Av
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
noe du inntar som folk tenker "nei fyf***" ? makrell og sjokolade? rødvin og cola? fortell!! jeg syntes loff med paprika potetgull er nam!!
øl og redbull blandet sammen er også superdigg!!!
hva rart spiser/drikker du ?
eller kjenner du noen som er litt rare i veien ?
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 12:42
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
FØlgende er ikke noe jeg har for vane å spise, men kom til å tenke på det pga denne tråden:
En gang i russetiden da jeg var russ, dro vi hjem til en kamerat og skulle spise frokost. Han inviterte oss siden klokka var 0500 på morran, og vi hadde døgna, og var sultne. VEl, han diska opp med frokostbord med brød og MASSE pålegg, og så var det bare å hive innpå! Men etter en fem-seks brødskiver, ble jeg litt sånn derre lei av å kjære opp og smøre på brødskiver, så jeg tenkte at "HEI! Jeg kan jo ta ei skive med ALT på!!"
Og det gjorde jeg!
Husker ikke eksakt hva som var på, men det var no i den gata som: spekepølse, makrell, syltetøy, majones, sjokopålegg, kaviar, hvitost, brunost, og sikkert muyyyyyyyeeee mere enn det, på SAMME skive!!!
Og hvis jeg husker enda mer rett, så synes jeg faktisk ikke det smakte så ille, dog jeg gjør det ikke flere ganger... Den konsistensen... Aiai!!
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 13:03
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Jaqo skrev: FØlgende er ikke noe jeg har for vane å spise, men kom til å tenke på det pga denne tråden:
En gang i russetiden da jeg var russ, dro vi hjem til en kamerat og skulle spise frokost. Han inviterte oss siden klokka var 0500 på morran, og vi hadde døgna, og var sultne. VEl, han diska opp med frokostbord med brød og MASSE pålegg, og så var det bare å hive innpå! Men etter en fem-seks brødskiver, ble jeg litt sånn derre lei av å kjære opp og smøre på brødskiver, så jeg tenkte at "HEI! Jeg kan jo ta ei skive med ALT på!!"
Og det gjorde jeg!
Husker ikke eksakt hva som var på, men det var no i den gata som: spekepølse, makrell, syltetøy, majones, sjokopålegg, kaviar, hvitost, brunost, og sikkert muyyyyyyyeeee mere enn det, på SAMME skive!!!
Og hvis jeg husker enda mer rett, så synes jeg faktisk ikke det smakte så ille, dog jeg gjør det ikke flere ganger... Den konsistensen... Aiai!!
Been there, done that. Utrolig hva man kan få plass til på en skive
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 13:29
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
Maltblokker, er ikke så mange jeg kjenner som liker det, men jeg er hekta
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 20:13
Jaqo
Erkegranul
Zylfia skrev: Maltblokker, er ikke så mange jeg kjenner som liker det, men jeg er hekta
Det er faktisk ikke så ille.
De var en velsignelse under marsjene og øvelsene i militæret
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:36
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Re: noe du inntar som folk tenker "nei fyf***" ? makrell og sjokolade? rødvin og cola? fortell!! aniraC skrev: jeg syntes loff med paprika potetgull er nam!!
øl og redbull blandet sammen er også superdigg!!!
hva rart spiser/drikker du ?
eller kjenner du noen som er litt rare i veien ?
WTF?! BLANDE UT ØL?!
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 15:47
Norunn
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
På ein fest drakk eg vodka og appelsinjus. Kan hende det var Sprite i også, er usikker. Men følte for litt forandring, så eg putta O'boy oppi. Det var godt, smakte appelsinsjokolade. Så putta nokon øl oppi. Framleis var det godt. Så putta nokon karri oppi. Det smakte ikkje gale, men fekk veldig ettersmak av karri, og rapte karrismak. Trur ikkje eg skal gjere det på nytt, men fram til karrien var det ikkje vondt. Og nei, eg var ikkje dårleg neste dag.
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 16:08
Asfrith
Erkegranul
Norunn skrev: På ein fest drakk eg vodka og appelsinjus. Kan hende det var Sprite i også, er usikker. Men følte for litt forandring, så eg putta O'boy oppi. Det var godt, smakte appelsinsjokolade. Så putta nokon øl oppi. Framleis var det godt. Så putta nokon karri oppi. Det smakte ikkje gale, men fekk veldig ettersmak av karri, og rapte karrismak. Trur ikkje eg skal gjere det på nytt, men fram til karrien var det ikkje vondt. Og nei, eg var ikkje dårleg neste dag.
Noen som ble prøvde å psyke deg ut, eller?
Tror jeg må prøve juice med oboy en gang, appelsinsjokolade er jo godt...
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 16:26
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
Re: noe du inntar som folk tenker "nei fyf***" ? makrell og sjokolade? rødvin og cola? fortell!! toth42 skrev: aniraC skrev: øl og redbull blandet sammen er også superdigg!!!
WTF?! BLANDE UT ØL?!
jupp..det er super digg, ølen blir litt søtere liksom men utrolig digg..jeg skal gi deg det en dag jeg !!
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 16:35
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Re: noe du inntar som folk tenker "nei fyf***" ? makrell og sjokolade? rødvin og cola? fortell!! aniraC skrev: toth42 skrev: aniraC skrev: øl og redbull blandet sammen er også superdigg!!!
WTF?! BLANDE UT ØL?!
jupp..det er super digg, ølen blir litt søtere liksom men utrolig digg..jeg skal gi deg det en dag jeg !!
aldri F*** om du får meg til å drikke øl som er tuklet med, bortsett fra en lime i tuten på en corona.
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 16:44
Jaqo
Erkegranul
Asfrith skrev:
I second that
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 22:07
Norunn
Hurrafantastisk
Asfrith skrev: Norunn skrev: På ein fest drakk eg vodka og appelsinjus. Kan hende det var Sprite i også, er usikker. Men følte for litt forandring, så eg putta O'boy oppi. Det var godt, smakte appelsinsjokolade. Så putta nokon øl oppi. Framleis var det godt. Så putta nokon karri oppi. Det smakte ikkje gale, men fekk veldig ettersmak av karri, og rapte karrismak. Trur ikkje eg skal gjere det på nytt, men fram til karrien var det ikkje vondt. Og nei, eg var ikkje dårleg neste dag.
Hehe. Eg trur dei ikkje trudde eg kom til å drikke det. Men det gjorde eg jo. Gutane ville ikkje, hehe. Eg er meir mann enn dei. Or something like that.
Skrevet: Fre 30 Jun 2006, 16:54
Jaqo
Erkegranul
Norunn skrev: Asfrith skrev: Norunn skrev: På ein fest drakk eg vodka og appelsinjus. Kan hende det var Sprite i også, er usikker. Men følte for litt forandring, så eg putta O'boy oppi. Det var godt, smakte appelsinsjokolade. Så putta nokon øl oppi. Framleis var det godt. Så putta nokon karri oppi. Det smakte ikkje gale, men fekk veldig ettersmak av karri, og rapte karrismak. Trur ikkje eg skal gjere det på nytt, men fram til karrien var det ikkje vondt. Og nei, eg var ikkje dårleg neste dag.
Hehe. Eg trur dei ikkje trudde eg kom til å drikke det. Men det gjorde eg jo. Gutane ville ikkje, hehe. Eg er meir mann enn dei. Or something like that.
Men blei det ikke klumper da, når du tok oboy oppi juice?
Av en eller annen merkelig grunn ahr jeg alltid vært overbevist om at oboy i annet enn melk vil klumpe seg...
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 16:35
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Fruktcoctail med vodka... eller nei, ingen synes det er fy...
Tips: Ikke vent i flere timer før du spiser frukten i bunnen av bollen!
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 16:53
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
Tittan skrev: Tips: Ikke vent i flere timer før du spiser frukten i bunnen av bollen!
For da blir man full da
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 19:57
Jaqo
Erkegranul
Jeg skjønner ikke hvordan enkelte får seg selv til å spise sånn torskerog og lever....!
FIIIIIIIISSSSSSSJ!!!!!
Skrevet: Søn 02 Jul 2006, 21:48
Asfrith
Erkegranul
Jaqo skrev: Norunn skrev: Asfrith skrev: Norunn skrev: På ein fest drakk eg vodka og appelsinjus. Kan hende det var Sprite i også, er usikker. Men følte for litt forandring, så eg putta O'boy oppi. Det var godt, smakte appelsinsjokolade. Så putta nokon øl oppi. Framleis var det godt. Så putta nokon karri oppi. Det smakte ikkje gale, men fekk veldig ettersmak av karri, og rapte karrismak. Trur ikkje eg skal gjere det på nytt, men fram til karrien var det ikkje vondt. Og nei, eg var ikkje dårleg neste dag.
Av en eller annen merkelig grunn ahr jeg alltid vært overbevist om at oboy i annet enn melk vil klumpe seg...
Herved testet! Appelsinjuice og sjokopulver ble faktisk ganske godt! Sær farge, men ganske godt Ingen klumper heller, Jaqo...
Skrevet: Man 03 Jul 2006, 10:48
Asfrith
Erkegranul
Tittan skrev: Fruktcoctail med vodka... eller nei, ingen synes det er fy...
Tips: Ikke vent i flere timer før du spiser frukten i bunnen av bollen!
Tull! Først drikke alt det flytende, og så ete resten. Da blir det bra...
Gløgg med rosiner som har ligget tre dager på labsprit er også ganske godt
Skrevet: Man 03 Jul 2006, 10:49
Norunn
Hurrafantastisk
Asfrith skrev: Jaqo skrev: Norunn skrev: Asfrith skrev: Norunn skrev: På ein fest drakk eg vodka og appelsinjus. Kan hende det var Sprite i også, er usikker. Men følte for litt forandring, så eg putta O'boy oppi. Det var godt, smakte appelsinsjokolade. Så putta nokon øl oppi. Framleis var det godt. Så putta nokon karri oppi. Det smakte ikkje gale, men fekk veldig ettersmak av karri, og rapte karrismak. Trur ikkje eg skal gjere det på nytt, men fram til karrien var det ikkje vondt. Og nei, eg var ikkje dårleg neste dag.
Herved testet! Appelsinjuice og sjokopulver ble faktisk ganske godt! Sær farge, men ganske godt Ingen klumper heller, Jaqo...
Sitat i sitat i sitat. Men der var svaret. Ingen klumpar. Men rar farge. Eg likar ikkje fløyte, så eg brukar å ete jordbær med mjølk. Har prøvd jordbær med appelsinjus, men det vart ikkje det same.
Skrevet: Man 03 Jul 2006, 19:15
Jaqo
Erkegranul
Asfrith skrev: Ingen klumper heller, Jaqo...
Nais! Da skal jeg prøve det så sanrt jeg har appelsinuice i huset
Skrevet: Man 03 Jul 2006, 19:28
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende