DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Uforpliktende... kos (ikke sex)
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [45 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
 Uforpliktende... kos (ikke sex)
Er det mye enklere å få sex enn å få kos?

En ting jeg har lurt litt på....

Det virker som om det skal være ganske enkelt (ihvertfall for jenter) å gå på byen og få seg litt uforpliktende sex. Men uforpliktende kosing, derimot, det blir vel verre? Jeg snakker om å finne noen som kunne tenke seg å pjuske en litt i håret, ligge inntil og stryke på, holde rundt, osv, uten at det blir sex ut av det.

"Hei, bli med på litt lakengymnastikk?" er liksom greit, men "Hei, hva med armkrok og film?" er litt annerledes...

(hehe... når man sier "uforpliktende kos", så høres det ut som en omskrivning av sex, forresten Wink )

I New York arrangerte man jo faktisk koseparties for single mennesker... (finner ikke linken nå). Det høres jo unektelig litt sært ut, når jeg tenker meg om Smile Nå vil vel kanskje folk si at swingersparties er litt sært også, men det er ihvertfall et litt mer utbredt fenomen så vidt jeg vet?

Hvorfor er det sånn egentlig?

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 17:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Så sant jeg hadde vært singel og en trivelig dame hadde foreslått film og armkrok hadde jeg med glede sagt ja, jeg..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 18:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
heh - kult Smile
Personlig ville jeg trodd det var noe som fikk loonie-alarmen til å gå hos gutta...
Ville du tenkt at det var et forsøk på å kapre deg som kjæreste? Eller kunne det bare dreid seg om armkroken også?

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 18:39
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Jeg har kosekammerat! Very Happy

Vi er venner, gode venner, drar på kino eller kafe sammen, eller har filmkveld alene, osv.. Han er ikke redd for å gi lange klemmer og holde rundt meg når jeg er nedfor, selv om det er midt på gata i byn. Vi er ikke i nærheten av noe mer enn vennskap engang.. Har det bare skikkelig kos sammen Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 20:11
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Høres ut som noe jeg kunne blitt med på (koseparty). Etter rundt 70 arbeidstimer de siste 5 arbeidsdagene så hadde det vært fint med en armkrok og en god film. Jeg er klar for kos etter 5. mai. Gleder meg stort til å bli ferdig med den brikken.

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 23:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
calyptomena skrev:
heh - kult Smile
Personlig ville jeg trodd det var noe som fikk loonie-alarmen til å gå hos gutta...
Ville du tenkt at det var et forsøk på å kapre deg som kjæreste? Eller kunne det bare dreid seg om armkroken også?

Neida, kunne vel godt tolket det som uforpliktende, men det avhenger jo endel av resten av signalene som sendes ut, da.. Men ville ikke tenkt at en dame var ute etter å ha meg som kjæreste bare fordi hun synes det er kos å klemme litt.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 23:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Har allerede et par slike venninner, så hvorfor ikke? Jeg liker å se film, jeg liker å se dem sammen med venner, så hvorfor ikke? Hvis jenta vil ha en armkrok mens filmen går, så er jeg åpen for det, uten nødvendigvis å kreve noe mer senere.

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 23:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..

-Jeg vil også ha en kose venn!

InnleggSkrevet: Fre 28 Apr 2006, 15:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Vil også ha kosekamerat Very Happy

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Fre 28 Apr 2006, 17:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ennasus skrev:
Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..

Jeg er ikke enig. Jeg har i lang tid kost på masse mennesker rundt meg, og deler villig vekk klemmer til hvem det skulle være. Jeg kunne godt holdt rundt en jente uten at det gikk ut over min intimitetssektor. Kanskje jeg bare er *gasp* spesiell?

InnleggSkrevet: Fre 28 Apr 2006, 20:22
Ennasus
l33t
l33t

Asfrith skrev:
Ennasus skrev:

Jeg er ikke enig. Jeg har i lang tid kost på masse mennesker rundt meg, og deler villig vekk klemmer til hvem det skulle være. Jeg kunne godt holdt rundt en jente uten at det gikk ut over min intimitetssektor. Kanskje jeg bare er *gasp* spesiell?

Kan godt være du er det Wink
Men altså, det er ytterst få som får kos av meg, desverre Razz Og jeg synes likevell at kos ikke funker hvis det ikke er intimt. Mulig jeg er litt spesiell også..

InnleggSkrevet: Fre 28 Apr 2006, 23:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Asfrith skrev:
Ennasus skrev:

Men altså, det er ytterst få som får kos av meg, desverre Razz Og jeg synes likevell at kos ikke funker hvis det ikke er intimt. Mulig jeg er litt spesiell også.. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Fre 28 Apr 2006, 23:55
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ennasus skrev:
Asfrith skrev:
Ennasus skrev:

Men altså, det er ytterst få som får kos av meg, desverre Razz Og jeg synes likevell at kos ikke funker hvis det ikke er intimt. Mulig jeg er litt spesiell også.. Rolling Eyes

I USA tror mange at kyllingsuppe er en universalmedisin. Jeg for min del tror at klemmer er det. Problemer forsvinner riktignok ikke hvis du får en klem, men de blir gjerne mindre og mer håndterbare da. Hvis du noensinne vil ha en klem av meg, er det bare å spørre! Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 29 Apr 2006, 00:30
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
Hah, hvor dumt det enn høres ut så tror jeg kos (med jente) er viktigere for meg enn sex eller kyssing... Men samtidig er det slik at kosing unektelig gir lyst på sex da... Hvis jeg skulle fått sex for hver klem, så hadde jeg nok vært veldig, veldig billig av meg 0_O

For meg hadde det funka veldig fint, "Skal du bli med hjem for å se på film og kose uforkliktende uten sex", om jeg ikke hadde hatt kjæreste jeg er veldig glad i allerede.. Razz

InnleggSkrevet: Lør 29 Apr 2006, 20:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg er veldig, veldig god på uforpliktende kos. Dvs, jeg er en selverklært koseterapeut. Deler stadig ut kos og klemmer til de som måtte befinne seg innen rekkevidde, og er et særdeles godt redskap i kampen for sosialisering av stakkarslige sjenerte nerder.

Jammen godt Andreas ikke er av den sjalue typen... Wink

InnleggSkrevet: Søn 30 Apr 2006, 15:42
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

songbird skrev:
Jeg er veldig, veldig god på uforpliktende kos. Dvs, jeg er en selverklært koseterapeut. Deler stadig ut kos og klemmer til de som måtte befinne seg innen rekkevidde, og er et særdeles godt redskap i kampen for sosialisering av stakkarslige sjenerte nerder.

Jammen godt Andreas ikke er av den sjalue typen... Wink

Sant nok, sjalusi og klemme-/koseterapi er en dårlig kombinasjon... Sad La oss dra ut på en kamp mot sjalusimonsteret! Sammen kan vi drepe det! Cool

InnleggSkrevet: Søn 30 Apr 2006, 15:49
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
haakoo skrev:
Høres ut som noe jeg kunne blitt med på (koseparty). Etter rundt 70 arbeidstimer de siste 5 arbeidsdagene så hadde det vært fint med en armkrok og en god film. Jeg er klar for kos etter 5. mai. Gleder meg stort til å bli ferdig med den brikken.

kan sikkert hjelpe deg jeg Wink

InnleggSkrevet: Søn 07 Mai 2006, 22:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Heh, nei, det hadde nok blitt for sært er jeg redd. "uforpliktende" kos.. jeg mener.. hm.

InnleggSkrevet: Tir 09 Mai 2006, 12:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Kos er vanskeligere enn sex, fordi det krever mere selvbeherskelse. Kos kan så lett skli over i sex, dersom man ikke passer seg...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Ons 10 Mai 2006, 10:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Hihi, med den kommentaren passet avataren din veldig veldig godt. Razz

InnleggSkrevet: Ons 10 Mai 2006, 11:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [45 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet