DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Word som kræsjer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [1 Post]  
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Word som kræsjer

Jeg har følgende problem: jeg sitter og jobber i Word uten noen andre programmer oppe. Etter eget forgodtbefinnende fryser Word, jeg får beskjed om at programmet har forårsaket et problem og må lykkes, og snipp snapp snute, så var det eventyret ute.

Windows er oppdatert.
Office 2003 Pro er (re)installert og oppdatert.
Har kjørt grundig virusscan i sikkerhetsmodus - ingen virus. Tilsvarende med Adaware.

Før jeg oppdaterte til Office 2003 virket det som at samtidig som problemene dukket opp, så begynte Word å lagre tmp-filer som bare rakkern. Vanligvis skal jo disse slettes når man lukker Word, men dengang ei - nå forble de plutselig på disken. Etter oppdatering til Office 2003 virker det som om dette har løst seg, men Word har allikevel prestert å kræsje. Virker som om den lager en ny tmp-fil for praktisk talt hver gang jeg trykker på lagre-knappen. Når hver tmp-fil er på innpå 500 kb sier det seg selv at dette er litt upraktisk, men jeg vet ganske enkelt ikke om dette er normal Word-oppførsel.

Noen kloke hoder som vet hva den forgrømmade maskina mi driver med?

InnleggSkrevet: Tir 02 Mai 2006, 22:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [1 Post]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet