Av
Veronica
Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
Proff hjemmeside Er det noen som vet hvem jeg kan kontakte for å få laget ei nettside som ikke ser hjemmelaget ut? Den skal representere bandet mitt, og planen er å lage noe som ikke er det vanlige php- nuke opplegget.
Tar imot alle linker og forslag som finnes!
Skrevet: Lør 15 Jul 2006, 01:38
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
hAgGbArT her på DSGF driver eget firma og har kanskje tid til å lage web-side for dere etter endt sommerferie.
Google Olne Consulting, så finner du kontaktinformasjon.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 15 Jul 2006, 21:09
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Eller så er det ikke utrolig vanskelig å få en "proff" side nå, med forum og alt annet dere måtte ønske. Det finnes flust av selskaper som selger web-tjenster, inkluderer da serverplass, domene, og ferdig installerte pakker man bare kan aktivere.
Jeg bruker f.eks www.servetheworld.no - ikke hatt de i en uke ennå, men det ser ut til å fungere utmerket.
Skrevet: Lør 15 Jul 2006, 21:34
Knaskerot
Veronica
haakoo skrev: Eller så er det ikke utrolig vanskelig å få en "proff" side nå, med forum og alt annet dere måtte ønske. Det finnes flust av selskaper som selger web-tjenster, inkluderer da serverplass, domene, og ferdig installerte pakker man bare kan aktivere.
Jeg bruker f.eks www.servetheworld.no - ikke hatt de i en uke ennå, men det ser ut til å fungere utmerket.
Vi har det fra før, men vi vil ha noe litt mer spennende og noe enklere å bruke.
Skrevet: Lør 15 Jul 2006, 23:48
Knaskerot
Veronica
Glahn skrev: hAgGbArT her på DSGF driver eget firma og har kanskje tid til å lage web-side for dere etter endt sommerferie.
Google Olne Consulting, så finner du kontaktinformasjon.
Takk for tipset, det skal jeg sjekke nærmere
Skrevet: Lør 15 Jul 2006, 23:48
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende