det som oftest servert hjemme hos foreldre og de nekter å knekke spaghettien først.. så da pleier jeg å "skjære" opp spaghettien sånn at det er mulig å bare spise med skje
når jeg lager nudler hjemme pleier jeg å knuse alt innholdet...oooh...jeg liker å spise med skje jeg 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 22:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| aniraC skrev: | bruker jeg spisepinner, blir jeg aldri ferdig! hehe
men jeg lager aldri spaghetti kun til meg selv, og får det som oftest servert hjemme hos foreldre og de nekter å knekke spaghettien først.. så da pleier jeg å "skjære" opp spaghettien sånn at det er mulig å bare spise med skje
når jeg lager nudler hjemme pleier jeg å knuse alt innholdet...oooh...jeg liker å spise med skje jeg  |
Hihi.. Skje er festlig, jah^^!
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
| Glahn skrev: | Spaghetti skal enten slurpes, eller så fanger man en passelig klump på gaffelen og biter av det som måtte henge ut av kjeften. Å brekke opp spaghetti er kun tilgivelig når man ikke har stor nok kjele til å koke den hel  |
Man knekker ikke da heller! Men venter til det som er puttet i vann har myknet, for da får man jo resten nedi også, UTEN å knekke en eneste spaghettistang
Hva spisingen angår, så skal spaghetti absolutt slurpes!! Man SKAL ha hele verden av tomatsaus og sånn rundt kjeften når man er ferdig!
SÃ¥nn er det med den saken 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 13:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Hihi.. Er ikke spaghetti virkelig fantastisk ??
Egentlig så foretrekker jeg å spise den med gaffel.. også suuuuuurrer man den... også kan man også sluuuurpe den i seg hvis man føler for det 
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 22:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
først tar man gaffelen ned i spaghettien og roter litt rundt også tar man gaffelen opp i munn høyde og setter den i munnen og begynner og tygge...er ikke vanskligere ;D
|
Skrevet: Fre 25 Aug 2006, 10:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| zaphod skrev: | | først tar man gaffelen ned i spaghettien og roter litt rundt også tar man gaffelen opp i munn høyde og setter den i munnen og begynner og tygge...er ikke vanskligere ;D |
Men det er jo myyye mer underholdning å spise det med sugerør da 
|
Skrevet: Lør 26 Aug 2006, 14:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
| gkel skrev: | | zaphod skrev: | | først tar man gaffelen ned i spaghettien og roter litt rundt også tar man gaffelen opp i munn høyde og setter den i munnen og begynner og tygge...er ikke vanskligere ;D |
Men det er jo myyye mer underholdning å spise det med sugerør da  |
ooo det må jeg prøve! 
|
Skrevet: Lør 02 Sep 2006, 12:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
| zaphod skrev: | | gkel skrev: | | zaphod skrev: | | først tar man gaffelen ned i spaghettien og roter litt rundt også tar man gaffelen opp i munn høyde og setter den i munnen og begynner og tygge...er ikke vanskligere ;D |
Men det er jo myyye mer underholdning å spise det med sugerør da  |
ooo det må jeg prøve!  |
hihi.. Prøøøv i vei ^^! jeg har fått det til en gang! og det var i en bursdag når jeg var liten.. Etter det så har jeg nesten ikke fått det til! Men det er utrloig underholdene 
|
Skrevet: Søn 03 Sep 2006, 13:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Helst med gaffel og skje.
Men ikke slurping, eller smatting eller noen som helst form for lyder!!
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Man 04 Sep 2006, 12:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |