|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Krutt-kim
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2006 Innlegg: 26
|
De mintgrønne fortelling fra det virkelige liv
Denne tråden handler om et av verdens mest beryktede mysterier, kjent som "De mintgrønne".
Ytterst få bilder er eller vil bli tatt, men noen skjeldne eksemplarer eksisterer, og av disse er bare 2 publisert (nedenfor)
Under parrings-akten:
I angrep:
Disse juvelene ble etter myten tatt av et kamera montert på ryggen til en katt. Katten snek seg lydløst innpå "De mintgrønne" mens de var opptatt med sitt, og rakk å ta to bilder før den ble groteskt tilintetgjort på uforklarlig vis.
Vemmelig sier du?
Ja, definitivt!
Men for å komme til min egen historie.
Torsdag i forige uke hadde jeg akkurat kommet hjem fra min daglige handletur på g-sport. I snaddertasken hadde jeg med meg dagens kjøp, nemlig et par ferske ullvang-sokker. Så skjer det uforklarlige. Brått blir ullvang-sokkene revet vekk fra meg og på hendene har jeg uten forvarsel "De mintgrønne" (Ja det er sant!). Jeg skriker ut i frustrasjon, frykt samt aggresjon, men rekker ikke å samle tankene før "De mintgrønne" alt er vekk.
Jeg var selv en tviler før denne hendelsen, men nå er jeg troende og mitt eneste mål i livet er å formidle mitt vitnesbyrd til menneskeheten. Fordi jeg selvfølgelig ikke var i stand til å ta fotografier, så har jeg tegnet en stripe av hendelsen i håp om å vinne tillit og sympati:
mvh.
krutt-kim
ps. jeg elsker dere
|
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 20:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knappestøper
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Her et sted
|
o.O
så det er noen der ute som har sett dem? jeg som bare trodde det var en røverhistorie..
|
_________________ "This is bat-country!"
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 20:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Så det er du som har dem nå? Bra, da kommer de vel ikke til meg på en stund...
Hadde seks par ullsokker da jeg slutta i militæret, men plutselig fikk jeg besøk av De Mintgrønne. Nå har jeg ingen ullsokker...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 21:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|

|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 21:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Men hva om man har noen mintgrønne sokker?
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 04:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vaffeldyret
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005 Innlegg: 220 Bosted: Asker
|
Heldigvis har jeg ikke truffet dem ennå...
Velkommen til DSGF, forresten! 
|
_________________ Liberae sunt nostrae cogitationes
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 09:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|