|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Age of Conan *glede seg til*
Her er litt informasjon om Age of Conan, FunComs nyeste MMORPG som (i følge FC) slippes i siste kvartal av 2006.
Key to the aesthetic that the Funcom development team is using for Age of Conan is the idea that Conan's Hyborea is far removed from your standard-issue Tolkien-esque pseudo-medieval-Europe fantasy world. Hyborea is brutal, savage, dark, and lush world filled with decadent civilizations battling with brutish nations, monsters out of a Lovecraft nightmare, and the raw sexuality of oiled-up barbarians and chicks in chainmail. Some of that isn't terribly pretty, though. This is a world where slavery, murder, blood sports, human sacrifice, dark magic, and barbarism are utterly unquestioned facets of human existence.
Enemies in Age of Conan have sight, hearing, and olfactory senses. Yes, creatures can smell, which means that certain enemies won't be fooled by invisibility spells and opens up interesting gameplay avenues in which the player will need to mask, change, or eliminate their scent.
ER DET RART JEG GLEDER MEG??
Tralier 1
Trailer 2
|
Skrevet: Ons 26 Apr 2006, 09:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Ja, det vil definitivt bli noe nytt for datanerder verden over; å spille karakterer på nett som er nødt til å tenke på personlig hygiene... 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Ons 26 Apr 2006, 09:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
VG-TV har laget et lite intervju med utviklerne av Age of Conan.
|
Skrevet: Lør 05 Aug 2006, 20:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
gleder meg som en gris! hater/elsker wow nå, slutta å spille det, så jeg håper at beta av AoC kommer snart.
har utrolig lyst til å spille wow nå, pga nettørke hvor jeg bor.
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 00:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
WoW er fortsatt stas
Men Age of Conan ser ut til å ha bra pvp, wow suger på det.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 27 Aug 2006, 10:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |