DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
The Omen
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
 The Omen
Noen som har sett denne?

The Omen...

noen som har sett denne?

Min vurdering: selve filmen var ræva men holdt fremdeles og le meg ihjel Very Happy
mesteparten av filmen var det bare kjedelig snakking med litt sånne skremmeøyeblikker som du skvetter litt av...(Og hvis man er litt lik sissel så er den scenen der de er i dyreparken med masse apekatter og gorillaer så kan den være veldig skummel^^) og den er veldig åpenbar der du skjønner når noen skal dø osv...

Terningkast: 2

Og nå over til hva som skjer når du drar på kino med Sissel aka Kamikazekaninen og ser en småkjedelig film: man får en maksimal über stor enorm gigantisk større enn størst Latterkrampe på noen av de stilleste delene av filmen Very HappyVery Happy

hva jeg har lært av filmen: Skåling med glassflasker funker ikke like godt på kino som andre steder Very HappyVery HappyVery Happy

InnleggSkrevet: Søn 11 Jun 2006, 21:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Apeskapninger er skumle! Uff... Den scena var helt unødvendig å ta med i filmen. Ille nok at de er der, men trengte de virkelig å bli så grådig sinna i tillegg? Uff, uff, uff...

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Tir 20 Jun 2006, 11:16
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
KamikazeKaninen skrev:
Apeskapninger er skumle! Uff... Den scena var helt unødvendig å ta med i filmen. Ille nok at de er der, men trengte de virkelig å bli så grådig sinna i tillegg? Uff, uff, uff...

hahahah! de var jo noe av de beste i filmen, men jeg syns vi skulle få sett at den kom seg helt gjennom vinduet og løp etter alle folka o dyrehagen!! Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

InnleggSkrevet: Tir 20 Jun 2006, 11:17
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet