|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Tok selvmord pga liten penis Er det virkelig SÃ… viktig?
Her kan dere lese om en 18 år gammel gutt i Singapor(Singapore?vet ikke hvordan det skrives på norsk)som tok sitt eget liv fordi han mente at penisen hans ikke var stor nok.
Er det virkelig så viktig for oss at det kan drive oss til selvmord?
Personelig er jeg ikke særlig opptatt av penis størelsen, men ville du vudert selvmord om du hadde hatt en veldig liten penis?
Jeg syntes det er helt sykt, man kan jo få diverse produkter for og pumpe opp penis osv hvis man ikke er fornøyd med størelsen, så han valgte den feige veien 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 16:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Tviler sterkt på at jeg ville ha vurdert selvmord bare på grunn av størrelsen på penisen min. Egentlig er jeg veldig fornøyd, og ingen har klaget på den enda.
Det første jeg tenkte da jeg begynte å lese var at dette ikke var det eneste problemet han hadde, kanskje han hadde blitt mobbet lenge og dette "bare" var utslagsgivende, men fra artikkelen virker det ikke som om dette ikke er tilfelle.
Men jeg vet at mobbeofre har en enorm evne til å skjule at de blir mobbet, så jeg holder på teorien min likevel.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 16:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Mulig han har blitt mobbet før ja, jeg har selv vonde minner fra guttegarderoben på skolen så det er fult mulig at han har blitt mobbet for størelsen på penisen i tilegg til "vanelig" mobbing. Men det virker jo som om han i tilfellet har klart og komme seg bra etter mobbingen. Det står jo der at han sa undskyld til kjæresten sin i selvmordsbrevet sitt, og han sa også at hans selvmord ikke hadde noe med eksamenpresset og gjøre, og når jeg ser at han nevnte eksamenpress så tenker jeg at han gjør det bra på skolen og leser mye til prøver og eksamener...så med kjæreste og alting så ser jeg virkelig ikke at liten penis kan være en god nok grunn til en så drastisk utvei Jeg tror det samme som Asfrith, det ligger nok mer bak.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 16:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Typisk teit avisoverskrift..
Folk begår selvmord pga alt mulig rart. Hva som er utløsende faktorer og om det er mer som ligger bak... vel, det er komplisert. Dette overrasker meg ca overhodet ikke.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MeeP
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Mar 2006 Innlegg: 85 Bosted: Lommedalen <3
|
vel.. faktisk så må du ha ganske god viljestyrke for å i det heletatt å kunne ta selvmord.. det er ikke noe du kan gjøre sånn uten vidre.. hvis f.eks. du prøver å stikke deg selv med en kniv.. det går ikke serlig bra.. viljen din sier rett og slett nei.. ( har ihvertfall blitt fortalt slik og vel.. jeg tror han :p )
så av en side av saken hadde jeg ikke klart det fordi jeg ikke hadde klart å overbesvise min viljestyrke om at det er ett godt valg
Så da til det andre.. om jeg hadde tatt selvmord pga for liten penis... nei, det høres nesten litt for dumt ut.. livet er ikke bare penis penis penis.. live life man, you only live once det er ett fint "saying" som er greit å følge 
|
_________________ "It's all a moo-point..
It's a cows opinion..
Not intresting...
It's a moo" ^^
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 16:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Dette lyder for tåpelig til å være sant. 
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 19 Jun 2006, 13:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Nenja skrev: | Dette lyder for tåpelig til å være sant.  |
Hvorfor det? Skulle da tro at dårlig selvtillit er en av de største grunnene til selvmord..?
|
_________________ Never me...
Skrevet: Tir 20 Jun 2006, 15:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Jeg har en godt over gjennomsnittlig penis så jeg har det fint!
kremt... men asså.. herregud.. dette gir seg selv
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 01:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
RoR skrev: | Nenja skrev: | Dette lyder for tåpelig til å være sant.  |
Hvorfor det? Skulle da tro at dårlig selvtillit er en av de største grunnene til selvmord..? |
Det må i så fall være flere grunner til at han tok selvmord.
Eller er virkelig en liten penis nok? 
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Unnskyld meg, gutter, men what's the fuss about? Så penisen hans var liten, big deal! Hvis noen har mobbet denne gutten for det, er det bare patetisk. Stakkars fyr, hvis det var den eneste grunnen. Tror dere noen jenter vil avvise dere p.g.a størrelsen på den, eller? Det nekter jeg å tro, og hvis det noen gang er skjedd noen her, så fortjener dere bedre. Personlig syns jeg ikke det spiller noen rolle hvor mange centimeter den er så lenge den gjør jobben sin... Jeg skjønner ikke at det skal være å viktig for dere, jeg... We don't care, so please don't either!
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 20:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Liten penis er da ikke alt? Sjøl er jeg litt over snittet, men jeg kan ikke tenke meg at jeg hadde slitt med psyken om jeg hadde vært dårligere utstyrt.
Men det samme dukker vel opp hos jenter som mener de har for små pupper? Når det er sagt, så er jeg imot silikon. Fint å se på, dritt å ta på.
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 16:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |