|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Oblivion
Sorry folkens, men dette spillet skuffer... Jeg sitter og spiller, men jeg føler ikke noe særlig for å fortsette. Det gir liksom ikke denne "HERREGUD"-følelsen (hverken den positive eller negative varianten)
|
Skrevet: Man 03 Apr 2006, 01:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
noooo jeg som hadde gledet meg evig til og kjøpe det og sykemelde meg en uke...antar jeg heller får kjøpe meg mer spilletid i WoW
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 04 Apr 2006, 13:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Spillanmeldermannen i Adressa ville gi Oblivion terningkast 7, så jeg regner med at smaken er delt... Du får teste selv, og se hva du synes...
|
Skrevet: Tir 04 Apr 2006, 13:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

Ble Medlem: 11 Apr 2006 Innlegg: 19
|
Spillmagasinet ga det terningkast 12, og det var på en terning...
|
Skrevet: Ons 12 Apr 2006, 20:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Kom meg ikke ut av kloaken før jeg ble lei, men snakket med en jeg spilte WoW med og han mente jeg burde gi det en sjanse.
Vi får se om jeg kjeder meg nok i ferien til å gjør det i Oblivion.
|
Skrevet: Ons 12 Apr 2006, 21:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Nå har jeg spillt en del mer, og mangler fremdeles den der "WOW"-følelsen. Spillet er helt greit, men det er tydelig at det er laget for konsoll (jeg spiller på pc) - og det er en del småpirk jeg er missfornøyd med.
Jeg kunne kanskje gitt spillet terningkast 12 - hvis jeg fikk kaste med en d100 
|
Skrevet: Tor 13 Apr 2006, 00:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Yeh, fikk denne spillfrustrasjonen ganske raskt selv, men gi spillet litt tid og utforsk hvor genuint gjennomført det er så vil du raskt elske hett og intenst med spillet. gaming-entusiast? javisst.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 15 Apr 2006, 00:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jau, det gikk litt tregt i starten, men det ble mye bedre etterhvert. Er blitt totalt hekta jeg nå, enda bra jeg ikke har maskin til å spille det selv ellers hadde jeg aldri fått lest til eksamen.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Lør 06 Mai 2006, 13:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Det som trekker ned for de fleste er vel hvor vellagd det egentlig er og hvor mye det krever av en pc. Dro det inn til en venn av meg på funcom og lånte en av fridagene hans til å prøve det.. må bare bøye meg i beundring, det er helt sinnsykt hvor bra dette spillet er.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 14 Mai 2006, 01:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
hatt spillet i 5 dager, og har nå spilt det i rundt 50 timer.. Og jeg hadde skyhøye forventninger. Oblivion var faktisk grunnen til at jeg kjøpte Xbox 360. Dette spillet rocker! Kunne kansje vært litt mer varierte missions da. De går nesten alle sammen ut på å drepe noen, eller du må drepe noen for å nå målet ditt. 
|
Skrevet: Man 15 Mai 2006, 14:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Øyvind skrev: | hatt spillet i 5 dager, og har nå spilt det i rundt 50 timer.. Og jeg hadde skyhøye forventninger. Oblivion var faktisk grunnen til at jeg kjøpte Xbox 360. Dette spillet rocker! Kunne kansje vært litt mer varierte missions da. De går nesten alle sammen ut på å drepe noen, eller du må drepe noen for å nå målet ditt.  |
Jeg vil heller få et mission hvor jeg skal drepe noen enn og få et mission hvor jeg skal reise til en by som ligger 900 mil unna, bare for og snakke med en kar som gir meg et brev som jeg skal gi til en annen kar som er på andre siden av brettet... drepequest er kule ^^
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 15 Mai 2006, 17:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
sant, men HVORDAN man dreper burde varieres
|
Skrevet: Tor 25 Mai 2006, 15:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Øyvind skrev: | sant, men HVORDAN man dreper burde varieres |
Det er da bare en måte og drepe på? Du tar det tyngste, skarpeste du har og dæljer det i knollen på han du vil ha død
Eller du kan dytte de ned på bålet eller noe, men jeg liker selvfølgelig den "dælje det største du har i hodet på noen" metoden 
|
Skrevet: Tor 25 Mai 2006, 15:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

|
lol
|
Skrevet: Man 29 Mai 2006, 13:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jeg installerte spillet igår Jeg syntes det er kjempekult. Jeg har stjålet hester og drept og plyndret butikkeiere, det er bare kjedelig og følge storyen ^^ Noen som vet hvor jeg kan finne Theifs Guild? Antar at det er et her siden det var det i Elder Scrolls
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
darkfrog skrev: | Jeg installerte spillet igår Jeg syntes det er kjempekult. Jeg har stjålet hester og drept og plyndret butikkeiere, det er bare kjedelig og følge storyen ^^ Noen som vet hvor jeg kan finne Theifs Guild? Antar at det er et her siden det var det i Elder Scrolls |
Bare å snike deg rundt og stjele ting så finner de deg.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 17:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
jepp de har masse kjedlige quest i "imperial city"
assasins guild derimot....
|
Skrevet: Fre 09 Jun 2006, 18:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Bwahaha, jeg fant Theifs Guild, jeg bare smisket litt med tiggerne så viste de vei ^^
Er også Bloodletter i Arenaen nå, driver og sparer til en sånn 4000,- hest.
Om jeg kjøper hesten, må jeg mate den ogsånt da? Kan den rømme eller noe?
|
Skrevet: Lør 10 Jun 2006, 14:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg er Grand Champion i Arenaen... så ga jeg opp spillet 
|
Skrevet: Lør 10 Jun 2006, 16:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jeg har blitt vampyr Nå har jeg drevet med dette faens vampyr questet i evigheter men det er jo så jævlig drittquest... mistet lysten til og spille det nå... drittvampyrgreier.
|
Skrevet: Man 12 Jun 2006, 16:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |