DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Duppeditter
Jeg har kjøpt mobil, for andre gang i mitt liv! (+ noen spm)
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
 Jeg har kjøpt mobil, for andre gang i mitt liv! (+ noen spm)
Det ble en:

Nokia 6230!

Jeg har hatt en 3310 i 100 år. Kjøpte den hvertfall før konfirmasjonen, og det er nok 4-5 år siden. 3310 funka faktisk fremdeles perfekt, selv om batteriet fort ble tomt. Men jeg savnet en kalender, og jeg kunne ikke lese mms jeg mottok.

Samtidig lurer jeg på; hvordan får jeg billigst mulig lastet sanger inn på mobilen? Den har infrarød, bluetooth og kabel-støtte. Jeg sjekket på Telebutikken + en mobilbutikk til i går, bluetooth og kabel kostet begge rundt 500 kr. Kan jeg kjøpe en infrarød-greie jeg kobler til dataen gjennom USB? Virker det like bra som bluetooth adapter, bare tregere? Kanskje den er billigere? Fordi jeg har ikke lyst til å bruke 500 kr ekstra bare for å laste inn mp3 på mobilen... Eller kanskje man kan kjøpe billigere bluetooth-greie.

Og hva er forskjellen på bluetooth adaptere class 1 og class 2?

Og er det et fett hvilken minnebrikke jeg kjøper? Merke og sånt? Det er store prisforskjeller, og den som fulgte med har bare 32 mb.

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 11:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Bluetooth-adapter 500 spenn??
Da har du nok kikket på feil plass, min venn! Og det er nok det rimeligste alternativet, ja.. kabel er hvertfall dyrere, og IR er meget tregt. Siste alternativ hadde vært minnekortleser, men det koster vel og litt..

Here you go:
http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSearchQuery=d-link+bluetooth&fromform=true&x=0&y=0
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 18:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
Thank you!! Har nå kjøpt adapter... Den kosta 300, er bare 100 kr unna det billige. Orker ikke bestille gjennom nettet eller lete meg fram til de ALLER billigste stedene, expert hadde det hvertfall 200 kr billigere enn mobilbutikken.

Synes bluetooth er litt tregt, jeg Razz Tar lang tid å overføre en sang. Blitt for vant til adsl... Lurer på hvor lang tid det hadde tatt med infrarød. *frysninger på ryggen*

Nå lurer jeg bare på minnebrikke, men jeg burde klare det selv Razz

InnleggSkrevet: Tor 27 Apr 2006, 20:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Duppeditter
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet