|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Spill oppdatering
Ser det er lite aktivitet på denne delen av forumet og dermed hadde jeg håpet at noen kunne være med å oppdatere oss om hva som er nytt av spill, positivte/negative erfaringer av disse etcetc. Vil nevne noen spill jeg har lasta ned i det siste som er relativt nye:Black&white2, quake4 og Fable:lost chapter. Dette er relativt bra spill, B&W2 men jeg trenger flere forslag.
Har nemlig fått bedre båndbredde og WoW har en lag fra helvetes teletubbyer 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 02 Nov 2005, 10:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg synes Ages of Empire 3 er ganske fantastisk hva grafikk og detaljer angår. Har kun spilt 5-6 missions i campaign så langt, men spillbarheten dithen er god.
B&W2 gikk jeg fort lei, samme med det første B&W, men vet ikke helt hva det kommer av, føler bare ikke for å fortsette på det.
Hvis du ikke har prøvd Fahrenheit er jo det absolutt å anbefale, samt at Adventure Company (som slenger ut titler i hytt og pine for tiden, jippi), har just gitt ut en spillversjon av Agatha Christies "And then there were none", eller "Ten little niggers" som det egentlig het
F.E.A.R. synes jeg er et must å prøve. Litt Ringu-rip-off, men dritkult gjennomført.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 02 Nov 2005, 10:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003 Innlegg: 314 Bosted: Drammen
|
Husker at jeg elsket falbe til xbox, gjorde vel forsåvidt det når det kom til pc også, selvom jeg syns dem kunne lagt til mer! husker at jeg ville ha mer!!
bf2 gikk jeg lei ca 45 min etter at det var instalert...
black&white2 funderer jeg fortsatt på om jeg skal kjøpe, så noen tips om det er verdt det hadde vert nydelig... 
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 13:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Hvis du likte det første Black & White så burde du absolutt gå for nummer to Personlig er det et eller annet som ikke fenger i lengden for min del.
For tiden går det mye i Call of Duty 2, ikke fordi jeg er noe spesielt fan av fps, men fordi det er så sabla bra
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 15:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

Ble Medlem: 12 Jul 2004 Innlegg: 50 Bosted: Tromsø
|
Civilization 4 er utrolig avhengighetsskapende.
|
Skrevet: Tir 15 Nov 2005, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
http://pc.gamespy.com/pc/neverwinter-nights-ii/666610p1.html Sjekk denne røveren *felle en forventningsfull gledeståre*
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 15 Nov 2005, 22:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |