DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Hva er passe gale innlegg?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 4 [76 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003

? Very Happy Jeg synes mr hiphop virker akkurat passe gærn for et gærnt forum. Stå på! Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Crying or Very sad Embarassed Razz Mad Shocked Confused Cool Laughing

InnleggSkrevet: Lør 17 Mai 2003, 23:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Kan det gærne forumet få en voksenavdeling? Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 09:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Veronica skrev:
Kan det gærne forumet få en voksenavdeling? Rolling Eyes

Ønsket er videresendt sjefen.

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 11:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hiphop
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 13 Mai 2003
BagBiter skrev:
? Very Happy Jeg synes mr hiphop virker akkurat passe gærn for et gærnt forum. Stå på! Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Crying or Very sad Embarassed Razz Mad Shocked Confused Cool Laughing

*takk* hoho Wink

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 15:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

høhø kan ikke folk som er så vanvittig seriøse, finne seg et annet forum.. eller lage et nytt? synes snart ikke at DSGF passer lenger. Folka her er jo slettes ikke gærne, de er 110% normale.. vil ikke nevne navn Crying or Very sad blir nesten hyklerisk dette her

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 22:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jepp, du er ikke den eneste som har sett ironien i dette. Rolling Eyes Selv om jeg må betegne meg som en av de mange som har gjort seg skyldig i seriøsitet her... Men jeg har ingen ønsker om at alle skal gjøre som meg. Slå et slag for mangfoldig galskap! Det er ingen som har patent på å være gal, så ingen kan si at noen gjør det "galt"...

Prince har et finere navn enn malboro, synes jeg, men om smaken har jeg ingen formening, siden jeg ikke kan huske hvilket merke den halve sigaretten jeg har røkt i mitt liv var...

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 23:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Så det beste m.a.o. ville vært at alle innlegg sprudlet med knapt lesbar norsk og meninger som ikke har noe snev av fornuft i seg? Og helst ikke noe annet enn det? Wink

Jeg synes ikke folk skal anstrenge seg for å skrive så "galt" som mulig, fordi dette er forumet til DSGF. Godt og blandet, søtt, salt og syrlig.

InnleggSkrevet: Søn 18 Mai 2003, 23:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Skilte ut denne biten fra tråden «marlboro vs prince», da den tok av i en totalt annen retning. Wink

-Caf, moddis

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 00:02
hiphop
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 13 Mai 2003
jeg syntes de fleste her tar forumet så , overse mine kommentarer, seriøst!

så kjedelig! klikke,klikke,klikke klix,booooyz!
and giiirls

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 05:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Vel... det er et forum. På et forum skal det diskuteres. Og en diskusjon som _bare_ er usaklig ville jo ikke være no gøy en gang! Freakish

bzzzbipbip

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 07:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein

Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å henge på et forum hvor det bare skrives søppel. Eller vent, jeg lyver, jeg vet godt hva jeg synes om den saken.

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 07:33
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

BagBiter skrev:
høhø kan ikke folk som er så vanvittig seriøse, finne seg et annet forum.. eller lage et nytt? synes snart ikke at DSGF passer lenger. Folka her er jo slettes ikke gærne, de er 110% normale.. vil ikke nevne navn Crying or Very sad blir nesten hyklerisk dette her

Nei men for himmelens skyld og alle dens sauer!
Bare fordi det er et forum for DSGF, så skal man ikke kunne ha seriøse innlegg på emner som er preget av seriøsitet?
Skjerp dere!
Å kunne skyte inn seriøse innlegg har ingenting med (u)normalitet å gjøre.
Og man trenger slettes ikke være selverklært gal fordi man skriver usakligheter og bruker en knapt forståelig skrivemåte. Eller vice versa.

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 12:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Å være seriøs kan dessuten være et like sikkert tegn på galskap som noe annet!
HØH!
Så det så!

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 12:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

øh javisst

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 12:51
Zatharee

Jeg skjønner ikke vitsen med å fordømme noen av partene, hverken de seriøse eller de useriøse. Så lenge forumet består av begge ytterkanter og alt som finnes i mellom, er jeg fornøyd. Å dele forumet i en seriøs og useriøs del, er jeg sterkt i mot. Man burde kunne svare som man vil til det man vil, og si sin mening på den måten man selv ønsker. Men det kan jo være en ide å skrive leselig...

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 13:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Problemet med å ha useriøse og seriøse innlegg på samme sted kan være at de seriøse ikke gidder svare. De får jo bare elendig skrevet og useriøse innlegg som svar på tråden sin. Tråden de startet i den tro at det kunne utvilke seg til en god diskuskjon ender i masse korte innlegg uten mål og mening. Hvis ikke dette er ødeleggende for ett forum.....

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 13:56
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Nettopp.
What he said.

Det er lett å bli frustrert over å se ens tråd som ble startet i et snev av seriøsitet, bli maltraktert av folk som bare skal tulle og fjase. Særlig når dette fjaset kommer i en innpakning som ser ut som seriøsitet, bare med en fullstendig skakk-kjørt logikk. Freakish
Hvordan er det da meningen at man skal skille tulle-innlegg fra virkelige, seriøse meningsytringer?
Skrive innlegget mellom metatags som det står "tull og fanteri" inni? Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 14:00
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Jeg mener at man skal svare med begge deler!
Et ungt og friskt sinn, men med humor og forståelse!

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 14:20
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

"Åh, kanke vi voksne få oss vårt eget forum?" *herme sint og fornærmet*
De barnsligste er de som syns de er så jævla voskne, så!! Mad

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 14:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Cafein

Det var trolig satt på spissen. Men Vero har nå et poeng. Når forumet oversvømmes av innlegg av typen «hahahæhahehahehe jævle dust azz! du er faanmeg taper azz!», så ønsker jeg meg langt vekk. Jeg mener, Paven på vannski.

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 14:40
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 4 [76 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet