DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Den nye King Kong-filmen.
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Den nye King Kong-filmen.

Hva er det med denne filmen som får folk til å gå helt bananas? Den er i skrivende stund på 154.plass på top250 hos imdb.com og den får femmere hos de fleste avisene.

Jeg så denne på kino på torsdag og er mildt sagt skuffet..!

Skuespillet var kjedelig og platt.
    Forholdet som utviklet seg mellom Skrikende Kvinne og Stor Ape var så utrolig usannsynlig.
    De humoristiske innslagene var oppbrukte og ikke morsomme.
    Sist, men ikke minst; CGI overkill.

Husker spesielt en scene der Modige Afroamerikaner sjekka ut en hule og ba Pysete Pingle holde seg tilbake. Stor Ape kom løpende mot Modige Afroamerikaner, og han ble drept. Hva var egentlig dealen der? Hvorfor måtte Modige Afroamerikaner på død og liv stå foran huleinngangen og bare vente på Stor Ape?

Er det også blitt slik med Peter Jackson som med Quentin Tarantio? Han kan lage hva han vil, og folk vil likevel digge det fordi det er nettopp han som står bak.

InnleggSkrevet: Søn 18 Des 2005, 00:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Er redd for det, filmen suger ihvertfall.

InnleggSkrevet: Søn 18 Des 2005, 12:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Er dette en jeg-kan-ikke-være-som-alle-andre-derfor-liker-jeg-den-ikke-uansett-holdning, eller mener dere faktisk filmen er Dårlig?

InnleggSkrevet: Søn 18 Des 2005, 15:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
tsk tsk.. den var nå litt drøy. Jeg synes filmen ikke var særlig bra..med begrunnelse og det hele :p

InnleggSkrevet: Søn 18 Des 2005, 16:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Jeg synets filmen var storslagen, enkelt og greit. Dog har jeg ikke originalen å sammenligne med..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 18 Des 2005, 18:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Har ikke sett den nye (heller ikke hele den gamle, for den saks skyld), men vil nå tro at dette er den beste versjonen Wink

http://www.angryalien.com/0206/kingkongbuns.asp

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Fre 24 Feb 2006, 10:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Baj skrev:
Er dette en jeg-kan-ikke-være-som-alle-andre-derfor-liker-jeg-den-ikke-uansett-holdning, eller mener dere faktisk filmen er Dårlig?

på ingen måte, det er verken morsomt eller kontroversielt å være mot "the flow", men det er etter mitt skjønn en dårlig film. Klart det er imponerende visuelle effekter og glimrende regissør og det hele, men jeg har sett veldig mye film og vet godt hva jeg liker. Denne filmen innfridde ikke det, enkelt og greit.

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 13:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet