DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Dyr ?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [40 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
 Dyr ?

Halloen:D

Noen her som har dyr?

Hvordan ?

Gjerne fortell positive og negative sider ved dyret og morsomme egenskaper, eller dårlige Wink

InnleggSkrevet: Søn 19 Feb 2006, 21:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg har ei søt katte Smile Domino heter hun og er 2,5år gammel.
Dette er en langhåret, svart og hvit katt (mest svart) av rasen gatemix fra Østfold.
Domino er veldig glad i å prate, og svarer gjerne på spørsmål med mjaaau, mrrrau osv. Hun forstår tilsynelatende mye av det jeg sier til ho, ho er nemlig veldig flink til å gjøre det jeg sier. Ho veit veldig godt når ho har gjort noe galt, men liker det tydeligvis ikke, så ho flyr på oss i steden. ho kan ikke fordra at vi plystrer, da hopper ho på oss og går gjerne etter ansikt eller det som er nærmest ansiktet Razz
Ho hater at det er mye snø ute, ettersom dette gjør det veldig vanskelig å knerte fugler.
Ho kan slippes ut overalt, og ser på alle stedene ho har vært innom som "hjem."

En annen artig ting med denne damen er at hun er skikkelig sjalu. Hvis jeg duller med nevøen min blir ho skikkelig furt, noe som resulterer i at ho til gjengjeld prøver å gjøre meg sjalu ved å overse meg for så å kose med samboer min Razz
Det skal nevnes at hun har et fetish-forhold til melkerullpapir, halvtomme tyggis-pakker, fishermans friend-pakker, snusbokser og hårnåler.

InnleggSkrevet: Søn 19 Feb 2006, 21:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Jeg har en liten pusekatt Very Happy Han er tre og en halv måned, og heter Bastian Bam Bam. Han er langhåra og stripete mørkegrå. Totalt hærlig Rulle! Han liker å ligge på nakken min, og av og til får han mjauekick som er utrolig plagsomt! Han bare sitter på gulvet og majuer nonstop i et kvarter...

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Søn 19 Feb 2006, 21:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Jeg har en snart ett år gammel Bassett, som heter Skye.
Herlig lange ører og masse rynker. Razz
Hun greier å trampe seg selv på ørene. Laughing
Hun liker å gå og bære rundt på ting, og stikker av med votter, sokker og luer. Sniker unna klær hun ligger og koser med i buret sitt.
Har blitt endel leting etter votter i det siste. Confused

Men ellers er hun snill og kosete, da. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Søn 19 Feb 2006, 22:11
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Jeg bor alene med en Beagle på 7 år som heter Balder..
Han fikk jeg gjennom omplassering.. Han er kjempe snill og grei og elsker å kose med barn og menn.. Kos fra jenter også funker, men han digger gutter/menn...
Balder har en fetish for sånn hund-bein.. Han er kjempe stolt etter at han har gjemt det bort.. Balder går for det meste rundt på to bein.. Han snakker hele tiden og lager koselyder.. Han nekter å stå opp før klokken elleve og det er egentlig ganske behagelig..
Balder er også veeeeldig oppmerksomhetssyk og starter å pipe og gråte hvis han ikke får koser han vil ha..

InnleggSkrevet: Man 20 Feb 2006, 14:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sufline
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005
Jeg har da en 9 år gammel kanin (dvergvedder)... Han er gammel! Han er veldig lat og oppmerksomhetssyk. Får han ikke kos av deg, pisser han på deg... Shocked Men han er litt smart også da... Har vi en papplate foran døra, så biter han tak i den, skyver den til side og stikker av... Men er han ute i hagen stikker han ikke av Smile Det er Brutus det

InnleggSkrevet: Man 20 Feb 2006, 18:05
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
sufline skrev:
Jeg har da en 9 år gammel kanin (dvergvedder)... Han er gammel! Han er veldig lat og oppmerksomhetssyk. Får han ikke kos av deg, pisser han på deg... Shocked Men han er litt smart også da... Har vi en papplate foran døra, så biter han tak i den, skyver den til side og stikker av... Men er han ute i hagen stikker han ikke av Smile Det er Brutus det

Vi hadde en svart dverghermelin som blei 11 år. De blir så kule når de blir gamle:D Chanti het han, og han stakk av totalt 4 ganger i løpet av sitt liv. og det var etter det kom flere kaniner på boligfeltet. men han gikk seg gjerne litt vill, så han endte opp med å løpe fram og tilbake på et sted til noen så han og tok han med hjem til oss. Han pisset dessuten på de han ikke likte. Deriblandt mamma fordi hun gikk på krykker, og på søstra mi fordi hu børsta han med en stålbørste da hu var 3 år. Dessuten plaget han lillebror da han var liten, for bror var veldig redd for denne lille kaninen. Laughing

Men jeg må bare si noe mer om min kjære katt: hun er utrolig kresen og må egentlig ha to typer tørrfor tilgjengelig til enhver tid for hun blir så fort lei av alt. Hun spiser dessuten nesten ikke våtfor, og når hun først spiser det så er det tydelig at det er for å irritere kattene til foreldra mine.
Det hun derimot glupsker i seg er tataraa: sjokoladekake. Vi snakker om en katt som ikke liker rå fisk og ikke spiser rått kjøtt heller. hun drikker bare vann. men sjokoladekake, det kan spises altså. hihihi

InnleggSkrevet: Tor 23 Feb 2006, 21:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Her er det lille sjarmtrollet mitt

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Tor 23 Feb 2006, 22:27
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
katten min har verdens største øyne og helt enormt mye pels. hun er den mest kosete katten jeg har hatt og når klokka bli over elleve maser hun på meg om at jeg må legge meg. når jeg står opp halv syv om morgenen blir hun kjempegretten fordi hun ikke kan skjønne hva jeg skal så tidlig opp for. og hele dagen ligger hun i sofaen og koser, hvis ikke hun jager usynlige monster rundt i leiligheten.
dessuten nekter hun å spise frokost før jeg har satt meg ned for og spise også.

InnleggSkrevet: Tor 23 Feb 2006, 23:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
Jeg har da en engelsk springer spaniel på 11 måneder, nettop fått sin første løpetid (noe herk) hun er UTROLIG skjønn og veeeeeldig bortskjemt. hun elsker yoghurt, slikker alltid yoghrtboksene når vi er feridge. hun blir helt salig:P akkurat nå sover hun ved siden av meg og er bare sååå søtRazz hun elsker doruller og skittent undertøy, en kosedyrløve og en morsom leke hun tar med seg rundt i huset for at noen skal leke med henne. hun er også veeeldig glad i swiffere og koster:P må ta henne med ut når vi skal rydde litt hjemme Laughing
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 00:05
Cheetah
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Jul 2005
Katter!

Jeg Har to nydelige katter! Susi og Rosabella. Har flere i huset også men det er ikke "mine" katter. De Heter Tara, Rozita og Zeuz.
Zeuz er ei sprø katt, klin gærn...men jeg er glad i han for det Smile Når han er kose er han så kosen at du ikke får fred i fra han, han mjauer for han vil at du skal kose med han. Han bruker å mjaue mens man koser med han, det betyr at du ikke koser godt jesus med han.
Rozita er en matmons:D Laughing Hun er ogsa litt gal...Hun klarer ikke å mjaue som de andre gjør...Hun oppfører seg ikke som en vandlig katt gjør og hun spiser ikke kattemat...Tørrfor bruker hun som sandkasse Very Happy
Tara er så søt og uskyldig, men rampete. Hun er utrolig kosen og han blir veldig fort rastløs å vet ikke hvor hun skal gjøre av seg...
Susi er den elste katta, men hun er da ung enda. Hun blir veldig lett sur å fornermet. Men når hun er kosen så skal hun vaske meg i annsiktet å på henderne. Hun sikler veldig når hun er kosen. Hun er veldig kresen i kosten å spiser nesten bare sausen i kattematen.
Rosabella er minstetøtta å veldig verslevoksen. Hun spiser ALT å er veldig glad i tomat. Hun tar hele tiden ifra moren (Rozita) sin mat slik at hun ikke får noe. Når hun er leksom er hun helt spinn vill. Men når hun er kosen så vet hun ikke hvor hun skal gjøre av seg.

Alle disse kattene er helt fantastiske! Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 01:55
Vaffeldyret
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005
Jeg har en grå dvergvedder, 6 år gammel, en gretten fyr som røyter en del. Hvis han ikke får kos, glor han på deg og slipper deg ikke med blikket før du er ute av rekkevidde. Han liker å erte marsvinet til søstra mi, og sover i doen sin.

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 09:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Psycholynx
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Mar 2006
yapp da!

Jeg har to pysekatter nå. Psycho på 2,5 år som liksom er sjefskatta i huset, og Lucifer på snart året som er den "dumme, blonde". Innekatter begge to.

Hadde ei schæfertispe på 6,5 år for inntil 3 uker siden da jeg måtte avlive henne pga sykdom. Sad
In My Secret Life

InnleggSkrevet: Lør 11 Mar 2006, 16:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Jan 2006
Jeg er veldig allergisk, men så jeg fikk ikke lov til å ha dyr, MEN jeg hadde verdens søsteste gris i to uker(var visst allergisk for den å Crying or Very sad ).. Vil bare si at husgris er mye søtere enn alle andre dyr.. Liker de søte nysselige tasse lydene mot gulvet... det søte ansiktet!
Husker vi fikk mange rare blikk da vi gikk tur.. men utrolig morsomt.. Anbefaler å skaffe seg det!! hvis du gjør det SI IFRA TIL MEG Very Happy Very Happy Very Happy

InnleggSkrevet: Søn 12 Mar 2006, 17:39
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg har ikke ikke noe eget dyr egentlig, men jeg kjøpt en degus til bestekompisen min som jeg har fått æren av å være gudfar til. Han heter Rotte-bob og er overraskende godt oppdratt. Jeg fant ham i et bur for seg selv fordi han ble visst mobba av de andre degusene. Det som viste seg var at de gnagde på halen hans hele tiden, så han bare løp i hjulet og spiste aldri.

Dermed var rottebob en slapp liten stakkar for et par måneder siden. Jeg syntes jo litt synd på Bob så jeg fjerna hjulet hans en stund, lagde et ganja-funkiesstyle hus av en 3liters isboks, lagde en hengekøye og ga ham et litt større hjul slik at han ikke kan løpe fullt så fort og lenge uten å bli sliten. Derfor har nå rottebob realisert seg selv, blitt ganske feit, hopper opp og ned i buret når han ser oss og kan som oftest gå fritt.

Forresten ser han utrolig kul ut når han blir kost med. Om noen har sett Shrek 2, så ligner han på den katten med støvler når han lager dådørøyne og vil bli med, bare at bob i tillegg lukker øynene nesten igjen og legger hoder over på siden. Ikke noen drapsmaskin nei Cool

InnleggSkrevet: Ons 15 Mar 2006, 11:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Psycholynx
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Mar 2006
Vet ikke helt hvor glad dere er i bilder her inne jeg (jeg er VELDIG glad i dem), men.. Rop ut så skal jeg prøve å begrense meg i tilfelle.

Uansett, her er dyra mine. Wink

Buffy jenta mi, som ble avlivet for 3 uker siden. (dypt savnet)

Psycho katt

Og "lille dumme blonde" (Lucifer)

In My Secret Life

InnleggSkrevet: Ons 15 Mar 2006, 14:35
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
Jeg har en veldig søt, men hjernedød kattepus =) Simba heter han, og er 100% drevet av primitive instinkter.

InnleggSkrevet: Fre 17 Mar 2006, 18:56
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har ikke dyr, men broren min og samboeren hans har. De har to katter. Dødsskjønne. Jackie og Ziggy Stardust.

Ziggy er redd for alt. Han er en stoooor hannkatt, men den største pysen.
Jackie vet hva hun vil ha. Hun spiser KUN våtfôr, så nå er hun på avvening. Stakkars lille katten står utenfor å klorer på vinduet når min bror kaster henne ut når han og damen hans skal spise.
også de to kattene er så skjønne, de kan ligge å klemme hverandre mens de sover Rulle!

InnleggSkrevet: Fre 17 Mar 2006, 21:42
Indy
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Mar 2006
For en del år siden hadde vi en søt, grønn undulat ved navnet Doffen. Han ble vel ca 12-14 år gammel (hvis jeg ikke husker totalt feil). Også kunne han si "kose gutt!". Hehe!

Og før jeg måtte flytte, hadde jeg en søt liten pus ved navn Sakura. Hovedsaklig grå, med brune og hvite flekker. Og en søt, rosa snute. =) Men måtte desverre gi henne bort pga flytting. *savne litt*

Lyst på dyr igjen, men når man flytter på studenthybel funker det veldig dårlig. Så får ta sånt etterhvert. Elsker dyr! =)

InnleggSkrevet: Lør 18 Mar 2006, 01:35
Qystein
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006
Har ei katt med navn NattFødd som lyder navnet pusa.
Har møtt mange katter, men denne er ikke helt "katte normal"
Annet enn selvmords angrep ned ifra verandaen (3m) og ned på en fugel, eller å bli skremt av en mus, så sover hun mindre enn, vell meg,,
Skal ikke katter sove 13 per døgn da? Confused

InnleggSkrevet: Tir 28 Mar 2006, 09:15
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [40 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet