DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Hvilken skole gÄr du pÄ? Hvilke skoler vil du anbefale?
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [30 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
turbogigante
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 19 Sep 2005
 Hvilken skole gĂ„r du pĂ„? Hvilke skoler vil du anbefale?

ja, du skjĂžnner jo tegninga bare ved Ă„ lese den Ăžverste linja..
jeg lurer altsÄ pÄ hvilke skoler i oslo, i oslo ja.. hvilke er brae, hvilke er noe man burde unngÄ osv.. jeg er nemlig veldig i tvil, for folk sier sÄ mye forskjellig (selv om de ikke har gÄtt der, altsÄ rykter)
tusen takk Wink
bra at sÄ mange som mulig svarer

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 20:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg skjĂžnner du snakker om vgs ?
jeg gÄr selv pÄ PersbrÄten, og det er jo Oslos vÊrste vestkantskole.. man blir kun respektert hvis man gÄr i merkeklÊr osv..og alle folka bor i Äsen osv..
Det samme er det vel med Fagerborg, OHG, OPG og Ullern... De skolene har jo andre linjer enn kun almenne, sÄ det er litt stÞrre muligheter for Ä ikke bare mÞte pappafolk.. PersbrÄten er det kun almenne og en liten idrettslinje, sÄ det..
hvilken linje tenker du pÄ? og hvor bor du ? er jo veldig teit Ä bo pÄ ellingsrudÄsen og gÄ pÄ PersbrÄten f.eks (Huseby/Holmenkollen/rÞa borti der)... det blir jo veeeldig lang skolevei, og dagene blir mye lengre..

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 20:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
turbogigante
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 19 Sep 2005
aniraC skrev:
jeg skjĂžnner du snakker om vgs ?
jeg gÄr selv pÄ PersbrÄten, og det er jo Oslos vÊrste vestkantskole.. man blir kun respektert hvis man gÄr i merkeklÊr osv..og alle folka bor i Äsen osv..
Det samme er det vel med Fagerborg, OHG, OPG og Ullern... De skolene har jo andre linjer enn kun almenne, sÄ det er litt stÞrre muligheter for Ä ikke bare mÞte pappafolk.. PersbrÄten er det kun almenne og en liten idrettslinje, sÄ det..
hvilken linje tenker du pÄ? og hvor bor du ? er jo veldig teit Ä bo pÄ ellingsrudÄsen og gÄ pÄ PersbrÄten f.eks (Huseby/Holmenkollen/rÞa borti der)... det blir jo veeeldig lang skolevei, og dagene blir mye lengre..

ja, jeg tenkte pÄ vgs.. glemte visst Ä nevne det i farta.. hmm, jeg bor mellom grefsen og nydalen, nesten i akerselva.. oppi nord.. jaja, hehe.. (ikke soss da) persbrÄten.. huff, dakar deg:(

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 20:38
pita
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003
ta deg en tur pÄ sogn du. trivelig sted i grunn. gratis action i hverdagen.

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 21:41
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg gikk en gang i tiden pÄ Oslo Handelsgymnasium, det var en fin blanding av pappagutter (og ikke minst jenter) og mer vanlige ungdommer fra hele byen. Jeg tridves veldig bra.

Bare allmen.

InnleggSkrevet: Tir 13 Des 2005, 23:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

nÊsj..de har salg & service pÄ OHG Wink

men jeg liker meg pÄ PersbrÄten egentlig, henger jo med pappagutta sÄ Razz

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 00:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

pita skrev:
ta deg en tur pÄ sogn du. trivelig sted i grunn. gratis action i hverdagen.

action ja. vi snakker ikke om noe annet rundt middagsbordet..hehe:P

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 00:21
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

aniraC skrev:
nÊsj..de har salg & service pÄ OHG Wink

Mulig, men det var ikke det nÄr jeg gikk der.. huff.. fÞler meg gammel.

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 01:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
jeg gÄr pÄ sogn,det er en sikkelig stor skole med masse elver,sÄ hvis du har muligheten til og sÞke deg inn der,ikke gjÞr det.det er den vÊrste skolen jeg har vÊrt borti,sÄ mange idioter og rassballer pÄ et sted skal du lete lenge etter...blir helt njubyfied av og gÄ der

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 12:16
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
hm, mye vann altsÄ.

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

darkfrog skrev:
jeg gÄr pÄ sogn,det er en sikkelig stor skole med masse elver,sÄ hvis du har muligheten til og sÞke deg inn der,ikke gjÞr det.det er den vÊrste skolen jeg har vÊrt borti,sÄ mange idioter og rassballer pÄ et sted skal du lete lenge etter...blir helt njubyfied av og gÄ der

bestemoren min har jobbet pÄ Sogn i 40 Är.. fÞr var hun lÊrer, nÄ jobber hun pÄ kontoret.. syntes litt synd pÄ henne, men hun elsker seg der :O

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 16:44
mathianus
l33t
l33t

hva skjer egentligpÄ denne skolen?! Eldre damer som har seg og innlagte elver.. damn Smile

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 18:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
pita
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003
sogn er bra. beste Äret mitt om ikke annet. det er vel individuelt, men for min del skjÞnner jeg ikke hva folk klager over.

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 21:03
aniraC
Moderator
Moderator

mathianus skrev:
hva skjer egentligpÄ denne skolen?! Eldre damer som har seg og innlagte elver.. damn Smile

sogn skal legges ned.. woho Razz

InnleggSkrevet: Tor 22 Des 2005, 10:45
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
var pÄ tide at den legges ned Razz de kan heller bygge et riksfengsel der.jeg var og skrev meg ut siste dagen fÞr jul,hater skolen sÄ sinnsykt.dra pÄ IT akademiet istedenfor til sommern hvis ikke jeg blir kalt inn i militÊret.noen som har gÄtt pÄ IT akademiet fÞr?del erfaringen plx Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 22 Des 2005, 15:39
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

etter hva jeg har hÞrt: dyrt og dÄrlig - men ingen erfaring selv

InnleggSkrevet: Man 26 Des 2005, 01:13
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg gÄr pÄ manglerud, etter mye frem og tilbake.
Har bare gÄtt der et halvt Är, sÄ kan vel egentlig ikke uttale meg sÄ veldig, men jeg trives iallfall der. Jeg gÄr drama, og med unntak av en elendig lÊrer er jeg veldig fornÞyd med det meste. De jeg har i teaterkunnskap og bevegelsesforming er de to beste lÊrerene jeg har hatt noen gang.
Hyggelige folk der ogsÄ, jeg har fÄtt masse venner selv om jeg er et par Är eldre.

Eneste jeg har Ä klage pÄ egentlig er at de er fryktelig lite flinke til Ä gi beskjeder og sÄnt nÄr de skal...blir litt rot noen ganger.
Men jo, er fornĂžyd jeg.

InnleggSkrevet: Man 26 Des 2005, 17:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Mysen videregÄende skole nÄ. Selve stereotypen pÄ et gymnas, om det kan kalles noe slikt, i et tett samfunn.

InnleggSkrevet: Fre 30 Des 2005, 02:14
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
GÄr pÄ Tinius Olsen Skole i Kongsberg nÄ - Teknisk fagskole kan det vel kalles.
Jeg gÄr pÄ allmenn, though Wink

Skoler i Oslo har jeg dessverre ikke peiling pÄ.

InnleggSkrevet: Fre 30 Des 2005, 12:17
aniraC
Moderator
Moderator

songbird skrev:
jeg har Ä klage pÄ egentlig er at de er fryktelig lite flinke til Ä gi beskjeder og sÄnt nÄr de skal...blir litt rot noen ganger.

har de ikke noe sÄnn intranett (eller hva det heter) som du kan gÄ inn pÄ ?
vi har fronter, hvor alle skolebeskjedene legges inn pÄ nettet...Wink

InnleggSkrevet: Sűn 15 Jan 2006, 21:19
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [30 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet