|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Normal sex
Hva er egentlig normal sex? Det virker som alt er normalt og godtatt av samfunnet nå. Det er opplysningsprogrammer på radio og spørre sider i alle magasiner. Fokuset på sex har blir større og større, mens hva som er terskelen for hva som er normalt blir lavere og lavere.
Har det blitt slik at av redsel for å såre og støte noen så sier man "Jada, det er helt normalt" til hva som helst?
Noen av de tingene jeg hører og leser gir meg lyst til å riste menneskene som svarer og rope til det at det slettes ikke er normalt, og de bare gjøre det verre!
Hva er egentlig normalt nå? Swinging, trekant, lesbesex, wetsex?
Et det egentlig bare jeg som er kjedelig og uptight som vil ha en partner som har vanlig (ikke fantasiløs) sex med meg, og bare meg?
|
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 08:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Mantraet på de programmene du snakker om er jo "Det er ikke noe som er unormalt!", men jeg er ikke helt enig...
For meg er det unormalt å måtte henge dama opp ned, kile henne under storetåa med en strutsefjær, samtidig som jeg har en maskin som dekker henne med krem, sagflis og tyttebærsyltetøy. For eksempel...
|
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 15:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Hvor i all verden fant du den beskrivelsen som normal? Selv ikke Øverli kunne ha kokt opp det der.... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 17:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg må innrømme at jeg gikk inn for å sette hr. Øverli langt inn i skyggen! 
|
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 17:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Jeg vil si du klarte det. Med glans... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 17:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
| Tittan skrev: | Mantraet på de programmene du snakker om er jo "Det er ikke noe som er unormalt!", men jeg er ikke helt enig...
For meg er det unormalt å måtte henge dama opp ned, kile henne under storetåa med en strutsefjær, samtidig som jeg har en maskin som dekker henne med krem, sagflis og tyttebærsyltetøy. For eksempel... |
Ja fy det er i det minste ikke naturlig, hvem bruker tyttebærsyltetøy under sex liksom?
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 18:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
| Haaa skrev: | | Tittan skrev: | Mantraet på de programmene du snakker om er jo "Det er ikke noe som er unormalt!", men jeg er ikke helt enig...
For meg er det unormalt å måtte henge dama opp ned, kile henne under storetåa med en strutsefjær, samtidig som jeg har en maskin som dekker henne med krem, sagflis og tyttebærsyltetøy. For eksempel... |
Ja fy det er i det minste ikke naturlig, hvem bruker tyttebærsyltetøy under sex liksom? |
Ja, alle vet jo at jordbærsyltetøy er mye bedre egnet.
|
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 19:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg vet ikke om ordet "normalt" funker så bra, egentlig. Men det man kan spørre seg, er hva som er vanlig.
Det neste man kan spørre seg er hva som er fantasi og hva som er virkelighet. For eksempel kan det være kjempegøy å fantasere om en trekant, men å finne noen man kan gjøre slikt med i virkeligheten, uten at det blir masse klabb og babb og følelsesmessig kaos etc, det kan være en helt annen sak.
Dermed finnes det nok en masse normale fantasier, men som ikke er så normale at blir til virkelighet rett og slett fordi teori og praksis ikke alltid henger helt godt ihop.
Men i bunn og grunn: det begge/alle involverte i sexen synes er gøy, moro, godt og nytbart - det funker. Blant annet er det gøy å finne ut at man deler fantasier 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 19:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Re: Normal sex
| Pyro skrev: | | Hva er egentlig normalt nå? Swinging, trekant, lesbesex, wetsex? |
Jeg vil påstå at det vel bare er lesbesex (mellom homofile) som er normalt av det der.
|
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 20:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Swinging = partnerbytte. Det er ikke så veldig unormalt etter hva jeg har hørt. Selvfølgelig er det ikke blant det mest vanlige, men det er en del som gjør slikt.
Andre henter inn en ekstra, for trekant, og det er vel også ikke unormalt? Av og til har noen lyst til å utforske litt, eller gjøre noe spennende, ikke sant?
Atter andre filmer hverandre, eller henter inn noen til å filme seg... eller så tar de bilder... Er det unormalt?
Jeg mener at "normalt" kommer fra hvor du selv står i saken. Det som var unormalt og til og med kvalmende for besteforeldrene mine, eller til og med foreldrene mine, kan være normalt for meg... og motsatt...
|
Skrevet: Tor 08 Jun 2006, 22:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
wtf er wetsex?
Forøverig er det vel opp til alle og enhver hva vi selv ser på som normalt tror jeg. Det feks sadister gjør i sitt sexliv er jo helt utenkelig i andres osv... sikkert noen der ute som faktisk liker og dekke dama si i tyttebær og sagflis, som Tittan sa.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 11:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Hummm... Er det egentlig normalt at man i det hele tatt vet hva wetsex er? Jaja...
Wetsex kalles vel på godt norsk tissesex, så vidt jeg vet. Hvordan noen kan bli tent av det, er for meg et mysterium...
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 12:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Asfrith skrev: | Hummm... Er det egentlig normalt at man i det hele tatt vet hva wetsex er? Jaja...
Wetsex kalles vel på godt norsk tissesex, så vidt jeg vet. Hvordan noen kan bli tent av det, er for meg et mysterium... |
Oooo, urin er deilig... *lete etter oppkast smiley, men finner ingen*
Dog kan jeg skjønne hvordan noen tenner på det, jeg så på Discovery engang at urin ineholder stoffer som motparten kan finne "opphissende", i likhet med dyr... Men alle de som har vært på et offentlig toalett kan vel fastslå at det ikke er veldig tilfellet 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 12:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Urk... Er enig med Darkfrog, det trengs en oppkastsmiley...
Offentlige toaletter er ikke akkurat turn-on i mitt hode...
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 12:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Kjenner en som liker det, dog er det ikke noe som frister meg akkurat
Tror regelen om at "vet du det ikke, _vil_ du ikke vite det" gjelder her 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 12:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| Zylfia skrev: | | Kjenner en som liker det, |
Og forteller det til andre?? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 13:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| toth42 skrev: | | Zylfia skrev: | | Kjenner en som liker det, |
Og forteller det til andre??  |
Han her er faktisk en jeg kjenner over nett, så er vel litt mindre grenser for hva man er i stand til å fortelle der 
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 13:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| Asfrith skrev: | Hummm... Er det egentlig normalt at man i det hele tatt vet hva wetsex er? Jaja...
Wetsex kalles vel på godt norsk tissesex, så vidt jeg vet. Hvordan noen kan bli tent av det, er for meg et mysterium... |
Hvorvidt det er normalt skal jeg ikke uttale meg om, men på en bursdag (for mange år siden) satt vi inne på biblioteket til foreldrene hennes og leste fetish-bok. Der sto det mye... spesielle saker gitt!
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 13:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
| Pyro skrev: | | Asfrith skrev: | Hummm... Er det egentlig normalt at man i det hele tatt vet hva wetsex er? Jaja...
Hvorvidt det er normalt skal jeg ikke uttale meg om, men på en bursdag (for mange år siden) satt vi inne på biblioteket til foreldrene hennes og leste fetish-bok. Der sto det mye... spesielle saker gitt! |
Okei, to spørsmål. 1. Hvorfor leste dere den boka? 2. Hvorfor hadde de foreldrene den boka på en så tilgjengelig plass?
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 15:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
I det hele tatt tror jeg ikke det er den ting som ihvertfall noen få ikke tenner på. Så lenge ting ikke er direkte skadelige, og skjer mellom folk som er villig med og nyter det hele, så.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 18:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |