DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Usikret nettverk..!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Usikret nettverk..!

Håi! Jeg har reist til østlandet for å besøke mine besteforeldre denne julen, og tok med meg lappyen for å ha noe å gjøre om kveldene.

Dette vidunderet er jo utstyrt med trådløst nettverkskort, og etter litt vandring i huset, fikk jeg koblet meg til en av naboene her.. tror jeg. Jeg er ihvertfall på internett Smile - Men er det noe en bør passe på når en leecher andres internettilkobling? er det noe jeg absolutt ikke bør gjøre (som jeg vanligvis kanskje ville gjort da)?

InnleggSkrevet: Tor 22 Des 2005, 22:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Neinei.. Nå er det tvert om.. nå har du sjansen til å gjøre ALT du alltid har drømt om.. Politiet vil nemlig banke på hos naboen først og beslaglegge utstyret hans.. og da får du sjansen til å stikke av i mens..

Wink

InnleggSkrevet: Tor 22 Des 2005, 23:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
TD
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005
Ja, sett opp en brannmur på maskinen din.

InnleggSkrevet: Fre 23 Des 2005, 09:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet