|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Drømmefall
Noen som vet om det er ute på fredag ? Er litt spent jeg..
|
Skrevet: Ons 26 Apr 2006, 10:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Ja, jeg mener at det kommer på fredag... men jeg skal ikke ha det før etter eksamen, ellers kommer jeg til å stryke med glans... 
|
Skrevet: Ons 26 Apr 2006, 10:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Det er ute det, *prøve å skjule sin skuffelse*
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Lør 29 Apr 2006, 09:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
SKUFFA? :O Jeg tviler på at det er et DÅRLIG spill... det er sikkert ikke like bra som Den Lengste Reisen, men jeg gleder meg som en liten unge i en eller annen butikk 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 29 Apr 2006, 10:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Deidara
Främling

Ble Medlem: 25 Apr 2006 Innlegg: 13
|
Har det, min søster sitter og spiller det ved siden av meg.
Styresystemet er litt klumsete... Mye "hverdagsprating" med folk nå i starten. Ellers ser det bra ut. Bedre grafikk enn den Lengste Reisen, men den Lengste Reiser var morsommere i starten enn dette.
|
Skrevet: Lør 29 Apr 2006, 15:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Mulige spoilere
Jeg er faktisk uenig i grafikken. Jeg synes 3d-en er dårlig gjennomført, og hadde foretrukket om de hadde gått videre med de hadde fra Den Lengste Reisen. Omgivelsene er til tider ganske pene, men karakterene er håpløse
Jeg er straks ferdig med spillet, og er ikke i nærheten av å bli så engasjert som jeg var i forgjengeren, men hey, det har sine høydepunkter allikevel. Slåssystemet er unødvendig og tungt, og jeg har aldri likt slike ting i adventurespill.
Men dette er bare whining fra meg, egentlig.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 30 Apr 2006, 16:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Jeg hadde belaget meg på å bli skuffa ettersom det alltid er vanskelig å innfri forventningene til fans med oppfølgere. Og dette er jo faktisk et spill jeg har venta på i flere år også.
Spillet er selvfølgelig mer action-orientert, og det er mye dialog. Det kunne kanskje vært litt flere puzzles også. De norske skuespillerprestasjonene er vel kanskje ikke så mye å skryte av heller, men jeg synes forsovidt Ingeborg Raustøl gjør en god jobb som Zoë.
Men jeg må si jeg er ganske positiv til utfallet allikevel, og synes Funcom har gjort en bra jobb. Det er jo en fengende historie som driver spilleren fremover og ikke minst flott grafikk å se på.
|
Skrevet: Tor 04 Mai 2006, 23:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
La inn spillet på fredag kveld, og nå er jeg gjennom. Selv om jeg har jobbet sju timer hver dag, og så har jeg jo sovet litt også...
Spillet i seg selv var ok synes jeg, men slutten var for brå og skuffende...
|
Skrevet: Man 29 Mai 2006, 22:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |