|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Uforpliktende... kos (ikke sex) Er det mye enklere å få sex enn å få kos?
En ting jeg har lurt litt på....
Det virker som om det skal være ganske enkelt (ihvertfall for jenter) å gå på byen og få seg litt uforpliktende sex. Men uforpliktende kosing, derimot, det blir vel verre? Jeg snakker om å finne noen som kunne tenke seg å pjuske en litt i håret, ligge inntil og stryke på, holde rundt, osv, uten at det blir sex ut av det.
"Hei, bli med på litt lakengymnastikk?" er liksom greit, men "Hei, hva med armkrok og film?" er litt annerledes...
(hehe... når man sier "uforpliktende kos", så høres det ut som en omskrivning av sex, forresten )
I New York arrangerte man jo faktisk koseparties for single mennesker... (finner ikke linken nå). Det høres jo unektelig litt sært ut, når jeg tenker meg om Nå vil vel kanskje folk si at swingersparties er litt sært også, men det er ihvertfall et litt mer utbredt fenomen så vidt jeg vet?
Hvorfor er det sånn egentlig?
|
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 17:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Så sant jeg hadde vært singel og en trivelig dame hadde foreslått film og armkrok hadde jeg med glede sagt ja, jeg..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 18:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
heh - kult
Personlig ville jeg trodd det var noe som fikk loonie-alarmen til å gå hos gutta...
Ville du tenkt at det var et forsøk på å kapre deg som kjæreste? Eller kunne det bare dreid seg om armkroken også?
|
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 18:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Jeg har kosekammerat!
Vi er venner, gode venner, drar på kino eller kafe sammen, eller har filmkveld alene, osv.. Han er ikke redd for å gi lange klemmer og holde rundt meg når jeg er nedfor, selv om det er midt på gata i byn. Vi er ikke i nærheten av noe mer enn vennskap engang.. Har det bare skikkelig kos sammen 
|
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 20:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Høres ut som noe jeg kunne blitt med på (koseparty). Etter rundt 70 arbeidstimer de siste 5 arbeidsdagene så hadde det vært fint med en armkrok og en god film. Jeg er klar for kos etter 5. mai. Gleder meg stort til å bli ferdig med den brikken.
|
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 23:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
calyptomena skrev: | heh - kult
Personlig ville jeg trodd det var noe som fikk loonie-alarmen til å gå hos gutta...
Ville du tenkt at det var et forsøk på å kapre deg som kjæreste? Eller kunne det bare dreid seg om armkroken også? |
Neida, kunne vel godt tolket det som uforpliktende, men det avhenger jo endel av resten av signalene som sendes ut, da.. Men ville ikke tenkt at en dame var ute etter å ha meg som kjæreste bare fordi hun synes det er kos å klemme litt.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Har allerede et par slike venninner, så hvorfor ikke? Jeg liker å se film, jeg liker å se dem sammen med venner, så hvorfor ikke? Hvis jenta vil ha en armkrok mens filmen går, så er jeg åpen for det, uten nødvendigvis å kreve noe mer senere.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 27 Apr 2006, 23:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..
-Jeg vil også ha en kose venn!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 28 Apr 2006, 15:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Vil også ha kosekamerat 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Fre 28 Apr 2006, 17:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Ennasus skrev: | Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..
-Jeg vil også ha en kose venn! |
Jeg er ikke enig. Jeg har i lang tid kost på masse mennesker rundt meg, og deler villig vekk klemmer til hvem det skulle være. Jeg kunne godt holdt rundt en jente uten at det gikk ut over min intimitetssektor. Kanskje jeg bare er *gasp* spesiell?
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 28 Apr 2006, 20:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Asfrith skrev: | Ennasus skrev: | Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..
Jeg er ikke enig. Jeg har i lang tid kost på masse mennesker rundt meg, og deler villig vekk klemmer til hvem det skulle være. Jeg kunne godt holdt rundt en jente uten at det gikk ut over min intimitetssektor. Kanskje jeg bare er *gasp* spesiell? |
Kan godt være du er det
Men altså, det er ytterst få som får kos av meg, desverre Og jeg synes likevell at kos ikke funker hvis det ikke er intimt. Mulig jeg er litt spesiell også..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 28 Apr 2006, 23:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Asfrith skrev: | Ennasus skrev: | Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..
Jeg er ikke enig. Jeg har i lang tid kost på masse mennesker rundt meg, og deler villig vekk klemmer til hvem det skulle være. Jeg kunne godt holdt rundt en jente uten at det gikk ut over min intimitetssektor. Kanskje jeg bare er *gasp* spesiell? |
Kan godt være du er det
Men altså, det er ytterst få som får kos av meg, desverre Og jeg synes likevell at kos ikke funker hvis det ikke er intimt. Mulig jeg er litt spesiell også.. 
|
Skrevet: Fre 28 Apr 2006, 23:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Ennasus skrev: | Asfrith skrev: | Ennasus skrev: | Det er nok fordi kosing er mer intimt, og da lar man noen komme helt inn på seg.. Kos funker ikke hvis det ikke er intimt. Av en eller annen grunn gjør sex det. Tydeligvis. Rart det der..
Kan godt være du er det
Men altså, det er ytterst få som får kos av meg, desverre Og jeg synes likevell at kos ikke funker hvis det ikke er intimt. Mulig jeg er litt spesiell også..  |
I USA tror mange at kyllingsuppe er en universalmedisin. Jeg for min del tror at klemmer er det. Problemer forsvinner riktignok ikke hvis du får en klem, men de blir gjerne mindre og mer håndterbare da. Hvis du noensinne vil ha en klem av meg, er det bare å spørre! 
|
Skrevet: Lør 29 Apr 2006, 00:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Hah, hvor dumt det enn høres ut så tror jeg kos (med jente) er viktigere for meg enn sex eller kyssing... Men samtidig er det slik at kosing unektelig gir lyst på sex da... Hvis jeg skulle fått sex for hver klem, så hadde jeg nok vært veldig, veldig billig av meg 0_O
For meg hadde det funka veldig fint, "Skal du bli med hjem for å se på film og kose uforkliktende uten sex", om jeg ikke hadde hatt kjæreste jeg er veldig glad i allerede.. 
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Lør 29 Apr 2006, 20:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg er veldig, veldig god på uforpliktende kos. Dvs, jeg er en selverklært koseterapeut. Deler stadig ut kos og klemmer til de som måtte befinne seg innen rekkevidde, og er et særdeles godt redskap i kampen for sosialisering av stakkarslige sjenerte nerder.
Jammen godt Andreas ikke er av den sjalue typen... 
|
Skrevet: Søn 30 Apr 2006, 15:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
songbird skrev: | Jeg er veldig, veldig god på uforpliktende kos. Dvs, jeg er en selverklært koseterapeut. Deler stadig ut kos og klemmer til de som måtte befinne seg innen rekkevidde, og er et særdeles godt redskap i kampen for sosialisering av stakkarslige sjenerte nerder.
Jammen godt Andreas ikke er av den sjalue typen...  |
Sant nok, sjalusi og klemme-/koseterapi er en dårlig kombinasjon... La oss dra ut på en kamp mot sjalusimonsteret! Sammen kan vi drepe det! 
|
Skrevet: Søn 30 Apr 2006, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
haakoo skrev: | Høres ut som noe jeg kunne blitt med på (koseparty). Etter rundt 70 arbeidstimer de siste 5 arbeidsdagene så hadde det vært fint med en armkrok og en god film. Jeg er klar for kos etter 5. mai. Gleder meg stort til å bli ferdig med den brikken. |
kan sikkert hjelpe deg jeg 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 07 Mai 2006, 22:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Heh, nei, det hadde nok blitt for sært er jeg redd. "uforpliktende" kos.. jeg mener.. hm.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 12:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Kos er vanskeligere enn sex, fordi det krever mere selvbeherskelse. Kos kan så lett skli over i sex, dersom man ikke passer seg...
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Hihi, med den kommentaren passet avataren din veldig veldig godt. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 11:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |