DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Ting å gjøre om du kjeder deg!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
SayIt
Supersøt

Ble Medlem: 19 Aug 2003
 Ting Ã¥ gjøre om du kjeder deg!

Artikkelen er skrevet av Kristian Kittelsaa

Felles for alle disse tingene er dette: Hvis naboene, foreldrene dine eller politiet kommer, så har du gjort det på eget initiativ. Ikke skyld på meg om du er dum nok til å faktisk gjøre noe av dette!!! Det at jeg og vennene mine aldri ble tatt trenger ikke bety at du er like heldig!

1. Snakk til den brennende busken!
Dette gjorde jeg og noen venner i FFF (Fri Führer Forbundet - en tulle-organisasjon for oss den gangen vi var rundt 1Cool. Man trenger en kanne med bensin, en lang pinne med ei fille på og en eske fyrstikker. Slik gjør man: Hell bensin over en busk. Tenn på filla på enden av pinnen, og bruk pinnen til å tenne på busken med. (Eller bruk lighter rett på busken hvis du er glad i lukten av brent hår, brente klær og svidd kjøtt...) Nå kan du konversere busken til den slutter å brenne, men du må ikke være overrasket om den ikke svarer...

2. Lek dement!
Kle deg i rare klær, eller la være å ta på deg noe, eller varier klesdrakten med biter av rustning, en handlevogn eller et kumlokk. Hvis folk snakker til deg skal du prøve å gi et mest mulig villredende svar. Et eksempel er: "Unnskyld, men du har en handlevogn rundt deg?" hvor du svarer noe sånn som: "...forøvrig, han hadde aldri fått daske meg med den torsken! Ikke en gang til... Det sier jeg dem unge mann! Dask aldri kvinnen din med en torsk, laks kanskje, og ørret... hmm... lurer på om det biter i dag..."

3. Det gode gamle "fluktstol og hårføner"-trikset!
Man trenger som du sikkert skjønner en fluktstol, eller en annen hagestol, og en hårføner. Så finner man seg noen skikkelig varme klær, gjerne mørke klær og noen refleksbånd som man kan ha rundt føttene. Man setter seg i veikanten, gjerne litt i skjul og retter hårføneren mot biler som passerer. Har man lyst til å ha det komfortabelt kan man bytte ut fluktstolen med en passe diskret bil.

]b]4. I, Robot![/b]
Du trenger: En del mangefargede ledningstumper. En kompis som kan å koble strøm gjennom ledninger for å lage gnister. En god del gummi som isolasjon. Og det hjelper selvfølgelig om du er en av dem som husker hvordan man danser "Robot"... Hva du gjør er dette: Du lager en slags lendingsdill som du kobler til batterier du har i lomma. Får dere det til så er en plate med noen brytere og dioder også konge! Så går du nedover gaten, som robot med stive bevegelser, og får en "malfunction"... Kompisen din kommer med skrujern og slikt og "reparerer" deg, og du går videre - helt som normalt...

5. Want a piece of me?
Du trenger noen venner, en del blodampuller, teaterblod, balltrær, kjepper, stein og flasker. Er du skikkelig flink til å planlegge kan du kjøpe "luftglassflasker" på nettet. (Flasker som er laget av glass med masse luft i - så de gjør ikke vondt å få smellt i hodet). Kle dere ut som gjengmedlemmer - fra hver deres gjeng - og sett opp et skikkelig "gjengoppgjør". Husk at ikke alle kan bli stående etter en slik slosskamp! Noen av dere må nok tygge blodampuller...

InnleggSkrevet: Tir 22 Nov 2005, 18:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Forøvrig blir jeg glad for kommentarer her også: http://www.vgb.no/2743/

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 22 Nov 2005, 18:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Det gamle hårføner-trikset tok vi her en dag.. Var i forbindelse med en rebustur arrangert for en forening/klubb.. Jeg satte meg i bilen min på en sidelomme med hårføneren ut av vinduet.. Men! Et tips til de som vil prøve: Har du en Hydro-Texaco-kopp? Da fikk du med en holder du kanskje ikke har brukt. Monter denne foran på føneren, som du ser har den en stor hvit klisterlapp, som ser veldig nifs ut på avstand..

Alle bremset, de som ikke var med på leken vår og.. Noen som vet om dette er ulovlig, forresten?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 25 Nov 2005, 10:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg vet ikke helt. Men det er ikke lovlig å leke trafikk-konstabel i et kryss i allefall. Men da politiet kom så var vi der ikke lenger.... Flaks for meg!
Det ble med den ene gangen kan du si...

InnleggSkrevet: Lør 17 Des 2005, 13:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Som noen kunststudenter gjorde i blokka mi.. Very Happy

Sett en god gammel telefon (dreieskive-typen fra åttitallet) i ene hjørnet inni heisen.
Heng ett hvitt skilt på veggen... Nedi ene hjørnet skriver man;

Pretend.
You call her.

Morsomt å se reaksjonene til alle som tar heisen den dagen. Wink

InnleggSkrevet: Man 19 Des 2005, 02:59
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
toth42 skrev:
Det gamle hårføner-trikset tok vi her en dag.. Var i forbindelse med en rebustur arrangert for en forening/klubb.. Jeg satte meg i bilen min på en sidelomme med hårføneren ut av vinduet.. Men! Et tips til de som vil prøve: Har du en Hydro-Texaco-kopp? Da fikk du med en holder du kanskje ikke har brukt. Monter denne foran på føneren, som du ser har den en stor hvit klisterlapp, som ser veldig nifs ut på avstand..

Alle bremset, de som ikke var med på leken vår og.. Noen som vet om dette er ulovlig, forresten?

Alt som kan være trafikkfarlig er ulovlig, så møter du på en kranglevoren politimann - ja.

InnleggSkrevet: Man 19 Des 2005, 16:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Flaks at jeg ikke møtte dem da Very Happy

InnleggSkrevet: Man 19 Des 2005, 19:23
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema