DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Snakke i søvne...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
 Snakke i søvne...

Jeg både synger og snakker i søvne.

*Jeg har sunget refrenget fra Hypnotize (som jeg ikke kan)
*-Må ha kos! (med skummel stemme(Jens turte ikke røre meg))
*-Mamma! Ta musa! - Hvor? - Der! (hvorpå jeg legger meg ned igjen)
*Hei mark, er det du som har tatt vannet mitt? (vennina til søsteren min nektet å overnatte hos oss etter det)
+++

Snakker du i søvne?
Hva har du sagt?

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 23:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg har skrevet meldinger med eks-kjæresten min i søvne. (Lenge siden men)
Jeg snakker ikke så mye lenger, gjørde det før:
-skjelte ut mamma for jævla hore, jeg trodde/drømte det var min søster som skulle ta klær av meg på morningen. men jeg sov og husket ikke at jeg skjelte ut mamma.
-ellers så har jeg sagt til kjæresten min at han aldri skulle gitt min søster løk på sykehuset fordi det var farlig.

Jeg våkner stadig av ymse drømmer i halvsøvne, og da blir alt veldig virkelig... det er hver natt. bare sånne sære ting jeg ser. ledninger som kommer ut av skapet over senga (mange grønne)
ringer som svirrer i taket. dører som åpner og lukker seg.
Da setter jeg meg opp og blir panisk før jeg gjemmer meg under dyna og sovner igjen Razz

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 11:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Jeg snakker ofte i søvne. Det er alltid helt tullete ting, gjerne på engelsk eller noe sånt. Som oftest er det samboeren min det går ut over.

* En gang ristet jeg samboeren min våken for så å rope ut "Det e æ som e...!". Før hun fikk spurt hva jeg var, sovnet jeg igjen. Den dag i dag aner ingen hva jeg er. Heller ikke meg selv.

* En annen gang våknet hun av at jeg holdt hard rundt henne og veivet med beina mine, mens jeg sa "Jeg skal redde deg, så du ikke faller utfor kanten!". Hun lå midt i dobbeltsenga...

* "Hands off! I'm not that kind of hero!" Denne fikk jeg på ei t-skjorte til bursdagen min etterpå.

* En annen klassiker er "Stopp! Ikke gå der, du tråkker på teposene mine!". Ikke spør...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 11:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Eg seier og gjer utruleg mykje rart i søvne. No går det for det meste i norsk, men då eg budde i Skottland vart det ein del på engelsk. Ein av dei kulaste tingane eg sa var nok:

"Look at the lovely light we made, you used dark chocolate and I used light chocolate".

Ein gong sat eg i senga midt på natta. Mamma kom forbi rommet, og eg sa "kor mange nullar kan eg ha? Er det nok med tjue?". Anar ikkje kva eg tenkte på då, men trur eg dreiv på og rekna noko.

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 20:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
"PASS DEG!!! Det er snerk i elefantene!!!"

Jepp, jeg også har sagt mye rart i søvne...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 21:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
HAHA! Snerk i elefantene?? Very Happy

jeg tror jeg må være mester i å gjøre ting i søvne i søvne. jeg har bl. a. sagt (og gjort):

-Pappa! Ikke løp så fort!! hvor pappa våkner av at jeg kaster meg febrilsk rundt i senga. han sier "skal vi stoppe her? jeg smiler og sier jaaaaa..... og sovner. jeg husker drømmen jeg hadde fortsatt. pappa og søsteren min løp foran meg til bestemors garasje, 10 meter fra huset.

- jeg har skjelt ut søsteren min fordi jeg drømte at hun tok dokkene mine (merk: dette var i fjor, jeg var 14..) og hylgrint

- mang en gang har jeg gått ( i det gamle huset vårt) ut fra soverommet mitt, gjennom stua og inn til mammas rom hvor jeg bare har stått med åpne øyne. som oftest så har mamma spurt om jeg skulle på do, jeg svarer ja, og hun fører meg tilbake til soverommet, men en gang stod jeg der og så på henne før jeg sa: Mamma, du har en grønn kvise på nesa." helt alvorlig før jeg snudde og gikk tilbake og la meg.

- og en gang så hadde jeg sovnet i sofan mens søs så på tv. hun hadde volumet på ganske lavt, men jeg hadde gått bort til døra og begynt å "skru" på nøkkelhull-dingsen som for å skru ned lyden (sånn som på iPoder) da det ikke funket, hadde jeg sett rart på søstera mi og gått bort til tven og skrudd ned lyden og gått og lagt meg igjen.. Smile
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Fre 27 Jan 2006, 23:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Haha! Har ledd meg godt gjennom denne tråden her Very Happy Jeg snakker ikke i søvne, ikke som jeg kan huske i hvertfall. Men jeg tygger! Eller klapper med tennene om du vil. Jeg skjærer ikke med tennene *grøss og gru*, men helt enkelt tygger så det klapprer. Men kun når jeg er stresset Wink

InnleggSkrevet: Man 06 Feb 2006, 21:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
sufline
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005
haha!!! Kjempe morsom tråd detta her!
Selv har jeg hatt en samtale med ei venninne mens vi begge sov. Ingen av dem rundt oss skjønte hva vi sa, men vi hadde nå en lengre samtale før vi la oss ned igjen. Også har jeg klart å klatre ned fra køyesenga jeg hadde før, gå baklengs ned trappa, vimse rundt og opp i senga igjen.. Mamma og pappa hadde bare stått og ledd av meg.

InnleggSkrevet: Man 27 Feb 2006, 21:29
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
jeg har sagt mye rart i søvne selv,når jeg overnattet hos pappa engang hadde jeg tydelighvis begynt og snakke om Zelda i søvne(var på den tiden da Ocraina of Time var nytt og flott),jeg gnisser tenner og ler i søvne også

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 27 Feb 2006, 22:32
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet