DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
St.Hallvard-bohemen
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [24 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
 St.Hallvard-bohemen

Hm.. starte emne om noe jeg virkelig liker...

Jeg elsker vennene mine! De er sinnsykt tøffe! De er så gale og spennende og karakteristiske og interessante og morsomme at jeg blir rent overveldet! St.Hallvard-bohemen er hva vi kaller oss selv, og navnet passer brilliant bra, for vi er utsvevende kunstnere alle sammen.
Fire av oss er medlemmer av DSGF, derfor er det litt relevant for noen andre enn meg... (Dory, Nenja og SparrowN, I love you guys, you better know that!) og jeg skal nok få vervet flere av oss, bare vent...
Min elskede gjeng bruker dagene på å bohemere og dyrke kunstnerlivet, med SparrowN som vår egen lille Hans Jæger... (og meg som Oda Krogh, har man sagt. h.j.e.lp.) Vi publiserer oss selv på bl.a. Deviantart.com og Dikt.no, vi skaffer oss et uutslettelig rykte som freaks på skolen, og blir hvisket om i alle hjørner. Jeg er så stolt av oss... Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 19:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Ååå, veldig søtt av deg å starte et emne om oss, Corvus!

*hopper ut i rampelyset, klemme på Corvus*
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 21:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg kunne ikke la være... my dearly beloveds... *klemmekose masse på*
Vi kan bruke det som vårt personlige lille forum, til å diskutere OSS, i tilfelle det er totalt uinteressant for andre. Men gjengen vår er så sinnsykt tøff!

Forøvrig, de DSGF-folka jeg møtte på bursdagstreffet i mars ville glidd rett inn i bohemen, de er barske. Twisted Evil Du må bli med på sommertreff! Jeg skal! Håper jeg...

Forresten så hadde ikke SparrowN fått med seg at han var med i bohemen før for en liten stund siden. Velkommen etter, sa jeg. Men hey, nå som vi snakker sammen igjen blir han informert gjennom meg. Og det trengs, siden intelligens ikke akkurat står øverst på lista hans over klare karaktertrekk... uff, Twisted Evil jeg er i mobbe-Niklas-humør. *humre skyldbevisst* Så fæl jeg er. Stakkar lille spurven vår... *klappe ham på hodet*

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 23:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Akk, ja. Inteligens er no ikke hans terkeste egenskap nei. Heheheheheheeee

Hva ER egentlig hans sterkeste egenskap?
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Fre 23 Jun 2006, 19:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

ooo... nå kunne jeg sagt mye slemt! Twisted Evil

Eh... kanskje hans unike evne til å få oss til å le til tross for at det han sier er så langt fra morsomt som det går an å komme? Twisted Evil

InnleggSkrevet: Lør 24 Jun 2006, 19:43
Galefisk
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2006
uhm..jeg kunne helt sikkert fortsatt med den "mobbe_ Niklas" greia dere to nesten (men bare nesten) har på begynt her Razz _men det gidder man ikke! Jeg ble vel heller overassket avå se et tema kalt "St. Hallvard-bohemen" på siden her. Wink

hihi..er koselig det.^_^

og sånn apropos "blir hvisket om i alle hjørner" er vel frosåvidt sant nok det...enten så gjør de det eller så ler de seg i hjel av oss. (jeg føler i alle fall at jeg blir ledd av på jobben når folk fra skolen kommer dit Rolling Eyes) teite mennesker. det er det de er! Laughing

InnleggSkrevet: Lør 24 Jun 2006, 20:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Hehe. Jeg tenkte nok det ville fange oppmerksomheten deres. Smile
Neida, vi mobber ikke, vi! *plystre, tvinne tommeltotter og stirre liksom uskyldig ut i luften*
Ja, dumme folk! Almenn-folk er dumme! Unntatt de sjeldne eksemplarer av bohemer som fins der, da selvfølgelig. Tenk å se rart på Helene! Fy! Vi tråkker dem på føttene, som Anders sier! Moahahaha.

Ellers så kan du jo bare kaste frosne rundstykker på dem... *flire ondt*

InnleggSkrevet: Lør 24 Jun 2006, 21:46
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
jassjass.. selvinnsikt ftw.

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 10:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Galefisk
Varm i trøya
Varm i trøya

Tja,man kan nesten forstå hvorfor de ler da, de fleste ler av meg i den uniformen....men la meg si noe helt ved siden av tema (rett og slett fordi at det opptar meg veldig mye): Meny brytere arbeidsmiljøloven på maaange punkter! jeg har krav på myyyye mer fri enn det jeg er blitt satt opp til å ha denne ferien (og hvor mye fri har jeg egentlig uhm...null..og hvor mye fri har jeg krav på....jo TO HELE UKER-sammenhengende til og med!!!!!!!!!!!!! Very Happy

pluss det er en del andre ting med min arbeidstid som er mildt sagt uhm...ulovlig..men det skal man ikke prate om her!

for dette er om bohemen..og vi skal fortsette å rocke skolen neste år og ikke sant ikke sant? Laughing

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 15:19
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Indeed! We'll rock the dust straight of their boring asses! Cool

Ang jobben din, så hvorfor sier du ikke bare ifra da? Kontakt arbeiderforbundet, eller noe! Ikke bare sitt her og klag, DO SOMETHING! Dumminger, slite ut stakkars lille Helene på denne måten.

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 15:22
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

By the way; SE! Jeg har endelig fått bilde på avataren min! Fant plutselig ut hvordan jeg kunne krympe det til den størrelsen sånn at det passet inn der. (Meg ikke akkurat være teknisk geni, som dere jo vet...) Så nå er mitt ansikt foreviget her på dsgf. Laughing
Til stor glede for oss alle, I'm sure...

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 15:26
Galefisk
Varm i trøya
Varm i trøya

næmmen jeg skal da gjøre noe-Men i dag er det søndag! og jeg fant nemlig ikke ut før i går at de bryter rett og slett loven.Så istedenfor å kontakte arbeidstilsynet sånn med en gang har jeg valgt å være snill og ta å prate med butikksjefen i morgen så for vi se om vi finner en fredelig løsning på dette.jeg har riktignok ikke noen arbeidsavtale så de kan bare sparke meg (og jeg kan bare gå på stedet) men de trenger meg-noe jævlig også for å si det slik og dessuten if they do that, they'll get some serious trouble....De har tross alt med en fremtidig advokat å gjøre! Twisted Evil

Og ja det er så flott så-nå er det ikke bare jeg som har bilde av meg selv her! og du er så vakke så-så det!

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 15:31
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Yay! Jeg er vakke..! Laughing

Det er bra, men håper du gir dem Hell to pay hvis de fortsetter å gjøre deg urett. Ellers blir jeg nødt til å stille opp på dørtrammen deres med et tungt balltre og et sadistisk antall dart-piler.... Twisted Evil

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 15:34
Galefisk
Varm i trøya
Varm i trøya

Det skulle liksom være en r der da slik at det ble "vakker".. så hysj med deg. Jeg har en lei tendens til å klare å lage en del slike feil.^^;

Og tja holder med et baltre egentlig..kan jo bare tvinge dem til å gå inn på frysa....for der er det kaldt der!!! Twisted Evil

men det blir morsomt å se om de finner en løsning på dette, for dersom det skal løses slik at jeg ikke jobber mer enn det jeg skal vil hele vaktlisten min sjef har laget gå rett til helvete-for jeg jobber stort sett for mye hele tiden (den kommende uken vil så og si alle vaktene være ulovlige (jeg jobbe renten for lenge, eller så går det for kort tid mellom hver gang jeg skal på jobb)-så man må enten gjøre om på dem eller droppe dem. Very Happy )

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 15:42
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Jeg er kanskje ikke st.hallvard-bohem, men jeg publiserer ting og tang på deviantart selv: http://funkyjalla.deviantart.com <-- take a peek Wink

Hva er nickene deres på dA?

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 23:30
Galefisk
Varm i trøya
Varm i trøya

Tittan skrev:
Jeg er kanskje ikke st.hallvard-bohem, men jeg publiserer ting og tang på deviantart selv: http://funkyjalla.deviantart.com <-- take a peek Wink

mitt er www.alriana.deviantart.com så da vet de det:P

*går avgårde til deviantart og ser på siden til Tittan*

InnleggSkrevet: Man 26 Jun 2006, 06:35
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Tittan skrev:

Oooh, en deviant! Very Happy Yay!

www.winterflower.deviantart.com

(check me out!)

*rusler også avsted og ser på siden til Tittan*

InnleggSkrevet: Man 26 Jun 2006, 09:08
Nenja

Tittan skrev:

Nenja-Black (Hva trodde du? Twisted Evil )

http://nenja-black.deviantart.com/
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 26 Jun 2006, 14:35
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Mye stilig! Håper ikk dere synes jeg er negativ i kommentarene mine. Dere er veldig flinke, og jeg kommer il å følge med på arbeidet deres... Smile

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 26 Jun 2006, 17:51
Galefisk
Varm i trøya
Varm i trøya

Tittan skrev:
Mye stilig! Håper ikk dere synes jeg er negativ i kommentarene mine. Dere er veldig flinke, og jeg kommer il å følge med på arbeidet deres... Smile

kan ikke påstå at jeg fikk høre så mye negativt akkkurat..man takker og bukker og skal så snart man orker gi et svar inne på DA (jeg er kjent for å være en smule treg..så ikke at det personlig..kan hende jeg velger å være litt kjapp også) Very Happy .

og syntes da at ditt galleri var fint og...har ikke gitt noe kommentar ennå..men skal følge med på deg . Very Happy

InnleggSkrevet: Man 26 Jun 2006, 19:46
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [24 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet