|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Off Topic
Jeg har en tendens til å rote meg bort i alle slags distraherende detaljer, som jeg bare må fortelle, ofte fordi jeg mener at det er en soleklar sammenheng mellom det faktiske tema, og det jeg da begynner å fortelle. Folk er ikke alltid enige i det...
Derfor starter jeg denne tråden. Her kan man rote seg ut i mile-lange historier som ikke har med noe som helst å gjøre
Jeg starter derfor med å gjøre det jeg liker best, flørte litt med alle de kjekke gutta her... *blafre med øyenvippene*
Det er ikke tvil om at dsgf har samlet masse flotte guttebasser under et "tak". Og alle er så herlig forskjelllige! Derfor er det noe for enhver smak Namme guttene! (og så en er her forresten utrolige mange nydelige jenter her også!!!!)
|
Skrevet: Man 08 Mai 2006, 19:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Og eg går under begge kategorier??
Kvinne i alle land untatt Norge 
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Man 08 Mai 2006, 21:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Hehe, *flørte med Pyro og alle andre jentene som ikke har noe imot det, og til og med guttene hvis de skulle ønske det*
O.T: Jeg skulle kjøpe vanngevær til gk/vk1-mishandlingen under russetiden i går, og kjøpte to stk. til bare litt over 30 kr.. men det ene funker ikke, så jeg vurderer å bytte den. Ingen vanngevær funker ordentlig, og de aller fleste blir ubrukelige på kort tid... Dessuten lekker de slik at den som holder blir våtere enn offeret.
Oi! Der kom på sangen "A taste of Honey" på Winamp.. det er en av mine favoritt Beatles sanger, sammen med "Girl, "Eleanor Rigby", "Michelle" og endel flere...
Yesterday,
All my troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, I believe in yesterday.
Suddenly,
I'm not half the man I used to be,
There's a shadow hanging over me,
Oh, yesterday came suddenly.
Men teksten stemmer ikke bra for meg.. bortsettfra at jeg er småstressa pga. noe jeg ikke burde stresse over, har jeg det som plommen i egget... 
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 07:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Altså, det suger å sove med linser. Det gjør vondt i øya, de klør og er generelt mer i veien enn mannepupper. Dessuten klør jeg i nakken, vurderer å klippe meg. Nakken knaker som den vaffelkjeksen jeg tråkka på istad også. Jeg er ikke minst også fyllesjuk. Moralen? Ikke sov i 90 grader i en rundkjøring, it's just not worth it 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 12:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Sove i rundkjøring? De er jo til for å spise frokost, det vet jo alle!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 13:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knappestøper
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Her et sted
|
i dag skulka jeg de to første timene for å spise is med en kamerat, også møtte vi en annen kamerat som også ville ha is. også etterpå skulle jeg ha gym, men så møtte jeg to jenter fra klassen min som ville ha is så jeg og han kamerat nr 2 dreit i gymmen og spiste is ( spiste fire is før kl 1030 i dag.. ikke så allerverst syns jeg) sammen med dem også. og da vi satt i gresset og slikka is og sol, sa hun ene at nå fikk hun lyst til å kjøre båt! så da dro vi tilbake til skolen for å hente månedskort, og da møtte vi ei til som vi lurte med oss ut, også dro vi ned til vippetangen og tok den første båten som kom rundt fra øy til øy.. så dro vi bide og førnøyde tilbake til skolen, og lo av alle de som hadde løpt coopertesten inni den svette og klamme gymsalen..
coopertesten er grusom.. mongo at karakteren din avhenger av hvor mange runder du kan løpe mens halve klassen sitter og ser på deg og teller..
|
_________________ "This is bat-country!"
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 20:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Krutt-kim
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2006 Innlegg: 26
|
mathianus skrev: | Altså, det suger å sove med linser. Det gjør vondt i øya, de klør og er generelt mer i veien enn mannepupper. Dessuten klør jeg i nakken, vurderer å klippe meg. Nakken knaker som den vaffelkjeksen jeg tråkka på istad også. Jeg er ikke minst også fyllesjuk. Moralen? Ikke sov i 90 grader i en rundkjøring, it's just not worth it  |
hoho, mathias jo.. minsanten
|
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 20:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Krutt-kim skrev: | mathianus skrev: | Altså, det suger å sove med linser. Det gjør vondt i øya, de klør og er generelt mer i veien enn mannepupper. Dessuten klør jeg i nakken, vurderer å klippe meg. Nakken knaker som den vaffelkjeksen jeg tråkka på istad også. Jeg er ikke minst også fyllesjuk. Moralen? Ikke sov i 90 grader i en rundkjøring, it's just not worth it  |
hoho, mathias jo.. minsanten |
hoho, meg ja.. kaipai/gello jo?
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Krutt-kim
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2006 Innlegg: 26
|
jeg er krutt kim og jeg kjenner deg fra myspace.. sjekk gjerne ut min side som du finner i signaturen
|
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 22:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Krutt-kim skrev: | jeg er krutt kim og jeg kjenner deg fra myspace.. sjekk gjerne ut min side som du finner i signaturen |
knis, artig. Jeg kjenner deg igjen fra Kaffehelvete, omtrent på den tiden da Kim oppdaget meningen med livet.
|
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 23:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Qystein
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Levanger
|
Kim er tøff! fantastiske striper om "kim" likte den hvor han planter tre i hagen 
|
_________________ When there's no more room in hell,
the dead will walk the earth.
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 11:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lord
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Apr 2006 Innlegg: 32 Bosted: PÃ¥ Toppen
|
Balla mine klør uanstendig...
|
_________________ I am surprised.
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 22:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Lord skrev: | Balla mine klør uanstendig... |
FAAAAAAR more than I needed to know...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 22:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lord
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Apr 2006 Innlegg: 32 Bosted: PÃ¥ Toppen
|
Kan fortelle deg mye verre å mer usakelige ting en det
|
_________________ I am surprised.
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 22:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Joda, vet om del ufyselige ting selv...
Men grunnen til at jeg reagerte så kraftig til å begynne med var at jeg leste k-en i "klør" som en b...
|
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 22:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Asfrith skrev: | Joda, vet om del ufyselige ting selv...
Men grunnen til at jeg reagerte så kraftig til å begynne med var at jeg leste k-en i "klør" som en b... |
AO! Slutt!!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 08:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg er så dårlig til å planlegge!!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 09:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Samme her. Det går greit så lenge jeg bare planlegger for meg selv, men så snart det kommer til en ekstra faktor, er jeg ute og kjøre traktor på E6.
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 09:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Lord skrev: | Balla mine klør uanstendig... |
Så klø dem, da vel? Jeg gidder ikke gjøre det for deg 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 13:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Å klø seg på testiklene kan være meget tilfredsstillende det, så vet ikke om jeg ville klagd over dét.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 14:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |