|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Røyker du ? NB: Dette er IKKE en tråd for dere røykehatere!!!
Må ærlig innrømme å si at jeg røyker ja..
Gjør du ?
Hva røyker du ?
Røyker du ofte ?
Selv røyker jeg vel rundt 5-10 om dagen og det går i helt vanlig Barclay
Og dere som ikke røyker, jeg DRITER i hvor vondt det lukter og hvor syke vi blir.. Ingen av oss overlever uansett 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 15:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Nei, aldri, og røyk alt du vil, så lenge jeg slipper å stå slik at vinden sender den mot meg 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 15:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
I haven't smoked for 4 months, 1 day and 9 hours, saving 1,456.19 cigarettes and Nok5,096.68 . 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 16:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Har aldri røyka så mye som et trekk en gang i mitt liv! Det er en av de tingene jeg er skikkelig stolt av, faktisk...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 18:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Asfrith skrev: | | Har aldri røyka så mye som et trekk en gang i mitt liv! Det er en av de tingene jeg er skikkelig stolt av, faktisk... |
Kult, da er vi to! 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 20:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
kjipern for dere da..fordi det er faen meg digg med en røyk og kaffe uti sola nå 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 20:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
| Zylfia skrev: | | Asfrith skrev: | | Har aldri røyka så mye som et trekk en gang i mitt liv! Det er en av de tingene jeg er skikkelig stolt av, faktisk... |
Kult, da er vi to!  |
Tre!
Men her i tyskland er det fortsatt lov å røyke på utesteder og overalt, så praktisk sett så er jeg vel egentlig storrøyker.
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 21:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| aniraC skrev: | kjipern for dere da..fordi det er faen meg digg med en røyk og kaffe uti sola nå  |
Hver sin smak, kan være digg for deg, men for meg er det bare hoste og ubehag
Digg for min del er heller frisk luft, kjenne lukta av nyslått gress og andre dufter man forbinder med sommer 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 21:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Røyk er najs. mellom 5 og 20 marlboro om dagen. jaja, så støtter jeg noen multinasjonale imperalistsvin marginalt, men fock it, det er digg med en sigg.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 01:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
yes, røyker ca 5-10 lucky om dagen.
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 01:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| mathianus skrev: | | det er digg med en sigg. |
Tro meg - livet er mye mer digg uten... maten har begynt å smake igjen, ting lukter bedre, huden min ser ikke så guffen ut, og så videre... 
|
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 01:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Tittan skrev: | | mathianus skrev: | | det er digg med en sigg. |
Tro meg - livet er mye mer digg uten... maten har begynt å smake igjen, ting lukter bedre, huden min ser ikke så guffen ut, og så videre...  |
*stolt av* 
|
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 01:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
| Tittan skrev: | | mathianus skrev: | | det er digg med en sigg. |
Tro meg - livet er mye mer digg uten... maten har begynt å smake igjen, ting lukter bedre, huden min ser ikke så guffen ut, og så videre...  |
hysj nå 
|
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 02:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cheetah
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Jul 2005 Innlegg: 173 Bosted: Lødingen/Melbu
|
Jeg har aldri røyket og jeg kommer aldri til å prøve å røyke heller!
|
_________________ Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast.
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 15:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg røyket i en periode på 2 uker elns på ungdomskolen, jeg måtte bare slutte med det fordi jeg ble så utrolig dårlig tror kansje det er noe i sigaretter jeg er alergisk mot eller noe, siden jeg ble så dårlig av det, og det er helt fint for meg Jeg har nok bakterier på tastaturet og trenger ikke sigarettbakterier på det ^^ Dog har jeg ikke noe imot folk som røyker, jeg har ikke noe problem med og bli med folk ut for og holde dem med selskap når dem skal ha seg en røyk eller whatnot, bare jeg slipper og røyke så er jeg meget fornøyd 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 15:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Hira
Främling

Ble Medlem: 04 Jun 2006 Innlegg: 6 Bosted: Sykkylven
|
Jeg røyker :)
Ja jeg røyker ,
det er så godt med en røyk etter en lang å hard dag i forsvaret,
jeg røyker kanskje 6 -8 Rød3 rullingser om jeg har det ,
eller 10 12 ferdig røyk , daglig,
|
_________________ Somtimes its nessesery to do the wrong ting for the right reason
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 15:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Zylfia skrev: | | Tittan skrev: | | mathianus skrev: | | det er digg med en sigg. |
*stolt av*  |
Jeg også stolt av broren min! 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 15:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Mitt navn er Susanne, og jeg er en røyker.. *klappesalve*
Jeg røyker helst Manitou, et tysk sigarett merke uten tilsettnings stoffer. Ellers røyker jeg blå Kings (danske sigaretter). Som et 3. alternativ kan jeg røyke Malboro light..
Jeg har røyket i 10 år nå men har aldri vært en stor røyker.
Jeg har vært veldig forkjølet en stund, så jeg har prøvd å slutte.. Så for tiden røyker jeg kun til fest (dvs. ca 2 ganger i uka heh). Jeg har overhode ingen tro på at jeg kan slutte helt, så lenge jeg bor i Danmark (med mindre de kjører Norsk strategi snart).
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Søn 04 Jun 2006, 16:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| Zylfia skrev: | | aniraC skrev: | kjipern for dere da..fordi det er faen meg digg med en røyk og kaffe uti sola nå  |
Hver sin smak, kan være digg for deg, men for meg er det bare hoste og ubehag
Digg for min del er heller frisk luft, kjenne lukta av nyslått gress og andre dufter man forbinder med sommer  |
Oh, så enig
Men for å svare på det opprinnelige spørsmålet: nei, jeg røyker ikke. Aldri forsøkt så mye som ett drag. Det holdt lenge med en bestemor som selv røyka og innprenta i meg at jeg aldri måtte finne på å gjøre noe så dumt som å begynne å røyke. Var det én ting hun angra på her i livet, så var det nok det.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 05 Jun 2006, 16:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg røyker, begynte da jeg var 14. Røyker alt fra 2 til 20 på en dag. det samme gjelder mannen min. Vi røyker Petterøes Lyseblå vi da... rulletobakk. Så vi har rullemaskin og winnertip. Kjempekjekt. Vi kjøper kun røyk i sverige, og når bare jeg røyker (gubben slutter sånn over littl engre perioder på vinteren) så har jeg faktisk en pakke i 2 uker. så så veldig gælig er det ikke.
Jeg kan tenke meg å slutte en gang, men jeg gidder liksom ikke nå. Nemlig.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Man 05 Jun 2006, 18:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|